• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    DBR: no já za to byl zrovna teď o víkendu docela rád .. sobota večer, výjezd ze zatáčky kousek od Klínovce a tom výjezdu najednou led - jak jsem z tý zatáčky přidával, tak bych šel tutově do vrtule, kdyby mi to espčko nepohlídalo ..
    DBR
    DBR --- ---
    T_MAX: jojo strasne me stvalo kdyz jsem ho dostal ze pokazde tohle tlacitko musim zmacknout , v servisu mi to nechteli zmenit na funkci ze zapina, kdyz mi poprve OTB zacal sam pribrzdovat byl to docela sok . prece jen 4 te subo ... to uz se to chovani tak nejak zareje pod kuzi
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    NAILER: Já nedávno zůstal taky sedět a neš mi došlo, že ten ropák má ESPčko a dá se vypnout, tak jsem tam kolem toho 5 minut s lopatou lítal .. pak jsem ho vypnul a vyjel jsem to i bez lopaty :D
    NAILER
    NAILER --- ---
    T_MAX: Lopatku tam uz mam a tu vyndavam jen do baglu na backcountry. Brichem na snehu koncim pravidelne nekolikrat za sezonu
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    DBR: To jsou takový ty jak se protáhnou diskem?
    DBR
    DBR --- ---
    T_MAX: jojo vozim lopatu a rozjezdovy retezy
    ze jsem zapadnul se mi stalo jednou kdy me pluh natlacil do prikopu kde bylo po strechu snehu sice mi zustaly levy kola na silnici ale nebyl jsem z toho schopen vyjet takze od te doby skladaci lopata + ty retezy na rozjezd
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    NAILER: Když jsem měl svýho prvního OTB, tak jsem si taky napodzim koupil řetězy .. Mám pocit, že tam ještě někde v garáži ležej ve fólii a s cenovkou :)

    Blbý je, že když už to dál nejede, nepomůžou ani řetězy. To už prostě ležíš na břiše a jediný řešení je lopata a nebo traktor :D
    NAILER
    NAILER --- ---
    LUBANCZ: dík, seženu!
    4PTO: samou radostí jsem to dost tlačíl ... :-) samozřejmě mě to vyděsilo. ale dva dny na to jsem jel táhlý stoupání z 0 na 1500 mnm za běžný rychlosti a to to dalo úplně v klidu... když auto nastartuju a chvíli šlapu na plyn, tak se začnou ozývat takový kapavý zvuky (nikde nic neteče) - předpokládám, že to je ta kapalina, jak se rozhejbává?
    4PTO
    4PTO --- ---
    Ale neni to dobry ze se to uvarilo v prvnim kopci :(
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    NAILER: 230k je nic, to je akorad zajety :))
    meri se to timhle http://goo.gl/CFQzg
    NAILER
    NAILER --- ---
    T_MAX: haha :-)
    DBR: jak se to změří? měl jsem trochu problém, tlačil jsem to do delšího kopce trochu víc a vyletěla mi teplota na max (venku bylo -15)... nechal jsem to 5 minut odstát a zbytek kopce došplhal s lehkou nohou (a v klidu), tak mě napadlo, jestli nemůže vadit, že tam tý kapaliny je víc, než doporučuje manuál.
    LUBANCZ: to vínový, týpek slevik z 5750 na 5000 a nechal mi k tomu řetězy (nikdy nepoužitý, haha) a držák na 4 kola na kouli... takže super, jen čekám, kdy se co začne srát. je to OB 2000, najeto 230K...
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    NAILER:
    DBR: Druhá zimní poučka je, že když se subaru zapadneš, krom traktoru, nebo rolby tě už nikdo jinej nevytáhne :)
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    NAILER: dobry :) jakyho si nakonec vzal?
    DBR
    DBR --- ---
    NAILER: ja teda jezdim gumy zimni-letni ale je fakt ze jezdim docela dost ....
    nevypoustej jen si zmer na kolik je namichana
    a bacha subo drzi na snehu dlouho , hodne dlouho ale kdyz se utrhne opoustis silnici v minimalne dvojnasobny rychlosti oproti dvoukolce ;)
    NAILER
    NAILER --- ---
    tak jo, konečně mam toho outbacka, díky všem za rady, na sněhu neskutečnej luxus, s all-season gumama to drží jak přibitý, radost s tím jezdit. koukal jsem na kapaliny a chladící kapalinu mam vysoko nad MAX ryskou, skoro až nahoru k uzávěru ... mám to vypustit, ať to není tak přeplněný?
    4PTO
    4PTO --- ---
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    4PTO: tyvole....bych blil jaký jsou tu zmrdi v tomhle státě
    4PTO
    4PTO --- ---
    to jsou věci co,,,co naděláš? nic moc pro Bíma, divím se že nedal ten kontakt na ,,zloděje/překuoníka"

    Trpkou zkušenost,


    varuju subaristy z celé ČR dávejte si pozor na některé jedince..., někdy v srpnu 2012 nám z našeho bouraného závodního stříbrného havarovaného Sti 2002, kteréhož vrak stál v areálu na Jeremiášově ulici v Praze - Stodůlkách odcizeny následující věci:


    Závodní kola EVO CORSE 8x18 ET42 5x100 zlaté barvy


    Mokré pirelli pneu na rally 225/650 R18


    Kompletní BRZdy Sti - BRZdiče přední + zadní, Kotouče přední + zadní, desky Goldfren racing přední + zadní


    Upravená řídící jednotka sti


    Jsem zvyklý že se v tomto státě krade a protože jsem tuto skutečnost zjistil pozdě nebyl jsem schopen s tímto nic dělat.


    Šáhněte si do svědomí vy co kšeftujete s kradenými díly nejasného původu, a řeknete koupil jsem je tak co chcete je zaplaťte mi je.


    Dopátral jsem se těchto dvou pánu kteří s mými věcmi přisli to styku:


    Pan Tomáš Kutek - telefon - 725 555 028 (nový jičín)


    Pan kutek BRZdy inzeroval na ewrc a tvrdil že jsou z fabie. když jsem si pro ně chtel jet, přestal mi brát telefon (a pneu inzeroval na honda clubu) a BRZdy se najednou objevily u jineho člověka asi po měsící na Subaru clubu.


    Pan Miroslav Bím - 777 238 368 - Mladá Boleslav (tomu údajně nabízeli kromě BRZd i jednotku a mokré pneu pirelli)


    oba dva měli kontakt na člověka který jim kradené věci nabidl k prodeji a neposkytli nám jej, pan Bím nakonec BRZdy koupil a prodává je nyní na inzerci. I po sdělení jak a podle čeho si ty BRZdy poznám mi stejně řekl že to ty znaky má ale že je koupil a že si je mužu leda koupit od něj.


    Pátral jsem po nich a něco jsem i vypátral bohužel, mám pár důkazů, ale přes policii to nemá řešení podle mého...


    Takže subaristi pozor a mějte víc štěstí než já.
    Email: proracing@proracing.cz Telefon 725035055
    Země Česká republika Město: Valašské Meziříčí
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam