• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    LEHUOK: Tam může hrát roli nějaká daňová optimalizace, případně marketing (když vedle sebe postavíš dvě stejný auta srovnatelných parametrů, evropan si vybere dvoulitr, američan dvaapůli)
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    SMOKY: Osobne bych tihnul k 2.0. Je to defakto identicky blok, a ty EJ20 motory byly po trilitrech jedny z nejspolehlivejsich. Myslim si ze je i dost dobry duvod k tomu proc ty preplnovane agregaty delali s 2.5 na USDM a 2.0 pro JDM :))
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    SMOKY: IMHO je nejlepší 3.0R... :-)
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    Jeste koukam na tyhle dve:
    Subaru Legacy 2.0 i, ČR,2.maj, Serv.kniha - Sauto.cz
    http://www.sauto.cz/osobni/detail/subaru/legacy/16638805?goFrom=list
    Subaru Legacy 2.5, Xenony, Klima, Tempomat - Sauto.cz
    http://www.sauto.cz/osobni/detail/subaru/legacy/16783127?goFrom=list

    Sou to teda Acka no ...
    Je lepsi ten novejsi 2litr nebo starsi 2.5 ? Vykonove jsou na tom stejne
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    SPM: Ja sem na kuzi zvyklej :)
    SPM
    SPM --- ---
    SMOKY: A s kůží podle mě taky není o co stát :-) Mám první auto v kůži (outback), rozbitou klimačku a takhle zpocenou prdel jsem ještě nikdy neměl :-))
    LIGI
    LIGI --- ---
    SMOKY: pokud tam neni nic zasadniho, sel bych do toho. pekna cena.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    Shanim nejake lego nebo otb, co myslite treba o tomto na prvni pohled ? Trochu mne stve, ze nema sibr a neni v kuzi http://auto.bazos.cz/inzerat/61550920/Subaru-Legacy-25i-121kw-Kombi-extra-zachovale.php
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Tak moje lego gt je uz konecne v cajku. Nejdriv repasovany torque converter s praci, rozebranim a smontovanim prevodovky (1900nzd). Pri jizde domu mne malem omyli pac ac to bylo mnohem lepsi, stale pri mirnem zrychlovani do kopce kolem 1500-2000otacek vibrace.. Nakonec se ukazalo ze na tom mely podil i vnitrni kinetaky (dalsich 300nzd). Takze jsem v tom celkove v prepoctu asi za 35k, ale snad je ted na chvili zas pokoj.

    Byl jsem to ted projet na mokru (Zelandska zima opet v plnem proudu), a je to zas bajo :)
    Pridavam jedno letni foto na pocest..

    HONZAF
    HONZAF --- ---
    PIPLA: jo . todle video je bozi .. to me v podstate privedlo k subaru a do awd .. :-> jo o melku vim .. ale moc narychlo a moc brzo ... :( hmm nejak nestiham ...
    PIPLA
    PIPLA --- ---
    HONZAF: nevím, jestli ještě letos pojedou do Kopřivnice, ale supr kropený okruh na driftování je v rakouském Melku, kam se jede teď 10. - 11. 6. když bys měl zájem.
    Drifting with Impreza STI in Melk 2013
    http://www.youtube.com/watch?v=G05t53xgorE
    NILOR
    NILOR --- ---
    Někdo na nejaký typ gumová vana forester 2010 ?
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    MUCHOMOORKA: nejlepší bude navštívit servis /mechanika aby na to mrkl. Může to být řídící jednotka ABS, nebo nějaká závada na elektrice ABS.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    PIPLA: ten koprivnickej okruh je bozi (a to video taky:) ) se budu muset v awd zeptat jestli tam jezdi nejak castejc, a jak se tam da dostat, a za kolik a tak podobne ... :)
    MUCHOMOORKA
    MUCHOMOORKA --- ---
    ahoj! muzete mi prosim nekdo poradit co znamena svitici cervena kontrolka "anti lock brake" na pristrojovce.
    Subaru Legacy 2.0 benzin (1997) mam nove..
    diky!
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    SPM: to neni zas tak sileny... bych to udelal ;]
    SPM
    SPM --- ---
    KODEXX: ono to až tak hrozný prý není. Auto bylo jinak pravidelně servisovaný u Bíma a říkal, že když to nechal naceňovat, tak říkal že v nejhorším případě je oprava tak za 5000,- - což ještě není tak hrozné. Jinak o tom ví už od doby co to mělo 180.000km (prakticky od doby co to pořídil) a za tu dobu se to nijak nezhoršilo. Takže to zatím ještě nechám, dořeším si klimačky, geometrie, kosti a další věci. Od srpna budu mít garáž, tak napřed uvidím, jestli to auto do garáže vůbec nacpu a pak budu řešit jak moc mě tam ten flek bude štvát a kdyžtak to nechám udělat :-D

    BLULAJTA: Jako žere a nežere :-) Zatím jsem to tankoval jenom 2x, jednou když jsem to koupil, takže mám jenom jeden údaj o spotřebě a vyšlo to 10,01. Najeto asi 400km, z toho tak 250 byly dálnice (většinu cesty sice 120 na tempomat, ale hned po koupi na cestě do Prahy mě na dálnici vysíral nějakej Praktik, tak jsem to taky trochu rozjel :) ) Zbytek kousek město a pak okrsky, kde díky tomu že to bylo nový a chtěl jsem to zkoušet, tak jsem tomu taky často šlápnul na krk :-) Takže když vemu že jsem to bral s tím, že pod 10 to nejezdí a v TP to má 10,5, tak 10,01 při většině nájezdu rychle po dálnici nebo svižně okresky mi přišlo ještě dobrý. Jako jo, žena má ještě chrochtací Octavii a do tý když sednu a hodně to šetřím, tak jede pod 5. Ale taky to úplně jinak jezdí :-D Když jsem do ní po testovací jízdě s tímhle sednul zpátky, tak jsem se furt musel dívat, kde je ten traktor co mě chce předjet a ještě mi přišlo, že mi někdo odmontoval plynovej pedál :-)
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    SPM: Taky se pridavam k neplynovani...H6 sice zere i travu kolem silnice, ale s tim se musi pocitat...tohle auto si clovek nekupuje kvuli spotrebe ze jo... :D
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    SPM: to je dobre.. vubec ho tam nedavej.. bude se ti to akorat rozesirat.. ;]... to tesneni vika ventilu je celkem investice ne?
    SPM
    SPM --- ---
    KODEXX: Nn, předchozí majitel je zarytý odpůrce LPG, takže všechno najeto na benzin :-) Já ještě uvidím jak moc mě bude tankování finančně ruinovat. Každopádně co jsem se díval, tak předělání H6 na plyn je někde za ~25k, což mi přijde pořád ještě jako dobrá investice - za cenu toho, že vím co tam bude za systém a že to nebude zhuntované tím, že se o to LPG předtím nikdo nestaral.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam