• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    TIGRE: Já mám LPG teprve asi měsíc, takže se samotným provozem moc zkušeností nemám a už vůbec ne s 3.0 H6.
    Připrav se hlavně na legislativní osery. Znamená to každých 10 tkm jet na revizi za pár stovek, každý dva roky děláš jednu kontrolu emisí navíc a správně bys neměl jezdit do podzemních garáží. Pokud si dáš nádrž místo rezervy, tak se do ní toho plynu moc nevejde. Já tankuju 45 litrů. A na benzínce se musíš dovolovat, jestli ti to nechaj natankovat samotnýho nebo jestli s tebou musí ta baba z benzínky ven, aby zmáčkla čudlík. K tomu jsou nějaký náklady na olej(Flashlube), kterej má promazávat a omejvat sací ventily a kterej není zrovna levnej (i když je ho malá spotřeba). Nevim, jak moc je to tam potřeba. Já to radši mám. Je toho asi víc.
    Já mám plnící hrdlo schované pod víčkem nádrže, takže to není vidět a do garáží s tím normálně jezdím. Kulatou žlutou samolepku, kterou bych měl mít nalepenou na zadním skle, vozím s techničákem, kdyby mě náhodou buzerovali policajti, tak ať to tam můžu jako hned nalepit.
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    Ahoj, hlásím se do klubu - právě dědíme Subaru po ženiných rodičích (Outback 3.0 h6 z roku 2001), který si kupujou nový auto a jsou na nás hodný, protože jsme socky s dětma... :)

    Vrtá mi v hlavě nechat ho předělat na LPG, protože ty ceny benzinu mě prostě děsí. Byl bych moc rád, jestli mi tu někdo může shrnout v kostce na co se připravit (jaké mě čekají nevýhody), případně dát tip, kde to provést za rozumnou cenu? Budu rád i když mě někam odkážete (nejlépe, pokud to nebude do prdele:). Předem díky!
    4PTO
    4PTO --- ---
    sti 01-02 jsou 50:50 neví někdo? DCCD je myslím až od 05 a do 00.

    JESSE_MORENO: až budou ty kola aktuální tak dej vědět, jsou zaskládaný v garáži ,)
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    COMMANCHE: do pristi zimy budou nekteri zdejsi kaskaderi dost mozna zas bez auta!
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    Tak pristi zimu zorganizujeme sraz na nejakem zledovatelem parkovisti a vyzkousime :).
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    AXTHEB: Já taky ne, bohužel ..
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    T_MAX: Neměl sem příležitost v marastu porovnat.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    AXTHEB: a v porovnání s MT?
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    T_MAX: V reálu je subaru s AT na sněholedu ovladatelný, kdežto škodovka s haldexem v pankejtě.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    JESSE_MORENO: jasně, chtěl jsem napsat AT, sorry :)

    selskej rozum mi říká, že když už ty zadní kola proklouznou, je pozdě i na to, aby se připojovaly pomalu .. ale třeba se mýlím, nikdy jsem v AT subu smyk nedostal, ani jsem s nim nejel v břečce do kopce ..
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Já si myslím, že Jesse má pravdu. Subaru AT ten zadek připojuje plynule pomocí viskozní spojky. Haldex je napěchovanej elektronikou a otáčky kol neustále měří a jakmile dojde k rozdílu otáček vepředu/vzadu nad nějakou mez, tak to vcukuletu připojí zadek. A při vybírání nedotáčivýho smyku řidičovi asi moc nepomůže, když mu najednou ujede zadek. :)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    T_MAX: za prve jsi asi myslel u toho druheho odstavce spis AT zejo :o)

    a za druhe si myslim ze nemas uplne pravdu... jestli jsem to pochopil spravne tak problem tech radobyctyrkolek jak pises je ten ze jedou standartne jen na predni napravu a az teprve pri prokluzu pripojuji tu zadni kdezto subaru s AT jede 90:10 ve prospech predni napravy a postupne presouva pri prokluzu vice a vice pomeru na zadek... rozdil bych videl v tom ze u Suba nedojde k nahlemu kopanci kterej te nakonec spis v zatacce jeste vyhodi ze silnice a navic pri stoupani do rozblaceneho kopce si kola nez se sepne zadek nestihnou vyhrabat takovej dulek pod sebou....

    ale treba jsem jen spatne cetl... jsem jen prosty pobijec much :o)
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    COMMANCHE: To víš, co bys chtěl, konec světa se blíží :) Evropani zachvilku budou líní jak amíci, budou žrát jen fástfůdy a koblihy a jezdit v automatech (když si sednou do MT auta, tak se rozpláčou bezradností a zavolaj si odtahovku) - škoda, že si vždycky vyberem jen to nejhorší ..

    Mimo to se celým MT systémem subaru degraduje na úroveň všech rádobyčtyřkolek s viskózou alá vochcáfka supertuning 4x4, volvo kopecnevyjeduanizasucha V70, atd. :)
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    Lemry :).
    Ja si rizeni bez kniplu nedokazu moc predstavit, ukrutna nuda :).
    A to jsem zkousel Outback AT.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    IKSIK: přesně, já už bych klacek v autě nechtěl. Leda tak v sti na hraní.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Doufám, že mi naše Súbo vydrží ještě dlouho (zvlášť když jsem teď do něj vrazil tolik peněz), ale příští auto bych už chtěl s AT. Kdo má furt kvedlat s tim klackem...
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    4PTO: Mě se s tím starým 85kW dvoulitrem jezdí skvěle. Holt to má jiný kvality než výkon.

    COMMANCHE: Nevim jak 2004+, ale ty starší AT měly za normálních podmínek 90/10 a při prokluzu předních kol se jim to na viskózní spojce plynule měnilo na 50/50. Ono to taky nebylo špatný. A symetrickej pohon u MT taky není všespasitelnej, pokud nemá LSD taky na nápravách.
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    Co vim, tak AT nema klasicky AWD 50/50, ale 90/10 a elektronicky rizeny diferencial. Alespon co se tyce Legacy/Outback 2004+.
    4PTO
    4PTO --- ---
    2,0 + AT je pro mě nepoužitelný auto, aspoň v té krávě 09 forstru co máme doma.. to je s tím mrtvola.
    IKSIK:nn, chyba je v tom že s MT by podřadil už před zatáčkou tak jak je to normální :)))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam