• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    4PTO
    4PTO --- ---
    SCOTT7279: To je smutna zprava :((((
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    pánové je normální že mi u Otb neprohřívá sklo po celé šířce ? v podstatě to hřeje jen pod stěračem u řidiče a jen asi z jedné osminy pod stěračem u spolujezdce.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    J3RRYNA: A fotky Spec.B v policejní stanici samozřejmě nemáš, viď? :-P
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    Tak ja ho tu shanim jak pominutej a voni lidi uz nevedi coby a ze samyho rozmaru posilaj spec.B proti policejni stanici .)

    J3RRYNA: Co to presne bylo?
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    J3RRYNA: Ajaj :-( Mě se naštěstí nemuselo nic takového stát, abych si ujasnil, že jakmile dostavím Rko, tak nikdo jinej než já ho řídit nebude... Alespoň že se nikomu nic nestalo...
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    SCOTT7279: Přímo. Před dvěma týdny mi kámoš rozstřelil Spec.B o policejní stanici v Karviné :( Včera jsem složil zálohu na jedničkové JDM předfacelift STi. To už nikomu půjčovat nebudu.
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    MARKONE: Auta a ženský se nepujčujou, když je opravdu miluješ a neděláš to pro prachy
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    MARKONE: Nevim, pritelkyne mi dala k vanocum WRX STi - par jizd na okruhu i s nejakym inštruktorem (par jizd on a par ja), pres slevovy portaly za hodne slusny penize.

    Premyslela i o pujceni na divoko, ale (spravne) usoudila, ze bych s pujcenym 4x4 300HP autem jel na dědka mimo okruh, nejsem Sape Cars. Navic rychly 4x4 (myslim jako opravdovy, tzn. Subaru) mi ucarovaly az pomerne nedavno, takze bych se klidne i rad dozvedel neco o teorii v praxi, snad nevyfasuju nejakyho dementa... No pak poreferuju, jestli muzu doporucit nebo nikoliv :)
    MARKONE
    MARKONE --- ---
    Na několika stránkách je možné si na okruhu zakoupit adrenalinový zážitek - jízda v subaru impreza wrx sti, napr: http://www.pujcsisubaru.cz/ .
    Nemá někdo zkušenosti stím, že někdo zapujčil svoje auto za menší poplatek. Prostě si s majitelem WRX STI udělat menší projíždku, při které ho pustí řídit?
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    GEEK: 4x4 se obecne kupujou na jare. To mas jak s lyzema.
    GEEK
    GEEK --- ---
    WACLOSH: dik za info. prave ty benzinaky docela vychvalujou. samozrejme dvoulitr neni zadnej hardcore. ale 2,4 je uz mimo muj financni rozsah.
    kazdopadne mi jednu vitaru za dobrou cenu nekdo vyfouknul. predtim mi nekdo vyfouknul peknyho outbacka. takze hledam dal. sptanej mesic... :)
    DBR
    DBR --- ---
    JESSE_MORENO: mnooo srovnani 2.5l turbo a neturbo co mam ted ano turbo je trhac asfaltu ( i kdyz ne takovej jako byl OTB diesel) ale soucasny OTB 127kW je poklidny auto do cca 3.5-4 tis otacek, pak je to docela trhac asfaltu > pokud chci jet hodne svizne tocim a radim az nekde u 6 tis. ( a samozrejme v tu chvili i vypinam plyn) ......
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    Locking and Torsen - HowStuffWorks
    http://auto.howstuffworks.com/differential6.htm
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    AXTHEB: torsen = torque sensing. Nejde tam o rychlost ale o tocivej moment.
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    GEEK: Vitaru jsme meli sedm let, tata s ni tahal drivi z lesa celej rok. S 1,9 DDiS se sice musi prerazovat ostosest, ale kolem tech dvou tisic to fakt vali. Auto je na svoji velikost a tridu lehky, ma hodne tuhou karoserii a pri sviznejsim tempu krasne sedi v zatackach - jen ve vraceckach se hrne ven. 4x4 je porad v zaberu, mezi napravama je diff se svornosti zvysenou pomoci spojkovejch lamel (LSD). Ten diff zvladnul tolik, ze na zapojeni zamku diferencialu doslo snad dvakrat. Dokladem toho zaberu LSD bylo kvileni pri parkovani v obchodaku. Redukce byla pri jizde s vlekem po lese celkem uzitecna, radi se tlacitkem, ne pakou, a je snad 4:1 nebo nejaky podobne sileny numero. 5 rychlosti je dobre odstupnovanejch a prevodovka pusobi masivnim dojmem, ma urcitej odpor, ale chodila celejch 7 let hladce. Akorat petka je dost kratka na dalnici, takze se nevyhnes dalnicnimu jizdnimu stylu 5-N-5-N-5.... Nakonec jsme to prodali do Usti nad Labem, protoze si tata zamiloval Wrangler Rubicon a vyskytla se dobra nabidka na 2,8 CRD 6Q. K benzinovejm motorizacim nemuzu rict nic krom toho, ze V6 tomu hodne slusi a soused si na ni nestezoval. 4val. benzin do toho ale imho nepatri, ani ta 2,4 se kterou se nakonec vytasili pri faceliftu.
    4PTO
    4PTO --- ---
    4PTO: Ajo, redukce - manual..
    4PTO
    4PTO --- ---
    EXCITE: Je to lemra, lina svine.. Teda, mluvim o tom 4st automatu..
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    Chtěl bych se ještě projet nějakým jiným ,abych se ubezpečil,že takhle jak to jelo je to v pořádku :)
    Ale jak píšete, je fakt,že když se to trochu rozjelo, že to chytlo švunk,ale odspoda je to slabý.

    a to jsem fakt doteď nejezdil nějakým trhačem asfaltu: Felicia 1,3 ; Focus 1,8.

    CROSS: TO doufám ne :)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    CROSS: vychazim ze zkusenosti na internetu... lidi maj tendenci prepocitavat HPecka a pak se divi ergo forester ma koniku jako ochcavka tak jak je mozny ze to nejede?

    Jinak pak tu jeste mame dva forestry, ten tvuj uz jak rikas ma rozumnejsi vykon a pokud je parovanej s manualem a drzi se kolem tech 3k otacek tak to jaks taks jde... kamarad ho ma ale v automatu a to je spatnej vtip s tema 4ma kvaltama

    ten starsi co jsme tu resili mel 125koni a to je pri 4x4 proste malo... pri stejne vaze a prednimu nahonu bych to prirovnal k necemu kolem 90 max vsak 100koni takze pocitove urcite o 25% horsi vykon
    CROSS
    CROSS --- ---
    JESSE_MORENO: no naopak nemyslim, že je třeba "lenost" kombíku posuzovat zrovna srovnáním s STI ;-] Tady jde spíš o to, jestli mu to jelo nějak normálně, nebo to prostě nereagovalo na plyn kvůli nějakýmu problému.

    (Jinak Forester SG měl pohotovostní hmotnost 1320 kilo a na to mi přijde 150 koní na předjíždění dostačujících, ale zcela souhlasim, že se to prostě musí krapet točit, taky červený pole začínalo někde u 7,5 tisíce otáček.)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam