Tu diskuzi v sc.cz jsem nějakej čas sledoval. Ti lidi dost často tvrděj, že jim ta spojka shořela když se cukali někde v zácpě. Ale možná kecaj, aby se nějak obhájili. Přijde mi taky, že si Subaru kupovali kvůli tomu, že sou to držáky a že chtěli konečně pořádný auto, takže má Kalina pravdu, že asi Subaru před tím neměli. A obyčejně to pak jdou reklamovat k Freyovi, kterej je pošle k šípku, že spojka je spotřební součást a záruka se na to nevztahuje a když dělaj dusno, tak jim dá nějakou velkorysou slevu. Něco jako ze 30ti tisíc na 25, což je sice fajn, ale furt je to pro leckoho balík peněz.
Přijde mi, že správně dimenzovat spojku nemůže bejt pro japonský konstruktéry žádnej oříšek. Buď se v číně nepovedla nějaká série lamel a nebo ti lidi se Subaru a/nebo s dehtem neuměj jezdit. Ale nevšiml jsem si v tý diskuzi, že by se někdo ozval, že se spojkou v dehtu nemá vůbec žádnej problém. A zrovna Kalina, byť jsem u něj byl jenom jednou a už nechci, by zrovna v týhle věci nekecal. Když už, tak by jemně naznačil, že je lepší koupit si benzíňák.