• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    DBR: Vialle pro 2.0 Forestra SG, vice ti asi dokaze rict ID RUFF23, pac je to puvodne jeho auto :) Ja bych se musel mrknout doma do papiru, coz bych zvladl nejdriv zitra vecer.
    DBR
    DBR --- ---
    NIXIMOR: a muzu o tom vedet trochu vic treba co je to za system, kde to montovali kolik to stalo ? klidne do posty
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    DBR: nemam
    DBR
    DBR --- ---
    LUBANCZ: jezis ale to je fakt krasavec :)
    DYNK: ja jezdim tak 9.8-10.5 9 pokud to neni nemecka dalnice, tam klidne 13.5 ale zase se svezu ) 2.5l 127kW bez turba
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    DYNK: 12 benzenu/plynu.. s plynem v pohodě.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    DYNK: Ja mam dvoulitrovy lego v automatu, rocnik 99 a jezdim za deset.
    CROSS
    CROSS --- ---
    DYNK: to asi záleží na stylu jízdy. Já jsem měl manuál, jezdil jsem s tim přes Německo mezi Prahou a Lausanne a tyhlety cesty (po Švýcarsku max. do 130 [120 je limit], po Německu na úsecích bez omezení do 150 a po ČR tak do 140), míval jsem průměr tak 10,5. Rychlosti podle GPS, spotřeba měřená podle tankování do plný. Můj dlouhodobej průměr za cca 140 tisíc km byl 8,74. (Jezdil jsem s tim hlavně do práce, každej den 100 převážně po dálnici převážně v hustým provozu, tj. tak do 120, žádný výstřelky.) Samotnýho by mě zajímalo, jestli automat na tomhle něco ušetří. Jestli si dobře pamatuju, ve 130 podle GPS (140 podle rychloměru) to točilo ke 4000 otáček... to k těm dálkám.
    DYNK
    DYNK --- ---
    CROSS: tak me je jasny, ze to neni nizkoobjemovej diesel:) Cetl jsem,ze nekdo jezdi dalky za 8, coz mi na dvoulitr, kterej pohani pres automat ctyri kola usporny prijde. Ale nevim co je na tom pravdy.
    CROSS
    CROSS --- ---
    DYNK: dvoulitr v SG bych teda úsporným motorem na dálky nenazval ani s manuálem. Pochybuju, že se 4st. automatem to bude lepší.

    Takhle — spotřeba je v pohodě, ale prostě odpovídá motoru se sto padesáti koňma, „úsporný motor“ je něco jinýho.
    DYNK
    DYNK --- ---
    Kolik vám ty benzínový dvoulitry v automatu žerou? Na spritmonitoru jsem jich moc nenašel.. dočetl jsem se, že na dálky jsou to docela úsporný motory, ale o to víc si vezmou ve městě. Co to znamená v číslech?
    4PTO
    4PTO --- ---
    Mame doma ve forestrovi 2.0 AT a je to katostrofa.. V turbu by to mohlo byt funkcni cili min nebezpecny, ale ja jsem byl zvyklej na predjizdeni celejch kolon s turbem, pravda.. Nicmene pokud bych nechtel nejaky zlobivy auto na kraveni tak bych osobne sel uz jedine do automatu (ale rozhodne ne 4st ve foresteru - ale ma-li to byt z bodu a do bodu b, bez vetsich emoci tak why not viz Tomyk..)..
    DBR
    DBR --- ---
    NIXIMOR: to zni dobre, mas primazavani ventilu ?
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    DBR: dlouhodobe zkusenosti se spolehlivosti nemam, nicmene ten forester ma plyn od zacatku a nevim o tom, ze by s nim kdy byly problemy (cca 96 tisic ted). Spotreba 10-12, podle toho jak se krotim a jestli klima a tak...
    DBR
    DBR --- ---
    kidyz jsme tak u toho uz dloooouho premyslim ze dam do auta plyn, mate nekdo zkusenosti ? jezdim fakt dost ( 40-60 tis. rocne) a hlavne mam podminku aby to bylo spolehlivy s benzinem jsem tak na 10-11.5l ( kdyz se krotim)
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: jj autorizak , a co mam vyzkouseny tak u Freje je to navic dost slusnej vyzkumak .....
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    DBR: mezi řádky asi chápu autorizák? I tak nevím co je na tom taková hrůza... asi marže. :-D
    DBR
    DBR --- ---
    ale ja jsem si daval 4 hodiny pozor a pak jak jsem si myslel ze mam auto zmakly a dojizdeli jsme kolonu nastoupily reflexy .....
    novy subo s linearem a padlama pod volantem je prej uzasny naprosto plynynuly prechody
    CROSS
    CROSS --- ---
    V tomhle musim říct že kvrdlání manuálem v dieselu je mnohem míň zábavný než v benzínu, takže si dovedu představit, že příští bude automat (Subaru teď začlo dodávat CVT v dieslech).

    K tomu vyšlapávání spojky - toho jsem se taky bál, ale jezdil jsem teď trochu s automatem mojí ženy a tyhle tendence jsem teda na sobě nepozoroval. Na druhou stranu tahle zkušenost (pravda, je to slabý 1.4 Polo) mě trochu odrazuje, protože to auto vůbec nereaguje. Se silnějším motorem to doufám bude lepší.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    DBR: nojo, to nesmíš levou nohou nic vyšlapávat:-) Já už jsem asi starej, ale klacek si představuju v jinejch autech, než forester. Třeba brz, nebo mx5 atp... I když sekvenčka by byla možná ještě lepší..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam