JESSE_MORENO: Tak tu vůli mám na obou vnitřních kloubech a nic zvláštního to nezpůsobuje. Jede to úplně normálně. Co je uvnitř, to záleží na typu auta. Na jedný Impreze jsem se setkal se třema kuličkovýma ložiskama, na svým legacy mám šest koulí v kleci jako ve vnějším kloubu. On ten vnitřní kloub se hejbe o pár stupňů v rámci pérování, takže i když to vyhází vazelínu, tak se asi hned tak nezničí. U vnějšího je to horší, tak se ještě k tomu zatáčí a o velkej úhel. Ale koupil jsem je na aukru za těch 625kč a jede to bez problémů.
A k těm kolíčkům. Problém je, že ta díra pro kolíčky je snad vyvrtaná až na složeným autě a nějakou ruční vrtačkou. Jinak si nedovedu vymyslet důvod toho, že do ní kolíček jednou zaklepneš úplně v pohodě pomocí kladívka a křížovýho šroubováku a v jiným případě nemáš šanci dokud pouzdro na hřídeli nepootočíš o půl otáčky. Já než jsem si na to vzpomněl, tak jsem oba kolíčky rozmlátil. Je pravda, že bez kolíčků to pouzdro nesjede ani za jízdy, ale svědomí by mi nedovolilo to tam jentak nechat, tak jsem do toho šoupnul klasický roztahovací závlačky. Tuším, že průměr 6,3mm tam pasuje s minimální vůlí. Ještě jsem jim musel trošičku pomoct kladivem. A jezdím takhle dodneška bez problémů.
Spíš je problém, že po týhle práci je úplně všechno v garáži upatlaný od grafitový vazelíny včetně obličeje mechanika, kterej by pak mohl z fleku dělat kominíka a nikdo by nic nepoznal. :)))))