• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    IKSIK: Az to vyfotim a pastnu sem.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    WILDENBURY_SQ: A kdy bude foto??? ;-)
    4PTO
    4PTO --- ---
    to "vypadat jak píčus" nekomentuju a rovnou pogratuluju! :)
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    NIXIMOR: Tohle je sedan a tyvole, liny to fakt neni vubec. Na predvadecce jsem to misty solil do červenejch a tahlo to jak krava. A kdyz jsem to nesolil do červenejch, ale zkousel jsem geometrii atd. pri 2-3k RPM, tak... To taky tahlo jako krava.

    Idealni pro holky, kdyz si spletu prvni kvalt s tretim, neznaly clovek to ani nepozna :))
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    JESSE_MORENO, WILDENBURY_SQ: Presne tak, neznaly si myslim, ze na prvni pohled vubec nepozna, co to je za auto, proste takovy "rodinny kombik" :) Az kdyz do toho sedne a necha se zvezt, tak mozna bude docela prekvapeny...

    I kdyz se trochu bojim, aby to prece jen nebylo dost line. Nikdy jsem v H6 nesedel, ale vim co dokaze treba 1.9TDi u Audi, pro laika pocitove si myslim, ze mnohem vetsi zazitek nez s atmosferou... Ale treba ten trilitr dokaze to same, fakt nevim.
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    JESSE_MORENO: jj, nakonec jsem "dostal rozum", WRX STi je super, ale to si jde za levno pujcit a par kol na okruhu mi dostatecne ochladi prirozeni.

    Precijen, k moji praci se hodi neco trochu nenapadnyho, andel na pohled, dabel pod kapotou. Na jednani se proste nehodi vypadat jak píčus jeste pred vystoupenim z auta.

    A co jsem nakoukl do zakulisi, technicky parametry jako vykonovy, podvozkovy, zpetna vazba od auta k ridici... OK, auto na rally super, ale s tou spolehlivosti a udrzbou a spotrebou je to fakt uz pro me nesmyslny, nevyuzil bych potencial auta (a nebo se zabil) a zaroven bych furt krvacel penezne takovym zpusobem, ze mi to za to proste nestoji.

    Ta H6 mi proste prijde jako rozumnej kompromis mezi solidne vypadajicim manažírskym sedanem a "devil inside" - ale to poznaji jen ti, co vedi... :)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    WILDENBURY_SQ: zas si umim predstavit ze na to co cekali vizualne jsi prijel s autem o kterym vetsina z nich rekne ze je to docela fesny :))

    jj znam tyhle momenty velmi dobre
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    JESSE_MORENO: Co ti mam povidat, prvni (rychly) auto to neni, ale prvni subaru jo. Takze jako pred prodavajicim jsem emoce na uzde udrzel, ale ted tady v praci zas poskakuju a krepcim a sama ruka sama noha, ze si myslej, ze jsem sjetej :)

    Resp. modri uz veci, o co jde, znaj me... Jen cekaj, s cim zas prijedu. Nektery babky z oddeleni se dokonce radi vozej a ani nepistej, bavi je to :)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    WILDENBURY_SQ: jinak teda samo gratululju, uz se tesim az fesaka uvidim.
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    WILDENBURY_SQ: jj ja musim tady pridat ze jak tady na nyxu tak na subarufanclubu atd. dycky super komunita lidi co poradi, pomuze... neco takoveho uz jsem zazil jen mezi porsche 924/944/928 vlastnikama kde to ale samozrejme narazelo na celkovej pocet aut ktery tu jezdi...
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    WILDENBURY_SQ: Tak zejtra pro něj jedu. Nakonec "jen" WILDENBURY_SQ 10k sleva, ale s tím jsem trochu počítal, nechal jsem si manipulační prostor :) Navíc se 2 sadami krásných ALU kol, 2x pěkný zimáky (jedny by asi bylo rozumný prodat, protože za 4 roky, než sjedu ty první, už tyhle budou atomizovaný a splynutý s podlahou ve sklepě...) a jedny letňáky na tuhle sezónu minimálně. To jde.

    Hned jak se trochu zverkám z těch investic, tak půjdou:

    - brzdy (Počítám bude řešit ID SCOTT7279)
    - Y-kus výfuku (si asi nechám udělat na míru ve služebních dílnách z kvalitního nerezu)
    - rádio komplet vzít krumpáčem a předělat (resp. zkusit opravit zaseklý CD changer, vyndat, prodat, nainstalovat multimediální syštém z 21. století)

    Ten mladý prodávající byl nakonec fakt solidní a vycházel vstříc, věřím, že o spoustě věcí fakt nevěděl, v tom měl prsty tlustoprd. Ale od prodávajícího jr. jsem získal všechny faktury za všechny větší opravy, detaily, co tam bylo děláno, historii auta jsem si ověřil i u 1. majitele (firma naproti naší firmě, náhoda :)), dostanu i předávací protokol o stavu auta. Dohodli jsme se na floskuli "stav vozu odpovídá stáří - garantujeme však stav následujících dílů: motor, převodovka, etc... Naštěstí neblbli s takovým tím "auto prodáváme jak tady stojí a když vám cestou domu vybouchne, máte holt smůlu."

    Nabídli mi taky 30% slevu na servisní práce, jezdim tam často na služebky, tak na výměnu spotřebek - proč ne.

    Takže zatím to nevypadá zle, historii auta mam fakt hodně proklepnutou a vlastně jsem i trochu rád, že to tak trvalo, že netlačili na prodej - evidentně si toho auta nějak vážej a nesnažej se ho zbavit za každou cenu. Ta nehoda za 4181 EUR nakonec byla banalita - 1. majiteli někdo odřel bok a byly měněný 2x dveře a zadní nárazník (+ lakování atd... Ono je to u takovýdleho auta fakt hned, 100 litrů oprava).

    Tak mi zítra držte palce a budu se těšit na srazy, zatím jsem celkem nadšenej ze soudržnosti Subaru komunity, jsou to fakt auta pro nadšence. To se s Fordem (doteď jsem se považoval za Fordaře) fakt nedá srovnat.
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    WILDENBURY_SQ: Tak prej az ve ctvrtek.

    Kazdopadne musim rict, ze si uzivam pocit auto nepotrebovat, ale chtit. Jako jasne, emoce po testovaci jizde byly trochu rozpumpovany, ale jinak je chladna hlava docela dulezita u tehle srdcovejch zalezitosti :)
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    tak já přidám,zatím jezdím chvilku ale Forester SH, 2.0 žere 9,0l, optimum na spotřebu jsem zjistil má tak 90km/h,při dlouhých trasách, to jsem se dostal i na 8,4l.
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    K te spotrebe - s 2.0R v Legacy jezdim dlouhodobe tak za 9.5 v zime, v lete cca 9.0 (ale v letnim provozu jsem s nim jeste moc nenajel) cca 70% mimo mesto, 30% mesto. S forestrem SG 2.0 jsem mel prumer tak cca 10.5-11. Oboji LPG, takze pocitam ze u benzinu by to slo niz. Ale nejsem zadny drak, po dalnici 110 tempomat (opet realna rychlost podle GPS, vychazi to na 120 tachometrovych), mimo dalnici tak 80-100 na okreskach a 50-60 mesto, obcas pri nejakem predjizdeni to samozrejme prislapnu, ale nepotrebuju v zatackach zbytecne brousit gumy, takze vetsinou jezdim hezky vklidu :)
    A je to spotreba ne podle palubaku, ale realne podle tankovani a ujetych km.
    DBR
    DBR --- ---
    KODEXX: zase takovej problem podivat se na nejaky auto asi neni, to se da domluvit
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    A ja se dozvim resultat od tlustoprda majitele v pondeli, po ty cely etude pozaduju slevu pouze 15 tisic, od ted mi rikejte Ó Wildenbury Milosrdný.
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    DBR: takovyho brachu bych chtel taky.. :)) ale ja bych chtel forestra XT
    DBR
    DBR --- ---
    KODEXX: jojo to me taky, ale kamos to chtel pro brachu tak se na nej byli podivat prohlidli ho docela dukladne
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    DBR: to jenom ze jsem na to narazil a libilo se mi...
    DBR
    DBR --- ---
    KODEXX: na to trochu bacha
    tlumice jsou po smrti ( jsou tam jine tlumice s atypickym zavesenim) nejsou letni neu ani disky postupne podruhe dolakovane ( pred tim bylo hodne otukane) realne na ofiko dilech cca 27 tlumice + pneu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam