KODEXX: Aha, tak to je moje zmateni, sice jsem cetl ze pises volant vlevo, ale myslel jsem vpravo. Me se to plete, protoze jezdim vlevo, ale nedochazi mi ze volant je timpadem vpravo, no nic no :))
J3RRYNA: Ok, ok dobre vedet, na LSD jsem zapomel, ale co se tyce 5AT prevodovky, ta mi prisla stejna u SpecB I ne-SpecB. Beru ale v potaz to ze Legacy GT maj od 4. generace vsechny sportshift (2003-2005 tlacitka na volantu, 2006 a dal hlinikovy padla pod volantem).
Jinak ted jsem experimentoval s SI Drive, a dojmy jsou smisene. Sice je fajn ze na "I" mode to zere min, ale motor ma pocitove tak polovicni vykon (jak rikam pocitove, mapovani pedalu plynu je jine, cili pro stejny tah musim slapnout vic), a jezdit s takovym autem na spotrebu je troche hloupe. U automatu to ma o neco vetsi vyznam, jelikoz prevodovka drive radi a drzi vcelku nizke otacky. Oproti tomu v mestskem provozu je to gumove a bez tahu, proto radej jezdim na ten "S#" mode, kde to krasne taha uz odspoda. Spotreba je zhruba o l/100km vetsi, ale to pripisuju spis svemu stylu jizdy nez pozici volice :))