• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    PANDAMON
    PANDAMON --- ---
    T_MAX: no v tom dieslovym legači je ta spojka kor dost narocna, uz jsem s tim taky nalital hafo a AT u toho skutecne neni k zahozeni. Po delsim rizeni z toho boli kycel:)
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    Celý je to jenom o tom, kolik toho člověk nakroutí volantem .. dřív (tak do 250tis. km najeto) jsem absolutně odmítal o automatu jenom přemejšlet .. teď, kdy mám víc než dvakrát tolik se vysloveně těšim na ten novej automat, co začali dávat do dieselů :)

    To řazení mě vysloveně unavuje a obtěžuje - dost na to, že musim ještě dávat pozor na cestu .... :D

    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    DBR: Kdyz das nohu pod sedadlo tak reflexy nenastoupi:) 'spojku' sem si prislapl jen jednou a to sem mel s automatem malo najezdino a nohu tam co ji mivam u aut s manualem. Nastesti sem jel pomalu :)
    DBR
    DBR --- ---
    AXTHEB: to se hezky rekne ale kdyz nastoupi reflexy .... navic z 95% jezdim sam .....
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    NIXIMOR: Leva noha se vali po sedadlem a prava ruka spolujezdkyni v kline. Problem solved.
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Ja parkrat s automatem jel (ne u Subaru), a nechtel bych. Prijde mi, ze si clovek to rizeni pak vubec neuzije - razeni me bavi :) S automatem jsem mel porad problem co delat s levou nohou a pravou rukou :)
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    ok.. dik ;)
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    jak jsem psal, já mám SG 2,0 AT a tam je vlastně 4,5 stupeň. Jezdim 165km/H na 4tisíce otáček.. tak asi tak.. jinak mod řazení je asi tlačítko "power".. To točí do 7tisíc a slyšíš výr v nádrži..
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    TOMYK: hmm... to mas pravdu.. a jak je na tom ten automat na vetsi vzdalenosti? nevytaci se moc na dalnici? nekde sem cetl, ze to ma i mody razeni.. to ma asi ten novejsi co? nebo sem cet nejaky nesmysly?
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    KODEXX: a to je chyba. Já bych automat neměnil, pokud nemáš forestera na závody a to je hvadina, žejo... Je to o pohodlí ze svezení...
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    ja chci podekovat vsem co neco rekli k automaticke ci manualni prevodovce u forestra.. zaverem je, ze do ted sem z toho jalovej.. prej ani jednim nic neposeru.. momentalne se priklanim k manualu :))
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    To mluvíte o tom Lubetube? Já to nemám a co jsem slyšel, tak teleflex to ani prý nepotřebuje.. Promazává to benzin při startu... ale jestli někdo ví víc, dejte vědět. PLánuju to nerozsekat ještě tak dva roky:-)

    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    DBR: Vialle pro 2.0 Forestra SG, vice ti asi dokaze rict ID RUFF23, pac je to puvodne jeho auto :) Ja bych se musel mrknout doma do papiru, coz bych zvladl nejdriv zitra vecer.
    DBR
    DBR --- ---
    NIXIMOR: a muzu o tom vedet trochu vic treba co je to za system, kde to montovali kolik to stalo ? klidne do posty
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    DBR: nemam
    DBR
    DBR --- ---
    LUBANCZ: jezis ale to je fakt krasavec :)
    DYNK: ja jezdim tak 9.8-10.5 9 pokud to neni nemecka dalnice, tam klidne 13.5 ale zase se svezu ) 2.5l 127kW bez turba
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    DYNK: 12 benzenu/plynu.. s plynem v pohodě.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    DYNK: Ja mam dvoulitrovy lego v automatu, rocnik 99 a jezdim za deset.
    CROSS
    CROSS --- ---
    DYNK: to asi záleží na stylu jízdy. Já jsem měl manuál, jezdil jsem s tim přes Německo mezi Prahou a Lausanne a tyhlety cesty (po Švýcarsku max. do 130 [120 je limit], po Německu na úsecích bez omezení do 150 a po ČR tak do 140), míval jsem průměr tak 10,5. Rychlosti podle GPS, spotřeba měřená podle tankování do plný. Můj dlouhodobej průměr za cca 140 tisíc km byl 8,74. (Jezdil jsem s tim hlavně do práce, každej den 100 převážně po dálnici převážně v hustým provozu, tj. tak do 120, žádný výstřelky.) Samotnýho by mě zajímalo, jestli automat na tomhle něco ušetří. Jestli si dobře pamatuju, ve 130 podle GPS (140 podle rychloměru) to točilo ke 4000 otáček... to k těm dálkám.
    DYNK
    DYNK --- ---
    CROSS: tak me je jasny, ze to neni nizkoobjemovej diesel:) Cetl jsem,ze nekdo jezdi dalky za 8, coz mi na dvoulitr, kterej pohani pres automat ctyri kola usporny prijde. Ale nevim co je na tom pravdy.
    CROSS
    CROSS --- ---
    DYNK: dvoulitr v SG bych teda úsporným motorem na dálky nenazval ani s manuálem. Pochybuju, že se 4st. automatem to bude lepší.

    Takhle — spotřeba je v pohodě, ale prostě odpovídá motoru se sto padesáti koňma, „úsporný motor“ je něco jinýho.
    DYNK
    DYNK --- ---
    Kolik vám ty benzínový dvoulitry v automatu žerou? Na spritmonitoru jsem jich moc nenašel.. dočetl jsem se, že na dálky jsou to docela úsporný motory, ale o to víc si vezmou ve městě. Co to znamená v číslech?
    4PTO
    4PTO --- ---
    Mame doma ve forestrovi 2.0 AT a je to katostrofa.. V turbu by to mohlo byt funkcni cili min nebezpecny, ale ja jsem byl zvyklej na predjizdeni celejch kolon s turbem, pravda.. Nicmene pokud bych nechtel nejaky zlobivy auto na kraveni tak bych osobne sel uz jedine do automatu (ale rozhodne ne 4st ve foresteru - ale ma-li to byt z bodu a do bodu b, bez vetsich emoci tak why not viz Tomyk..)..
    DBR
    DBR --- ---
    NIXIMOR: to zni dobre, mas primazavani ventilu ?
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    DBR: dlouhodobe zkusenosti se spolehlivosti nemam, nicmene ten forester ma plyn od zacatku a nevim o tom, ze by s nim kdy byly problemy (cca 96 tisic ted). Spotreba 10-12, podle toho jak se krotim a jestli klima a tak...
    DBR
    DBR --- ---
    kidyz jsme tak u toho uz dloooouho premyslim ze dam do auta plyn, mate nekdo zkusenosti ? jezdim fakt dost ( 40-60 tis. rocne) a hlavne mam podminku aby to bylo spolehlivy s benzinem jsem tak na 10-11.5l ( kdyz se krotim)
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: jj autorizak , a co mam vyzkouseny tak u Freje je to navic dost slusnej vyzkumak .....
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    DBR: mezi řádky asi chápu autorizák? I tak nevím co je na tom taková hrůza... asi marže. :-D
    DBR
    DBR --- ---
    ale ja jsem si daval 4 hodiny pozor a pak jak jsem si myslel ze mam auto zmakly a dojizdeli jsme kolonu nastoupily reflexy .....
    novy subo s linearem a padlama pod volantem je prej uzasny naprosto plynynuly prechody
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam