• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    LUBANCZ: A tak teda kdybych si jako koupil Forestra 2.0XT, tak si tam můžu svůj Teleflex GFi přetransplantovat nebo ne?
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    DBR: Já to mám 4 roky teď. Ten výkon by teda mohl bejt vyšší, když už to tolik žere. Ale i tak to jede hezky a žádný jiný auto nechci. :)
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    DBR: plynova jednotka nevim, ja se bavim o stand-alone jednotce a to dokaze skoro kazda... od megasquirtu, vemsu po haltech, motec, aem, microtech apod..
    piggybacks jednotky sem ani netaham, jelikoz ty dokazou kolerace radove mezi 5-15% coz nekdy staci tak na drobny upravy a ne poradny (ikdyz greddy emanage umela dost) :)
    DBR
    DBR --- ---
    IKSIK: ja s 85 kW jezdil cca 4 roky a je to drzak i kdyz ten 2l co jsem mel predtim ( a nejakej hajzl mi ho ukrad) bylo sviznejsi ...... a ano subo je srdcovka
    DBR
    DBR --- ---
    LUBANCZ: ktera ridici plynova jednotka dokaze nadavkovat plyn do 300 konovyho auta ?
    ptam se ze zvedavosti, mam BRZ a pri 200+ plyn proste nestiha (upraveno s privstrikem benzinu) ne na STi ale na Outbacku .....
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    IKSIK: voddelany ventily jsou problemem spatnyho afr.. a je jedno jestli je to plynem, benzinem nebo e85 :) musi se to proste umet naladit a ne to nechat jen namontovat frantu, kterej prida tlak na palivu a cau..
    Rezy a zvlast sti jsou vseobecne dost nachylny prave na spravny afr, ktery bohuzel dokaze rozhazet i pruchodnejsi vejfuk a bov do atmosfery. Proto je na reze lepsi zachovat closed-loop bov a prijit o pozersky psssht, nez si znicit motor. Jenze moc lidi to nevi a automaticky berou bov jako cool featuru kterou proste kazdy spravny turbo auto musi mit...
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    LUBANCZ: A nevoddělá to ventily? Nebo se prostě musej dělat vůle častěji?
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    IKSIK: da a paradoxne pri spravnym naladeni ma vetsi vykon :)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    A navíc....já bych to nemohl živit. Jsem hrozná socka. A na plyn se ta turbína nedá přestavět. Nebo dá?
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    WILDENBURY_SQ: Dyš v tom se blbě vezou dvě příšery a manželka. A ještě abych se bál, že se mi v Karpatech kousne turbo. :-(
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    IKSIK: Když vono WRX STi... Srdcovka, co jsem v tom jen seděl :) Ať to žere jak vosvobozenej koncentrák a díly stojej jak na Boeing, dělá to strašně podmanivý vrrrrrrrrrm.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Naše Súbo je po cestě Bulharsko a zpět naprosto v pohodě bez jediné závady. Sežralo 1 litr oleje - koupil jsem v Bulharsku značkovej Lukoil 15W-40 a zvlášť po cestě zpátky jsem skoro nebyl schopnej zpomalit pod 160km/h. Prej slabej starej dvoulitr 85kW. Hehe. :-)
    Tohle prostě není jen dopravní prostředek. Tady už definitivně začíná srdcovka. :-*
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    JESSE_MORENO: Už je bohužel pryč, jj byl to ten klasickej, dvousloupovej šroubovej, 4ramena, navíc pěknej servisovanej po likvidaci nějakýho servisu. Celkem jsem litoval, že není kam dát. Občas se někde objeví... Ještě jsem nedávno potkal takovej celkem jetej starej servisovanej za 15, až budu na pc zkusím najít ;)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    SCOTT7279: sloupovej za 16? jakoze ten klasickej se ctyrma ramenama? KDE??? :oD
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    IKSIK: Mi povídej, ale mám celkem pěknej velkej hever, tak to jde celkem rychle, navíc na svým pořád makám, takže to už si ani nepamatuje kdy na posled stálo na kolech ;D škoda že jsem bez prostoru navíc a elektriky, teď jsem viděl pěknej sloupovej za 16... ;)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    SCOTT7279: Ciwe ten zvedák mi v garáži ale sakra chybí! Dávat to furt na stojáky heverem je pruda. :)))
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    JESSE_MORENO: No pokud se ti s tím nechce drbat tak doporučuju Boxer Auto, založil si to Lukáš Lohr z AWD, asi už ho taky štvalo jak je awd drahý :-D speciálka subaru, vyznají se, ochotný kluci, nebudou tak levný jako všeobecný garážnický dílny, nebo kluci co to dělají před garáží se svým subem bez zvedáku a růčo bez kompresorových vychytávek jako za starých časů. Ale jsou asi jediný servis, kam bych STIhačku dal a nebál se že něco/mě podělají.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    JESSE_MORENO: Jinak je fajn, že to má řetězový rozvody, ale ty kladky a vodní pumpa taky nemusej bejt nesmrtelný.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam