J3RRYNA: Právě protože je Haldex spojka a navíc má jenom dva stavy - rozepnuto/sepnuto - tak do kytek asi nepůjde. Na tom bude hůř spíš to Sůbo, protože tam je potřeba viskozní spojku zahřát a pak se ti možná zasekne a když to budeš dělat častějc, tak půjde do kytek snáz. A viskozní spojky v kytkách se občas na Subaru klubech vyskytujou.
Výhoda Subaru spíš bude v tom, jak psal Axtheb, a sice v průjezdu zatáčkou. U Haldexu se VW chlubí, jak se jim to zapíná rychle, což je imho kontraproduktivní. Když vejdu s předohrabkou do zatáčky moc rychle a přestane mi to stíhat zatáčet, tak bych moc nestál o to, aby mi ještě ujel zadek a z přetáčivýho smyku jsem se rázem dostal do nedotáčivýho. Se Subarem si ještě před zatáčkou vybereš, jestli vůbec o nějakej smyk stojíš nebo to hodíš dveřma napřed a ještě si to můžeš v průběhu zatáčení korigovat podle libosti. :)
Haldex by takhle taky mohl fungovat, ale muselo by to být nastavený na plynulej náběh sepnutí, jenže to by to šlo do kytek dost rychle.