• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    WYMA
    WYMA --- ---
    DBR: tam jsou niva ne?
    DBR
    DBR --- ---
    JULIEEHARSHAW: lesnici tohodle data trpely hlavne na tlumice a pruziny co si pamatuju a sedalo si to dolu pomerne brutalne ...... nestaci vymenit jen tohle ?
    WYMA
    WYMA --- ---
    JESSE_MORENO: torsen je stálej pohon 4x4, v tom je ten (zásadní) rozdíl.
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    WYMA: zajimavy a ja mel zato ze je to vicemene stejne spatne... takze torsen je ten dobrej ok :)

    Dik
    DBR
    DBR --- ---
    nipparts jsem kupoval vloni ( cena v autoservisu) za 1700 ..... nejdrazsi byly snad Ferroda za 3400 .... nemam duvod davat na OTB Bremba .....
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    Jen tak uplne ot ale pred 14ti dnema jsem kupoval na v70 predni kotouce s destickama brembo max (uplne stejny se davaj na xc) a stalo to sakumprdum s poštou 3663,-kc , prace zdarma jelikoz nejsem uplne levej... srovnavat nejlevnejsi nema uplne smysl sem tam maji nektera auta v nabídce hroznej levnej shit.. :)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    JESSE_MORENO: torsen reaguje hned, plynule a predvifdatelne (pokud se te nepokusi zabit esp), haldex reaguje pozde a moc.
    WYMA
    WYMA --- ---
    JESSE_MORENO: pocit z jízdy s torsenem byl ten, že jedu s autem, který ženou všechny 4 kola neustále dopředu. na sněhu i na ledu se to chovalo jako na kolejích, drželo to perfektně jízdní stopu.
    pokud vjedu s haldexem na sněhu do zatáčky, tak se to chová jako předokolka, a teprve poté, co to ujede (což zpravidla ujede) se aktivuje haldex a ESP a nějak to auto dostane do normálu.

    neboli torsen na stejný rychlosti neujel, zatímco haldex ujede, a pak to teprve začne rovnat.

    ber to jako popis lidovým jazykem :)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    AXTHEB: Můžu potvrdit. Před Vánocema jsem měnil všechny kotouče i destičky a kapalinu a vyšlo mě to ani ne na 4000kč. :-)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    WYMA: jakoze torsen teda byl lepsi nez haldex? muzes ty rozdily nejak trochu lidovym jazykem popsat? :)
    WYMA
    WYMA --- ---
    JESSE_MORENO: jo vychází to podobně. tak třeba příště bude subaru :)
    btw bylo zajímavý srovnání, když sem přešel z A4 (torsen) na XC70 (haldex). zejména první jízda na sněhu byla vtipná. je to značnej rozdíl, a kdybych věděl, že to bude tak markantní, tak bych tu xc70 hoodně zvažoval.
    WYMA
    WYMA --- ---
    AXTHEB: jo, sehnat se dá leccos.
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    AXTHEB: tyvole a na otika za 620! Asi si koupim nove brzdy :)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    jinak k tem kotoucum, tu mas cisla z auto kelly :)

    Volvo XC 70 verze 1 nejlevnejsi za 1300Kc vc DPH nejdrazsi za 3800Kc

    Lego nejlevnejsi 1467Kc vc DPH nejdrazsi za 3139Kc vc DPH


    pro priklad neco co se prej sere tzn. spojkova sada pro

    dieslove Subaru od r.2008 za 13k

    dieslova XC70 od r.2007 za 12k


    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    WYMA: Brzdovej kotouc na Lego z 2004 stoji 600 korun (druhovyroba)
    Zadní náprava - SUBARU LEGACY IV 2.5 | AutoMedik
    http://www.automedik.cz/...th%5B%5D=1791261&path%5B%5D=1792624&path%5B%5D=1798034&path%5B%5D=1807785
    WYMA
    WYMA --- ---
    JESSE_MORENO: jsou úplně mimo, jak říkáš. nikdy se k žádnýmu relevantnímu srovnání dobrat nemůžeme.

    jenom sem si dovolil pošťouchnout, protože jak subaru tak třeba to volvo nějakej ten servis žádají, a něco to stojí :)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    WYMA:

    V TUV subaru vychazi jako jedna z nejmene poruchovych znacek a volvo patri do sice vyssiho ale porad standardu...

    pokud jsi koukal na Lego srovnatelnych let tzn nekde kolem roku 2004 odhaduju (mozna uz pofacelift) tak to muselo bejt asi po dobrym zvireti kdyz byl kardan na vymenu a kotouce taky... je dobry porovnavat porovnatelny tzn. jak se bude srat prumerne dobre opecovavany volvo a prumerne dobre opecovavanej subu... ja verim ze subu se bude srat rozhodne min.

    AWD je dobrej servis ale rozhodne ne levnej... ty kotouce muzes koupit od 6000Kc vcetne DPH sam coz je uplne normalni cena nebo klidne za tech 12k od AWD... verim ze kdyz bys prijel do volvo autorizaku tak tam budes mit na XC70 komplet kotouce za podobny penize.

    Ve tvem pripade jsi holt srovnaval vojezdenou mrchu a asi neco solidniho (volvo) tak ses rozhodl a to chapu... ale tyhle debaty o cenach dilu jsou dnes u aut kterych je tu takove mnozstvi imho uplne mimo...
    WYMA
    WYMA --- ---
    JESSE_MORENO: tak určitě :)
    než sem koupil xc70, tak jsem byl projet legacy. odvezl sem to k prohlídce do awd. výsledkem bylo doporučení na výměnu kardanu za 30tis. bez DPH a bez práce, kotouče 10 tis. bez DPH a bez práce. ne nekoupil sem to...
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    Ja teda nevim o jakejch dilech mluvite ale moje subara jezdi jen na benzin a volej ... to nemuzete srovnavat s koncernovejma mrdkama :P
    GEEK
    GEEK --- ---
    DYNK: prave tim mi automechanik vyhrozoval, i kdyz je audi koncernovka, tak oproti zbytku prestreleny ceny. na druhou stranu u bmw rikal, ze byl kolikrat prekvapenej, ze neco koupil levneji nez na skodovku. samozrejme taky zalezi na modelu, beru to obecne.
    DYNK
    DYNK --- ---
    WYMA: ja tady nechtel plevelit Subaru klub, ale pod tohle bych se podepsal. Mam audi, dily jsou drahy jako krava, ale pokud clovek neni linej a vi kam kliknout, tak se dostane na velmi rozumny castky za novy dily. A nemusi to byt nutne ze zahranici. Loni jsem potreboval poridit druhy auto a dlouhou dobu to vypadalo na Outback. V podstate az do doby, nez jsem zacal resit ceny a dostupnost dilu spolecne s tim kolik schopnejch mechaniku se najde v okoli. Mrzelo me to, ale nakonec jsem od Outbacka upustil a mame doma XC70. Dilama je to podobny jako u Audi, jak dostupnosti, tak cenou.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam