• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    JESSE_MORENO: Jinak je fajn, že to má řetězový rozvody, ale ty kladky a vodní pumpa taky nemusej bejt nesmrtelný.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    JESSE_MORENO: Ty oleje ti vyměním třeba já v garáži. Na tom fakt nic není. Homoklouby s manžetama jsem si taky měnil sám, ale s tím už je trochu víc sraní, jenže právě tohle zvládnou i ti kluci u Kubelky v Letňanech. Pak je třeba otázka, jak se na tý H6 měněj svíčky a jestli bys je taky neměl preventivně vyměnit, když už to budou mít zvedlý. A když už to bude nahoře, tak kouknout na výfuk, lambdy, všechny možný filtry(ta AT bude asi taky mít), klimatizaci, atd....
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    HONZAF: AWD se bojim ze bude zbytecne drahy... to auto jsem tam koupil a kdyz mi tehdy rekli ze vymena oleju v motoru diferaku a prevodovce by byla tak za 10kKc tak jsem se trochu orosil :)


    IKSIK: je to presne tohle i rok a barva vsecho sedi a ma to najeto jen o 9 vic nez mam ted ja :oD ale tendle je teda v lepsim kosmetickym stavu evidentne

    Hele ja se uz fakt dostal do stavu kdy proste na tohle nemam prostor a nejak uz ani naladu, driv jsem se snazil delat si vse co slo sam ale ted kdyz si vezmu ten naraznik, kolo, manzeta... to vsechno jsou veci ktery bez zvedaku a poradny dilny budu delat celej den nebo i dyl a jeste u toho treba i neco dokurvim.. to vsechno bdue muset udelat servis takze kdyz uz to tam bude tak ze mi vymeni olej v prevodovce a diferaku kdyz uz to bude mit na zvedaku mi prijde malickost navic kterou jsem si sice mohl udelat i sam na parkovisti ale otazka jestli to pak za tu drbacku stoji
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    JESSE_MORENO: Tak jestli je to něco takovýho
    Subaru Outback 3,0 i AT - Sauto.cz
    http://www.sauto.cz/osobni/detail/subaru/outback/14254293?goFrom=list
    tak na tom si fůru věcí uděláš sám a na co si netroufáš, to vysvětlíš v neautorizovaným servisu. Jenom musíš vědět, co přesně po nich máš chtít.
    Já např. jezdím s takovejma věcma do http://www.dakuma.cz , majitel je kluk, co chodil na stejnou ZŠ jako já, jenom o ročník níž. Má asi pro podnikání vlohy, najal si kluky, co jsou vyučení automechanici a jsou schopni opravit ledacos (ne všechno, ale hodně jo). A přitom to nejsou sprostí výměnáři. Zkus se s nima domluvit. Ale jak řikám, neznaj Subaru nazpaměť a musíš vědět, co přesně po nich chceš.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    JESSE_MORENO: awd ... ? :)
    CHARVYBURGER
    CHARVYBURGER --- ---
    NIXIMOR: To chapu, zes to nevzal, taky bych to tam nechal. Ale diky za tip. Kouknu se na tech strankach.
    CROSS
    CROSS --- ---
    EXCITE: X je atmosfera, XT je turbo
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    LOST_DOG: Co znamená to X ,to je výbava?

    Obecně mne zajímaj verze s uzávěrkou..
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    Jo a mimochodem kdyby to nekoho zajimalo, tak ten 3litr s tim starsim automatem resp. neni to jeste ten automat u faceliftu kterej ma bambilion kvaltu a umi jezdit usporne, zere po praze kdyz jezdim kratky trasy cca 16 - 17 litru... to je docela mrda to se mi nedarilo ani s americkejma autama a to uz jsem po Praze jezdil i s dodavkou ktera mela 4,3 V6 s podobnym vykonem jako ten muj boxer ted a ta jezdila do 15ti
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    Tyjo jsem na tendle klub uplne zapomnel... ono je to nahovno mit auto ktery se skoro nesere :)

    Nicmene jsem teda loni prodal Forestera (pro pripomenuti MY2001 92kw, socka, hadr, vyhrivany sesle a klima) a poridil Outbacka MY2003 H6, leder, automat, klima...

    Esteticky prakticky to samy, auto z prazskyho provozu oklepany jak esus ale v peknym technickym stavu

    najeto poctivejch 330kKm, ja se postaral o dalsich 5kKm zatim a jsem velmi spokojenej az ted o vikendu na vode jsem blbec parkoval pred naraznikem klada, nejak jsem to neodhadl a najednou jsem ji mel pod naraznikem... a pak me nenapadlo nic lepsiho nez couvnout jakoby se nic nestalo a naraznik jsem si z leve predni pulky auta vyskubl a evidentne u toho i neco ohnul...

    Druhej den jsem zaparkoval pred penzion mimo kemp coz se asi nelibilo majiteli pravdepodobne kamaradovi vedlejsi provozovny pneuservisu a ten mi teda propichl kolo...

    Do toho vim ze mam prdlou manzetu na tyci rizeni

    Do toho vim ze by chtelo vymenit olej v prevodovce a diferaku

    a asi by stalo za to se mrknout i na brzdy...


    No secteno podtrzeno bych potreboval doporuceni na servis v Praze idealne nejak dostupnej MHD idealne kdyby umel Subara, levnej, zadna smelina ani slibotechna... no proste sen kazdyho klienta autoservisu :) pokud mi budete tvrdit ze v Praze je to nahovno a musim dojet tak do tech 20 - 30km asi poslechnu - matne si totiz pamatuju ze jste mi tu kdysi doporucovali nekoho snad u Kladna?
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    CHARVYBURGER: Byl jsem se nedavno divat na http://www.tipcars.com/subaru-legacy/25i-4x4-lpg-29523125.html
    Vypadal celkem slusne, drobna koroze ruznych krytu a tak, jen mel nekolik musek:
    1) Nejspis nemel menene rozvody (nemecke servisce nerozumim, ale sroubky drzici komponenty nevypadaly, ze by byly nekdy sundavane) (vymena tak 10k)
    2) Nemel letni gumy (dalsich cca 10k)
    3) Byl po kurakovi a interier skarede smrdel
    4) Motor ze zacatku dost zdechal a pak tam klepal nejaky nejspis plech, to budou nejake drobnosti dane delsim stanim nejspis (stoji to tam od brezna temer bez hnuti...)

    Jinak moc hezky auto. Ale kvuli vyse zminenemu jsem ho nevzal, protoze jsem chtel auto, kteremu nebudu muset hned delat generalku...
    CHARVYBURGER
    CHARVYBURGER --- ---
    Uz zacinam mit celkem jasno v tom, co shanim. Kdybyste nekdo o necem vedel, budu rad. Ty bazary jsou desna strelba do tmy.

    Shanim Legacy nebo Outback. Mam na to cca 200 000. Rok 2006 a vejs. Najeto do 210 000 km. Diesel nechci. Plyn muze bejt, ale nemusi. Cerna barva je ideal.

    Diky.
    LOST_DOG
    LOST_DOG --- ---
    EXCITE: ja mam SG 2.0x winter packet modelovy rok 2006. Jsem po komplet vymene tlumicu+ nove pruziny Ironman, nove desticky a kotouce a zadni dil vyfuku. Tak kdybys na ten model mel nejaky dotaz, zkusim pomoct. Trochu uvazju, ze bych ho tento rok prodal a upgradoval, ale vrazil jsem do tech vymen dost penez, tak jeste rozmyslim :D
    CROSS
    CROSS --- ---
    (Problém těchto amerických webů je v tom, že popisují zpravidla americké verze, které se od evropských v lecčems liší.)
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    EXCITE:
    Subaru Research Site- specs, prices, options, 2015, 2014, 2013.... Outback, Legacy, Forester, WRX, STI, Impreza, Tribeca, BRZ, XV Crosstrek, Hybrid
    http://www.cars101.com
    CROSS
    CROSS --- ---
    EXCITE: momentálně mám tuhle třetí generaci, modelový rok 2010, diesel. Přišel jsem o bezrámová okna a image vyššího kombíku, jízdní vlastnosti jsou stejně dobré, samo jiná motorizace, co tě nezajímá. Dvoulitrový benzín v ročníku 2009 (modelový rok 2008) je podle mě stejný jako v SGčku. Nový benzín přišel až loni. Prodloužil se servisní interval z 15 na 20 tisíc (to nevim, jestli se netýká jen některých modelů), vnitřní výbavu neporovnávám, protože teď mám jinou.

    S tím současným mám najeto 90 tisíc a nebyl s tim žádný problém (jednou blikající kontrolka DPF tě nezajímá neb to má jen diesel), nic nevrže, všechno drží, nerezne to. Jsem s tím náramně spokojen, i když příští bude asi Outback, protože narvat do Forestra 2 dětské sedačky a dospělého je opruz.

    BTW kdo máte Outback - tam to doufám problém není.
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    Co ty 2009? Máte k nim nějaký poznatky?
    CROSS
    CROSS --- ---
    DBR: mě to stálo cca 2500 CHF, ve švýcarským servisu. Nicméně potřeboval jsem jezdit, tak jsem nešpekuloval nad alternativami. Lidi to i měněj za normální tlumiče, což vyžaduje i výměnu pružin etc.
    DBR
    DBR --- ---
    CROSS: tak jsem si to pamatoval dobre s tema tlumicema, byla to docela dost penez
    CROSS
    CROSS --- ---
    EXCITE: míval jsem SG (2. gen.) rv. 2007, dvoulitr bez turba, manuál (což je kombinace, kterou asi chceš, protože turbo IMHO redukci nemá - i když u těch starších si nejsem jist). Bylo to super auto, měl bych k němu jen dvě výtky - chyběl tomu audiovstup a při rychlostech nad 150 hvízdalo kolem střešního okna (ha ha - a v nádrži se tvořil vír). Zadní tlumiče chtěly výměnu ve 130 tisících km (to neni problém jen XT, ale všech foresterů - alespoň tehdejších). Jsou v tom samonivelační tlumiče a výměna za originály je docela ranec.

    U SG byly tuším 3 úrovně výbavy, Active (sociální), Comfort (ovládání rádia na volantu, tempomat a takovýhle věci) a ještě jedna vyšší. Hodil se Winter paket, vyhřívání sedaček a okna pod stěrači.

    Jezdil jsem s tím v létě za 8,5, v zimě za 9,5 nebo tak nějak (to tu bude v historii). Pětikvalt manuál točil ve skutečných 130 (GPS) cca 4000 otáček (polovina rozsahu).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam