• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: hlavni problem s ropakama byl ten prvni rok 2008, jezdil jsem 4 roky v 70 vymena polomotoru, praskla klika, spojku nebyl problem odrovnat pomerne rychle
    dokonce koukam ze po vraceni leaseplanu ho jeste neprodali
    Subaru Outback 2.0D AWD TREND ČR 1.ma kombi nafta Ostrava-Svinov sjezd Dubí,
    http://www.tipcars.com/subaru-outback/20d-awd-trend-cr-1ma-15046935.html
    (taky jo kdyz motor potrebuje repas tak minimalne za 60)
    WYMA
    WYMA --- ---
    SCOOBY: díky. co tak koukám po netu, tak je celkem běžný, že dieselový legacy jsou po výměně bloku motoru. takže na poruchovosti asi něco bude,.
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    WYMA: u nafty jsem neslyšel o praskání hlav, ale o krátkým životu spojek a problému se spodkem motoru(?), snad se zadírali nebo co, každopádně vím, že je subaru měnilo v rámci záruky za novější sadu a je zapotřebí po tom koukat, který modely a ročníky už jsou OK netuším, to by se mělo dát doledat na některým ze subaru fór..
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    LUBANCZ: dik! delat to nebudu, jen me zajimalo zda to lze
    WYMA
    WYMA --- ---
    DYNK: zejtra se na to mrknu a uvidím :)
    DYNK
    DYNK --- ---
    WYMA: idealni prilezitost si ho na par dni pujcit;)
    WYMA
    WYMA --- ---
    CROSS: tak je to jak říkáš, koupeno a servisováno tam. momentálně to nicméně občas jezdí jako náhradní auto pro zákazníky, co mají svoje auto v servisu. to může znamenat leccos, že jo.
    WYMA
    WYMA --- ---
    DYNK: na mě ten bazar působí stejně jako Áčka.

    CROSS: měl sem ho v širším výběru už delší dobu.
    podle popisu to tak vypadá, že je to kupováno a servisováno tam. samozřejmě by to byla ideální volba.
    s stk máš pravdu, ale to by neměl bejt problém.
    ten diesel vypadá taky dobře, ale pokud praskaj hlavy, tak to nevidím jako rozumnou volbu. navíc cena je malinko víc, než chci dát.
    CROSS
    CROSS --- ---
    WYMA: mě Lego napadlo, hned jak jsem četl ten dotaz v "Leliho Mercedes klubu".

    Je to jen můj dojem a můžu se mýlit, ale to auto z ALM na mě dělá dojem, že ho majitel koupil tam a pak ho tam i servisoval, a nakonec ho tam nechal. Na webu píšou, že mělo STK do prosince, ale to asi neni problém. Koukám, že tam maj taky diesel, ale ten je ještě o rok starší než ten OTB, cos linkoval, na druhou stranu menší nájezd... (Já mám se Subaru dieselem momentálně najeto 76 tisíc a bez problémů, ale v novějším autě.)
    DYNK
    DYNK --- ---
    Nekde jsem i cet, ze na MAMAcar pozor. Ale na kterej bazar to neplati, ze jo:)
    WYMA
    WYMA --- ---
    DYNK: jo, máš pravdu.

    CROSS: předohrab mě předevčírem, jak napadlo, po jednom pěkným couvání, přešel :) stejně sem chtěl čtyřkolu.

    mě se to druhý líbí taky nejvíc. u mamakáru mi stačí pepa vojtků jako reklamní figura :)
    4PTO
    4PTO --- ---
    btw to šlo pěkně dolů ty ceny za ten rok co jsem to tak nějak nesledoval, pohoda
    CROSS
    CROSS --- ---
    WYMA: od Mondea k Legacy? To schvaluju. ;-]

    ALM Hostivař je autorizovaný prodejce, což samo o sobě by asi dělalo z toho jejich auta favorita. S předchozím komentářem stran nafty bych souhlasil (na základě toho, co mám vyčteno po netu), přece jenom je to z těch prvních Subaru s naftou a s tímhle nájezdem nelze snadno říct, co se s tím ještě může stát. Na druhou stranu, jestli to vydrželo 230 tisíc, je pravděpodobné, že případné problémy vyřešil už předešlý majitel. Zrovna to praskání hlav nastávalo při mnohem menších nájezdech.
    DYNK
    DYNK --- ---
    WYMA: druhej je automat. Ten muze byt taky ve spatnym stavu, pokud o nej nebylo starano. Ale pokud ho nekdo netyral a radne servisoval, tak by mel byt bezproblemovy.
    WYMA
    WYMA --- ---
    DYNK: díky.
    +-20 tis. za výměnu dvouhmoty mi vzhledem k ceně ani tolik nevadí.
    u toho druhýho to ale hrozí taky, nebo ne?
    DYNK
    DYNK --- ---
    WYMA: shodou okolnosti taky sleduju Lego/Outback v podony cenovy relaci, tak se podelim o to, co mam zatim nacteno a zjisteno. Prohlidky pred koupi urcite nabizi AWD za 1000 a Boxerauto nevim za kolik.

    K odkazum:
    Osobne bych tu prvni bud vyradil, nebo se pripravil na vymenu dvouhmoty za jednohmotu (pokud to uz neudelal predchozi majitel). Tyhle rocniky tim trpely (do MY2007 myslim). Cetl jsem, ze jedina moznost trvaleho vyreseni problemu je prechod na jednohmotu. Musi se vymenit i spojka a dava se tam ta z Forestra, kterej jednohmotu ma z vyroby (co si vzpominam, tak lidi psali o ~ 20tis. Kc.

    Ten posledni Outback je nafta a ty bych se (zatim) u Subaru vyhnul. Z internetu i od servisaka vim, ze tomu praskaj hlavy. Na druhou stranu mam jednu naftu v okoli, ktera ma asi 130 tis km a zatim slape.
    WYMA
    WYMA --- ---
    zdravím,
    koukám po subaru legacy.
    v nabídce vidím tyto:
    Subaru Legacy 2.0i ČR SERVIS.KN 4x4 » Autobazar MAMA CAR
    http://www.mamacar.cz/karta-vozu/subaru-legacy-2-0i-cr-servis-kn-4x4-13896326485286915
    Subaru Legacy 2.0 R Comfort AT kombi benzin Praha 10 - Hostivař,šedá metalíza
    http://www.tipcars.com/subaru-legacy/20-r-comfort-at-21750305.html
    Subaru Legacy Outback 1 maj *výměna možná* kombi nafta Praha 9 Čakovice,stříbrná metalíza
    http://www.tipcars.com/subaru-legacy/outback-1-maj-vymena-mozna-6753524.html

    je nějaký zjevný důvod se jednomu z nich vyhnout, popř. některé preferovat?
    nemáte popř. tip, kam s tím po praze zajet a nechat to zkontrolovat?
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    KODEXX: no pokud mas turbo tak ano, boost controller ovlada tlaky turba, respektive muzes jim nastavit urcty hodnoty jako treba 0,6b; 1b, 1,9b a jednotka (standalone, ne seriova) kdyz je stim propojena nahodi mapy pro danej vykon.

    pokud nemas turbo, na prehazovani map mas dve moznost, bud koupit standalone jednotku (plne programovatelna - cca 20-30t czk) nebo piggybacks jednotku (8-15t), respektive rozsireni. To je takovej "mezikus" kterej dovoli castecne upravovat hodnoty z puvodnich senzoru a posilat je zmeneny do puvodni oem jednotky. Dela to treba apexi safv, fic, a z pokrocilejsich greddy emanage apod.
    Otazkou zustava, kdyz nemas hodne upravenej motor, proc bys to delal.
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    CROSS: jo, mas jednoznacne pravdu. jasne ze je asi lepsi a jednodussi poridit XT, nez to dohanet picovinama.. me jen ciste zajima co lze a co ne :)
    CROSS
    CROSS --- ---
    KODEXX: no to je mi jasný, já si jen říkám, jestli neni jednodušší (a spolehlivější) místo honění poníků pochybnými způsoby prostě pořídit auto s výkonnějším motorem. Taky třeba - alespoň můj - Forester 2.0 z r. 2007 měl na zadních kolech bubny, a tak; výkon by měl jít ruku v ruce s dalšími parametry toho auta. Ale to jenom tak teoretizuju od stolu.
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    spis jsem mel na mysli neco, cim by se menily ty mapy ridici jednotky..
    CROSS
    CROSS --- ---
    KODEXX: Jestli by nebylo jednodušší prodat dvoulitr a koupit 2.5XT...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam