• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    SCOOBY: v inzerci AWD? nic jako WRX otase tam nevidim... nemyslis toho 3,6R?
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    IKSIK: neměla, jednu dobu jsem ho hrozně chtěl, stejně jako wrx oťase od awd, kterej je mimochodem zase v inzerci.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    J3RRYNA: Úža. A měla redukci? ;)
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    J3RRYNA: jak rikas ;)
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    PRZZI:
    IKSIK:
    V USA měli jednu dobu i Outback XT s foukanou benzínovou dvouapůlou :)
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    IKSIK: no blbý nejsem, napsal jsem s turbem a měl jsem samozřejmě na mysli s turbodieslem
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    PRZZI: Když se dělá OTB s TURBOdieselem, tak v něm to TURBO asi je, že jo. :)
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    SCOOBY:sem ani nevěděl že se dělá otb s turbem. Ale absence redukce u toho mého mě mrzí.
    GEEK
    GEEK --- ---
    DBR: ja ji pouzival kazdej den:)
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    PRZZI: dělal jsem si srandu z toho, že diesel v sůbech je taky s turbem a tím pádem bez redukce, sorry, asi po sedmičce bílýho nejsem tak vtipný jak jsem si myslel... :)
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    redukce se hodi obecne pri jakymkoliv pomalym popojizdeni, at uz v terenu nebo zacpach. Spojku to setri docela dost, protoze kdyz clovek potrebuje pomalu nekam, tak nemusi jet na prokluz spojky, ale proste na redukci.
    A radit jde urcite za jizdy, jinak uz bych mel po prevodovce :)
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    SCOOBY: moc nerozumím tomu jak to myslíš ;-) turbo nemám a na Žižkově jsem zatím neparkoval
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: nene sice je to US verze ale manual

    PRZZI: u dieselu to nedali, co vim tak meli dost horko se spojkou aby prenesla ten kroutak co diesel ma - ten samej OTB jsem mel taky ....... ( a po 70 menili polomotor )
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    U automatu redukce nedava smysl (motor podtocenim chcipnout nemuze a spojka co by dostavala zabrat tam neni), tam se naopak pouziva tlacitko ktery radi rovnou dvojku, aby se omezil kroutak na kolech a tim se snizila pravdepodobnost prokluzu.
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    PRZZI: a máš v něm turbo, nebo jsi parkoval na Žižkově s otevřenou kapotou? :D
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    SCOOBY: já mám OTB 2008 diesel a taky bez redukce, co jsem četl tak u této generace to dostali jen benziny.
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    DBR: máš automat? zapomněl jsem, že automaty a US verze je taky neměli...
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: ja mam atm OTB 2006 a tam fakt redukce neni, mel jsem ji ale na obou Legacy
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    redukci maj jenom atmosférické kombiky a Forestery, nevím jak je to u aktuální generace. Kazdopadne na fotce je v gc8 reza. A imho redukce jde radit za jízdy, je tam primárně proto, aby spojka v terénu nedostávala takovou sodu.
    KOZEL
    KOZEL --- ---
    DBR: Ja od podzimu uz asi stokrat :-) Mozna je to jen nadseni z myho prvniho auta s redukci, ale přijde mi to dost prakticky do zácp a při složitějším parkování.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam