• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    LEETO
    LEETO --- ---
    TOMYK: Pokud to chces spojitt s iphonem tak jedine pres wifi. Android jede i pres bt. Nekdo to tu v cr prodava tusim za litr. nebo objednat zDX nebo ebay. Ja pouzivam starej vag/kkl kabel s feessm nebo romraider. Na cteni udaju a mazani chyb to funguje v pohode pokud chces menit mapy tak potrebujes drazsi kabel.
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Ono to neni tak easy... Ted jsem se Subem byl v servisu a jejich diagnostika se vubec s autem nebyla schopna spojit. Musel jsem do oficialniho Subaru a az tam se jim to povedlo.
    Takze to, ze to tam jde pripojit, nemusi jeste nutne nic znamenat :)
    CROSS
    CROSS --- ---
    TOMYK: kámen úrazu je v zařízení, ke kterýmu to chceš připojovat. Pokud vim, na iPhone a obecně iOS tyhle levný dongly nejedou (hledal bych podle existujících aplikací), s OSX -- to jsem sice nezkoušel, ale zase nebudeš vozit macbook ;-]

    S Androidem je to ale tušim jiný kafe.

    Na SG foresteru jsem tam měl trvale píchnutej BT dongle z dealextreme a příležitostně jsem ho připojoval k historickýmu Pocket PC. Že ale jezdil Forester bez poruch a chybovejch hlášek, nikdy jsem to rozumně nevyužil.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    Ale jo, i s wifi jsou:
    wifi obd2 | eBay
    http://www.ebay.com/sch/?_nkw=wifi%20obd2
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    TOMYK: wifi nevim, ale bluetoothovejch modulu je plnej internet.
    elm327 | eBay
    http://www.ebay.com/sch/?_nkw=elm327
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    Neví někdo, jestli se uz prodává takova ta diagnosticka jednotka na WiFi spojeni s tel. nebo mackem? Ve foresteru je místo pod volantem, kde by mohla byt porad.
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    "SUBARU 360°" Pilot Movie
    [SUBARU] "SUBARU 360°" Pilot Movie - YouTube
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Mc1w2-Jgv08
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    CROSS:
    SCOOBY:
    No to je trochu potíž. Ohledně bezpečnosti záleží na stupni prohnití, není to auto se kterym byses vydal třeba ze Šumavy do prahy, ale z vesnice do vesnice pro mlíko tě odveze v pohodě a s dobrejma gumama je s tim na sněhu i docela sranda. Já jsem bohužel etapu Justy uzavřel po půl roce neúspěšnýho hledání použitelný kastle. Byly ke koupi v holandsku v automatu v relacích kolem 1200E ..to nechceš. Pak ve švajcu se občas eště objevila pjekná, ale jinak nic...všechno shnilózy, rozpadliny, všelijak vařený apod. To je asi jedinej problém, jinak dílů všude dost. Kdyby někdo potřeboval mam tu krásnej 1,2 motor, ten novejší, převodovku a pár dalších kokotin. Ale už neni kastle do který bych to dal....
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    AXTHEB: nene...
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    TOMYK: Nemas videt sroubky pod podruckou?
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    TOMYK: nasaď si tam mravence :)
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    ehm, o víkendu jsem si polil palubovku - šaltpáku a ty čudly na vyhřejvání sedaček pivem... - nějakej návod na rozebrání?
    CROSS
    CROSS --- ---
    SCOOBY: v horských oblastech (a tim nemyslim Krkonoše) se tahle auta drží, o díly bych se nebál. Otázka spíš je, co maj ty ještě pojízdný, co přežily, za sebou a jak rychle budou díly potřeba. :-]
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    PALMEX: ta je super, tu měl kdysi green z ltbčka nebo byla firemní co já vím, to bylo genialní auto! Akorát bych se dneska reálně bál její bezpečnosti v denním provozu a dostupnosti dílů... ?
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    BISCUIT: V tom případě ti doporučuju Justy, starou v manuálu (ne ten swift), ale tu se 4kolkou na čudlík v šaltpáce. Ve švajcu bejvaj ještě k mání i takový co jim neni vidět zkrz podlahu. Měl jsem jich několik a je to auto k nezaplacení. Vyjede s dobrejma gumama fakt všechno, je to koza uskákáná co proskočí ledasjakou závějí (samozřejmě musíš plnej) a žere přes zimu kolem 8l přes léto pak trochu míň (tim, že mužeš vypnout awd) S olejem nebejvaly problémy. V čechách ani v blízkym okolí už bohužel nejsou k mání
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    IKSIK: ESP (Electronic Stability Program, Elektronický stabilizační program)
    Systém umožňuje zabránit smyku vozidla (v zatáčce nebo při prudkém vyhýbacím manévru) přibržděním vhodného kola nebo snížením kroutícího momentu. Zahrnuje systémy ABS, EDS, EBV, ASR, MSR. Navíc obsahuje snímač úhlu natočení volantu, příčného a podélného zrychlení a rotace vozu okolo těžiště. Řídící jednotka ABS/ESP vyhodnocuje údaje snímačů asi každých 7 ms. Kromě zásahů do řízení motoru je možný zásah i do automatické převodovky. O činnosti ESP je řidič informován blikáním kontrolky. Funkci ESP/ASR lze vypínačem vypnout např. při jízdě se sněhovými řetězy nebo vyprošťování z hlubokého sněhu.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    IKSIK: asi
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    T_MAX: To je nějaký přibržďování jednotlivejch kol?
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    Pochopil jsem, že je to taková blbost, která ti při prokluzu jednoho kola upravuje rychlost zbylejch 3 pro stabilizaci auta - zabrání to třeba hodinám na ledu apod.. Takže když jsem couval z tý závěje, tak jsem s tim prostě ani nehnul .. vypnul jsem ESP a heenheeeeeeeen, byl jsem venku :)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    T_MAX: Ani nevím, co to znamená. :-P
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam