• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    JUGI
    JUGI --- ---
    PANDAMON: Prej za 999Kč prohlídka v awd.cz
    DBR: Má to 240 000 nalítáno a je to benzín, takže žádný turbo, tlumiče prý dobrý :)
    NIXIMOR: Mlhovky tomu chybí obě, prý je tam dobrý nechat nějakej prostor neboť se tím větrá nebo co..
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    PANDAMON
    PANDAMON --- ---
    JUGI: no nechas tam majlant a zas takova jistota uspechu to taky nejni
    JUGI
    JUGI --- ---
    AXTHEB: Díky
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    JUGI: awd.cz
    JUGI
    JUGI --- ---
    Ahoj, pořizuju Subaru forester 1. genereace. Nevíte kam s tím v Praze na omrknutí (co tomu chybí, přebývá, co je potřeba seřídit/vyměnit)? Myslím nějakýho subaru specialistu :) Dík

    bozena
    KEDUEL
    KEDUEL --- ---
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    J3RRYNA: Právě protože je Haldex spojka a navíc má jenom dva stavy - rozepnuto/sepnuto - tak do kytek asi nepůjde. Na tom bude hůř spíš to Sůbo, protože tam je potřeba viskozní spojku zahřát a pak se ti možná zasekne a když to budeš dělat častějc, tak půjde do kytek snáz. A viskozní spojky v kytkách se občas na Subaru klubech vyskytujou.
    Výhoda Subaru spíš bude v tom, jak psal Axtheb, a sice v průjezdu zatáčkou. U Haldexu se VW chlubí, jak se jim to zapíná rychle, což je imho kontraproduktivní. Když vejdu s předohrabkou do zatáčky moc rychle a přestane mi to stíhat zatáčet, tak bych moc nestál o to, aby mi ještě ujel zadek a z přetáčivýho smyku jsem se rázem dostal do nedotáčivýho. Se Subarem si ještě před zatáčkou vybereš, jestli vůbec o nějakej smyk stojíš nebo to hodíš dveřma napřed a ještě si to můžeš v průběhu zatáčení korigovat podle libosti. :)
    Haldex by takhle taky mohl fungovat, ale muselo by to být nastavený na plynulej náběh sepnutí, jenže to by to šlo do kytek dost rychle.
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    Já bych udělal test. dvakrát haldex, jednou AT, jednou MT, třikrát subo, dva automaty, jeden s VTD, druhý s mezinápravou a třetí MT. Zavázal bych to někde ke stromu na poli, a nechal bych to hrabat. Kritéria testu by byla následující: Výdrž/míra opotřebení/náklady na následnou opravu. Tohle by mě fakt zajímalo... Osobně si myslím, že Suba budou v tomhle výrazně odolnější. Vím z doslechu, že u AT Subaru to funguje do té míry, než se příliš zahřeje olej, pak je třeba "dát pauzu". Ale následně lze pokračovat. Haldex je v podstatě spojka, takže tam to podle mě půjde do kytek výrazně rychleji... No co, až nebudu vědět co s prachama, tak prostě nakoupím a provedu :D
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    HELMUT: No a ono to vic je. Mozna je ten rozdil na papire malej, ale kdyz obe auta zapadnou po naraznik prasanem tak je to docela poznat. A kdyz to utrhnes v zatacce na asfaltu tak je to taky hodne poznat, haldex ti bude nepredvidatelne stridat pretacivy a nedotacivy chovani, kdezto subo se chova konzistenetne celou dobu)
    HELMUT
    HELMUT --- ---
    KEDUEL: ja ted jezdim s haldex 4 a taky neceka na prokluz a musim rict, ze jsem docela spokojenej. Aleu sbaru bych cekal vic, no.
    KEDUEL
    KEDUEL --- ---
    čao, v tom článku na auto.cz je to trochu nešťastně napsaný (spíš úplně blbě), protože se ti natlakuje spojka okamžitě jakmile nastartuješ, tudíž jedeš vždy 4x4. U těchto modelů je např. při vyproštění ze sněhu lepší vypínat protiskluz.
    KEDUEL
    KEDUEL --- ---
    Zjisti si víc o pohonech Subaru. http://subarufanclub.cz/wiki/technika/awd/start o haldex se moc nezajímám, ale u pohonu subaru rozhodně nečekají na prokluz kol
    HELMUT
    HELMUT --- ---
    KEDUEL: Takze haldex :)
    KEDUEL
    KEDUEL --- ---
    HELMUT: Automat od Subaru stala 4kolka každopádně JE, jen se kroutící moment hydraulicky přelívá zpředu dozadu a naopak. Nikdy není na nápravě 0 Nm.
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    WACLOSH: ber pochlapeny subaru. aspon nebudes jak dalsi teplous v bmw ;)) a kdyz bmw, tak rady 5..
    DBR
    DBR --- ---
    HELMUT: lineartronic u subaru je hodne luxusni razeni na komfort jizdy , ja osobne automaty rad nemam .... normalni automat z benzinu neprenese ten kroutak co ten diesel ma .....
    navic to spravny subaru ma bezramovy okna, ty krabicky co delaji ted ( Outback,Legacy ) se mi fakt nelibej ......
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    WACLOSH: rhd s2k v cz legalne neprihlasis bohuzel.. jinak za me viz odpoved v bmw auditku..
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    Zdravím, řeším dilema a diskutuju ho se dvěma výrazně zaujatýma skupinama BMW a SUBARU fans! Prosím o rady, otevřeně, bez servítků.
    Dotaz. V horizontu půl roku bych rád dal 6000E za ojetinu. Vykrystalizovaly mi dvě možnosti. Následující odkazy jsou jen pro dojem o situaci na trhu, nebavme se o jednotlivejch uvedenejch kusech.

    2004/5 Impreza 2.0R
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=239267499&asrc=st

    2004 318i/ci
    Gebrauchtwagen: BMW, 318, i, Benzin, € 5.750,- AutoScout24 Detailansicht
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=235559779&asrc=st

    Dvoulitrový Imprezy bejvaj za stejnej peníz o rok mladší, najeto mívají stejně. Díky za názory. Pro neznalé, 318 je dvoulitr čtyřválec 16v. http://www.cars-data.com/en/bmw-318i-edition-specs/5524
    Pak je ještě možnost koupit RHD S2000, pak už mi možnosti nákupu auta se "zajímavým" typem náhonu docházej.
    HELMUT
    HELMUT --- ---
    Outback diesel s automatem neni stala ctyrkolka! Tak to je fail...na auto. Cz pisou, ze se dokonce vyrovna nejnovejsi verzi haldexu. Tomu rikam lichotka. Tak do toho nejdu, to uz vazne radej audi.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    No o víkendu se jedu asi podivat. Preferuju.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    TOMYK: já mám, ale stojí mi tam OTB :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam