• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    RODWY
    RODWY --- ---
    IKSIK: no tu navratnost bych videl na delsi dobu.)
    jeste holandsky Vialle...srovnatelnej vykon a spotreba s benzinem,ale prej zase odchazi cerpadla po 60-70tkm...(cetl jsem nekde na foru)
    AUTO GAS COUBAL | Ceníky a akce - Lpg, montáž lpg, přestavby lpg, autogas, revize lpg
    http://www.autogascoubal.cz/cz.php?txt=ceniky
    nekde tady je o tom taky debata..myslim,ze dokonce ve vice diskuzich.)

    a jestli mas karu na firmu/ico tak tusim,ze je osvobozeni od silnicni dane!
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    IKSIK: já bych asi zjišťoval kterej z těch systému nejlíp půjde časem transplantovat do novějšího subárka-pokud to máš se subaru na věčné časy, tak je to při tvém nájezdu návratnost investice imho na dýl, ale vzhledem k tomu, že je to asi 3 roky, co jsem se o to nějak víc zajímal, tak můžu být taky vedle jak ta jedle.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    10 let nevydrží ani to auto, takže nádrž mi může bejt ukradená. Navíc, kdoví na co se bude jezdit za 10 let. :)

    S výběrem varianty si nevím rady. S vědomím, že jsou to z velký části reklamní kecy, tak ta 1.možnost bude asi zbytečná. Zas tak nesmrtelný to bejt nemusí. 2.varianta je na prd. To už si můžu dát rovnou tu první. A ta 3. je trochu moc podezřelá. Aby se to za chvilku nepodělalo a nevrážel jsem do toho moc peněz a času.

    K tomu si nejsem jistej hydroštelama. Ventily mi trošku klapou, tak abych je nedorazil. Sice tam můžu nalejt nějakej olej 15W-50, ale nevim jestli to pomůže a jestli to nebude spíš na škodu.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    NIGHTHUNTER: Ty garáže mě trápěj nejmíň. Zrovna teď mi přišla nabídka o jednoho místního plynaře. Sorry za tapetu:

    Nabízené zařízení: Holandské
    Garantovaná záruka na přestavbu: 3 roky nebo 100 tis. km
    Akční sleva: při objednání do 15. března ušetříte 4.000,- Kč
    Možnost financování na splátky (fa ESSOX - (10 splátek +1 splátka jako
    navýšení)
    Poznámka: nutno použít přípravek na ochranu ventilů a ventilových sedel
    Flashlube (cena 2500 Kč). Přestavovali jsme cca 200 vozu Subaru Forester a
    Outback - Legacy, Impreza pro importéra SUBARU Česká republika. Systémy GFi
    jsou v Německu a dalších trzích montovány do nových vozů SUBARU jako
    doporučená - schválená přestavba výrobcem.
    Místo přestavby: Praha 9 - Letňany

    Přidaná hodnota: kvalitní zařízení s dlouhodobou životností se dá jednoduše
    použít i do nového vozu v případě prodeje, nebo ukončení provozu
    přestavěného auta

    3 možné cenové varianty Vaší přestavby:
    Kalkulováno pro vůz: Subaru Legacy 2,0
    Doporučený LPG Systém: SGi, tj. sekvencni vstrikovani plynu,
    Nádrž: toroidni namísto náhradního kola

    Varianta 1
    1) originální holandský systém EZ SGI - cena přestavby 40 000 Kč, po slevě
    36 000 Kc

    Varianta 2
    - levnější, avšak stále velmi kvalitní varianta
    2) holandský systém SGI typ1 + italský vstřikovač a reduktor tlaku - cena
    36 000 Kč, po slevě 32 000 Kc.

    Varianta 3
    - ekonomicky úsporná varianta italského tradičního výrobce
    3) sekvenční vstřikování italské firmy Stefanelli s membránovými vstřikovači
    - cena 28 000 Kč, po slevě 24 000 Kč.

    Všechny varianty se liší v použitých vstřikovačích.
    1) jedná se o holandské vstřikovače membránové (již 3. generace), kdy
    Životnost těchto vstřikovačů je plánována více než 200 tis. km.

    2)jsou použity italské vstřikovače, pístové. Tyto vstřikovače se repasují po
    cca 60 tis km (cena repase je cca 5000 Kč), repase spočívá v kompletní
    výměně vnitřku tj. pístky, gumičky, dorazy, pružinky atd.

    3)jsou použity italské vstřikovače, membránové. Tyto vstřikovače se
    nerepasují.

    K přestavbě používáme pouze schválené díly originální holandské a italské
    výroby (AG Autogas systems, Teleflex, GFI, Emmegas, Tomasetto, IMZ a
    další)homologovane dle evropskeho predpisu EHK 67R01.

    Všechny komponenty našich LPG sad jsou primárně určeny pro použití v
    automobilech a pocházejí a od renomovanych dodavatelu automobiloveho
    prumyslu: BOSCH, SAGEM, VALEO, JOHNSON CONTROL, AMP - TYCO. Nehrozí tedy
    ztráta jejich funkčnosti a nutnost jejich předčasné výměny, např. u
    elektroniky z důvodu vysokých teplot v motoru.

    V ceně přestavby Vám rovněž poskytneme:
    - veškeré legislativní náležitosti vč. zápisu do TP a přílohy LPG TP
    - revizi a kontrolu systemu po ujeti cca 1500 km

    V ceně přestavby není zahrnuto:
    - natankování nádrže LPG cca 50 l
    - příp. výměna zapalovacích svíček (nutno posoudit dle stavu stávajících)

    Doba trvání prestavby: 2 - 3 dny, po domluve pracujeme i o víkendech.

    Proč realizovat LPG přestavbu u nás?
    Za srovnatelnou cenu s "méně kvalitními LPG systémy z Polska (např. Elpigaz)
    a Italie (např. Tartarini)" můžete získat spolehlivé LPG zařízení v nejvyšši
    třídě kvality.
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    shánim subaru justy 1200 tu starou, nejlíp 3dveřovou. v podstatě jen kastli, je mi uplně jedno jestli bude posranej motor, nebo převodovka nebo cokoli. Včera mi vyskočily tlumiče z auta ven....kdybyste někdo věděl, dík za echo
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    IKSIK: Taky jsem to řešil a to jezdím trochu víc (20-30 tisíc km za rok) a je pravda, že když počítáš jen rozdíl ceny benzínu a LPG, tak je hodně výhodné. Jenže je opravdu potřeba počítat i s tím, že bude potřeba do toho auta investovat mnohem víc - lepší svíčky, možné problémy se vstřikama, emise budeš muset dělat i na plyn, po 10 letech měnit celou nádrž a navíc některé dodělávané systémy je lepší ještě přimazávat. Navíc by se motor na plyn neměl tolik vytáčet, LPG ve spojení s turbem může být více poruchové (známej má ale Forester 2.0 turbo a dodělávané LPG běží už 3 roky bez větších problémů), k tomu zákaz vjezdu do podzemních garáží... Já bych radši kupoval Subaru s originál LPG od výrobce, kde je nějaký spolehlivý italský systém.

    Zkušenosti mám ale minimální, řešil jsem to jen teoreticky a něco vím od známého, takže určitě poradí i někdo kdo to zná z praxe, případně projdi fóra.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Trošku teď přecijen uvažuju o tom LPG. Ono by se mi to na palivu mělo vrátit asi tak za rok až dva i při těch našich 7000km/rok. Obnáší to nějaký výrazný náklady okolo?
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    4PTO: Tak gratuluju. Tolik jsme nikdy na žádným autě doma neměli. A na Subaru to budu mít tak za 8 let. :)))
    4PTO
    4PTO --- ---
    IKSIK: joujou
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    4PTO: Tvůj?
    4PTO
    4PTO --- ---
    konečně zajetý vůz :)
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    4PTO: aha, sorry :D no prostě křižovatka centrem prahy, kde je provoz 24/7 (jak lidi, tak tramvaje, tak auta)
    4PTO
    4PTO --- ---
    T_MAX: vživotě jsem tam nebyl :))
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    4PTO: Nevim no, asi sám víš, jak to vypadá na IPáku v 11 večer - provoz vcelku slušnej a vždycky se může něco posrat, co neovlivníš ..

    Nemám nic proti kravení v autě - od toho ty subárka konec konců máme, ale ne v provozu
    4PTO
    4PTO --- ---
    PALMEX: kéž by
    4PTO
    4PTO --- ---
    T_MAX: třeba to bylo v noci když nebyl provoz :) přiznám se, že i já v noci, na kostkách, a když je mokro, výjimečně přidám trochu víc plynu než je nutné k projetí zatáčky bez vychýlení se z osy :)
    NILOR
    NILOR --- ---
    T_MAX: taky výraz:)
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    NILOR: Blázen? Spíš trochu debil, ne? :)
    NILOR
    NILOR --- ---
    IKSIK: přespi v práci... tam se děje věcí :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam