IKSIK: Taky jsem to řešil a to jezdím trochu víc (20-30 tisíc km za rok) a je pravda, že když počítáš jen rozdíl ceny benzínu a LPG, tak je hodně výhodné. Jenže je opravdu potřeba počítat i s tím, že bude potřeba do toho auta investovat mnohem víc - lepší svíčky, možné problémy se vstřikama, emise budeš muset dělat i na plyn, po 10 letech měnit celou nádrž a navíc některé dodělávané systémy je lepší ještě přimazávat. Navíc by se motor na plyn neměl tolik vytáčet, LPG ve spojení s turbem může být více poruchové (známej má ale Forester 2.0 turbo a dodělávané LPG běží už 3 roky bez větších problémů), k tomu zákaz vjezdu do podzemních garáží... Já bych radši kupoval Subaru s originál LPG od výrobce, kde je nějaký spolehlivý italský systém.
Zkušenosti mám ale minimální, řešil jsem to jen teoreticky a něco vím od známého, takže určitě poradí i někdo kdo to zná z praxe, případně projdi fóra.