• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    JUGI: chybi tomu prava predni mlhovka :P
    DBR
    DBR --- ---
    JUGI: ja mel docela dobre vztahy a zkusenosti s ALM , ale nekdo na ne zase nadava - me teda vysli vzdycky vstric
    jde o to kolik to ma nalitano a jak to kdo servisoval, u tehle lesniku dostavaly dost zabrat zadni tlumice a pokud to ma turbo tak co vim vydrzelo max 220-260 tis .....
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    PANDAMON
    PANDAMON --- ---
    JUGI: no nechas tam majlant a zas takova jistota uspechu to taky nejni
    JUGI
    JUGI --- ---
    AXTHEB: Díky
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    JUGI: awd.cz
    JUGI
    JUGI --- ---
    Ahoj, pořizuju Subaru forester 1. genereace. Nevíte kam s tím v Praze na omrknutí (co tomu chybí, přebývá, co je potřeba seřídit/vyměnit)? Myslím nějakýho subaru specialistu :) Dík

    bozena
    KEDUEL
    KEDUEL --- ---
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    J3RRYNA: Právě protože je Haldex spojka a navíc má jenom dva stavy - rozepnuto/sepnuto - tak do kytek asi nepůjde. Na tom bude hůř spíš to Sůbo, protože tam je potřeba viskozní spojku zahřát a pak se ti možná zasekne a když to budeš dělat častějc, tak půjde do kytek snáz. A viskozní spojky v kytkách se občas na Subaru klubech vyskytujou.
    Výhoda Subaru spíš bude v tom, jak psal Axtheb, a sice v průjezdu zatáčkou. U Haldexu se VW chlubí, jak se jim to zapíná rychle, což je imho kontraproduktivní. Když vejdu s předohrabkou do zatáčky moc rychle a přestane mi to stíhat zatáčet, tak bych moc nestál o to, aby mi ještě ujel zadek a z přetáčivýho smyku jsem se rázem dostal do nedotáčivýho. Se Subarem si ještě před zatáčkou vybereš, jestli vůbec o nějakej smyk stojíš nebo to hodíš dveřma napřed a ještě si to můžeš v průběhu zatáčení korigovat podle libosti. :)
    Haldex by takhle taky mohl fungovat, ale muselo by to být nastavený na plynulej náběh sepnutí, jenže to by to šlo do kytek dost rychle.
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    Já bych udělal test. dvakrát haldex, jednou AT, jednou MT, třikrát subo, dva automaty, jeden s VTD, druhý s mezinápravou a třetí MT. Zavázal bych to někde ke stromu na poli, a nechal bych to hrabat. Kritéria testu by byla následující: Výdrž/míra opotřebení/náklady na následnou opravu. Tohle by mě fakt zajímalo... Osobně si myslím, že Suba budou v tomhle výrazně odolnější. Vím z doslechu, že u AT Subaru to funguje do té míry, než se příliš zahřeje olej, pak je třeba "dát pauzu". Ale následně lze pokračovat. Haldex je v podstatě spojka, takže tam to podle mě půjde do kytek výrazně rychleji... No co, až nebudu vědět co s prachama, tak prostě nakoupím a provedu :D
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    HELMUT: No a ono to vic je. Mozna je ten rozdil na papire malej, ale kdyz obe auta zapadnou po naraznik prasanem tak je to docela poznat. A kdyz to utrhnes v zatacce na asfaltu tak je to taky hodne poznat, haldex ti bude nepredvidatelne stridat pretacivy a nedotacivy chovani, kdezto subo se chova konzistenetne celou dobu)
    HELMUT
    HELMUT --- ---
    KEDUEL: ja ted jezdim s haldex 4 a taky neceka na prokluz a musim rict, ze jsem docela spokojenej. Aleu sbaru bych cekal vic, no.
    KEDUEL
    KEDUEL --- ---
    čao, v tom článku na auto.cz je to trochu nešťastně napsaný (spíš úplně blbě), protože se ti natlakuje spojka okamžitě jakmile nastartuješ, tudíž jedeš vždy 4x4. U těchto modelů je např. při vyproštění ze sněhu lepší vypínat protiskluz.
    KEDUEL
    KEDUEL --- ---
    Zjisti si víc o pohonech Subaru. http://subarufanclub.cz/wiki/technika/awd/start o haldex se moc nezajímám, ale u pohonu subaru rozhodně nečekají na prokluz kol
    HELMUT
    HELMUT --- ---
    KEDUEL: Takze haldex :)
    KEDUEL
    KEDUEL --- ---
    HELMUT: Automat od Subaru stala 4kolka každopádně JE, jen se kroutící moment hydraulicky přelívá zpředu dozadu a naopak. Nikdy není na nápravě 0 Nm.
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    WACLOSH: ber pochlapeny subaru. aspon nebudes jak dalsi teplous v bmw ;)) a kdyz bmw, tak rady 5..
    DBR
    DBR --- ---
    HELMUT: lineartronic u subaru je hodne luxusni razeni na komfort jizdy , ja osobne automaty rad nemam .... normalni automat z benzinu neprenese ten kroutak co ten diesel ma .....
    navic to spravny subaru ma bezramovy okna, ty krabicky co delaji ted ( Outback,Legacy ) se mi fakt nelibej ......
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    WACLOSH: rhd s2k v cz legalne neprihlasis bohuzel.. jinak za me viz odpoved v bmw auditku..
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    Zdravím, řeším dilema a diskutuju ho se dvěma výrazně zaujatýma skupinama BMW a SUBARU fans! Prosím o rady, otevřeně, bez servítků.
    Dotaz. V horizontu půl roku bych rád dal 6000E za ojetinu. Vykrystalizovaly mi dvě možnosti. Následující odkazy jsou jen pro dojem o situaci na trhu, nebavme se o jednotlivejch uvedenejch kusech.

    2004/5 Impreza 2.0R
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=239267499&asrc=st

    2004 318i/ci
    Gebrauchtwagen: BMW, 318, i, Benzin, € 5.750,- AutoScout24 Detailansicht
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=235559779&asrc=st

    Dvoulitrový Imprezy bejvaj za stejnej peníz o rok mladší, najeto mívají stejně. Díky za názory. Pro neznalé, 318 je dvoulitr čtyřválec 16v. http://www.cars-data.com/en/bmw-318i-edition-specs/5524
    Pak je ještě možnost koupit RHD S2000, pak už mi možnosti nákupu auta se "zajímavým" typem náhonu docházej.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam