JESSE_MORENO: Naopak, torsen je z toho nejlepsiho co muzes jako mezinapravak mit. Ve vychozim stavu (vsechny kola jedou) mas rovnomerny rozlozeni momentu na vsechny kola; kdyz ti zacina nejaky kolo prokluzovat, automaticky a uplne okamzite prichazi o cast kroutaku. Krasne je to videt v rychlosti v zatacce kdyz brzdis motorem, u auta s aktivnim diffem se ti strida nedotacivost a pretacivost, kdezto auto s torsenem se bude chovat porad stejne, resp. chvili pred tim nez se to utrhne se to pomalu zacne chovat nedotacive, ale velmi ukaznene.
Problem je kdyz uz se jedno kolo utrhne protoze pac pak se ten torsen vicemene otevre, coz zachranuje esp pribrzdovanim toho utrhnutyho kola a razem se to auto chova uplne jinak.
S tim ze "new generation quattro", cili tusim modely 2011 a novejsi torsen nemaji, maji docela dobry aktivni diff ktery se chova ukaznenejc pri uplne ztrate trakce jednoho kola, ale zas se hur chova pri castecnem prokluzu.
Pazgrivci s motorem napric torsen mezi napravma nikdy nemely.