• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    MUTOID
    MUTOID --- ---
    MUTOID: jeste teda, nasel jsem tenhle clanek na ojetinypodlupou
    Subaru Impreza III. generace (2007 – 2011) - zkušenosti | Ojetinypodlupou.cz
    http://www.ojetinypodlupou.cz/ojetina/subaru-impreza-iii-generace-2007-2011/
    docela to beru... ale stejne bych radsi info od nyxaků :D

    dik
    MUTOID
    MUTOID --- ---
    ahoj vsem... jsem si rikal ze na nyxu musi byt auditko o Subies a samoze jo :D

    po dobe co jsem zil v zahranici jsem se vratil na zacatku tohoto roku zpet co CZ i s rodinou... a tak jsem premyslel jake rodinne auto poridit......... bezpecnost a prakticnost + vice prostoru byly moje hlavni kriteria... takze vyhral Forester po xx hodinach brozdni na netu a cteni vsech ruznych clanku o ruznych kvalitach... drive jsem jezdil toyo highlander a tak jsem presne vedel uz co od SUV chci ( mimo toho ze to musi byt japonec i to ze chci mit poradny rozhled jako ridic vetsiho auta :)

    mam teda novyho 2017 Forestera 2.0iL limetronic ( model 2017 ale samoze vyroba 2016 ) s nejakyma dodelavkama navic jako senzory, gumovy koberecky a tak.
    Mam s nim ted najeto cca 500km a mrda, presne co jsem chtel ( ale samoze zadna super strela a na dalnici clovek musi premyslet vic kdy predjizdet :)

    Kvuli praci potrebuju ale druhe auto, uz puzite a protoze jsem trochu narocnejsi ridic a budu docela dost jezdit po DE jako jsem jezdil v minulosti, chci nejake auto pro sebe ( rychle, bezpecne a nejak tak dobre vypadajici )... povedlo se mi nalezt bilou Impreza WRX STI 2010 s 68k km za 470k ( coz je podle vseho docela dobra cena, na mobil.de atd a na CarGurus se uvadi pomer km/rok vyroby cca 23k EUR coz je cca o 4k EUR vic )
    Uz je vlastne ruka v rukave a v tydnu si pro ni jedu................. zadnej extra tunning jen udelany denni sviceni na mlhovky a nejaka lepsi koncovka vyfuku
    Jelikoz potrebuju aby to auto bylo solidni a byl na nej spoleh.
    A tak dost omacky a vychrlim par svych dotazu:

    Je neco co bych mel zkontrolovat jako prvni na tomto modelu?
    Je neco co na tomto modelu klasicky odchazi jako prvni nebo vseobecne brzy ( elektrika, prevodovko... co ja vim )?
    Mate nekdo tip na kvalitni servis Imprez? Znackove Subaru jako Emil mi prijdou dost vodflaknuty ( asi kluky malo platej )

    Diky moc
    Nahodim sem behem dneska, zitrka fotky :)

    E_BLIMP
    E_BLIMP --- ---
    Vážení, neznáte mě, ale já vás tu čtu celkem pravidelně.
    Se slzou v oku posílám do světa (nejlépe do dobrých rukou) Legacy MY2011, sedan, benzín, 6MT, 2.0, 91 tis. km. Důvod: z rodinných důvodů je ho třeba nahradit nějakým obtloustlým MPV. K vidění, projetí na Praze-západ nebo Praze 4, více údajů, fotek atd. na vyžádání v poště.
    NILOR
    NILOR --- ---
    ...rozepsal bych se ale s tim nebudu otravovat ......................................................................................................

    takže SHÁNIM FUNKČNÍ MOTOR!! ....(kupodivu) subaru forester III dehet 2008-2013 do 30k
    4PTO
    4PTO --- ---
    EXCITE: ani ne :)
    SPM
    SPM --- ---
    EXCITE: To mi připomnělo tohle :-)
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    Přes článek,že Mitsubishi ukončuje výrobu Lanceru, jsem se dostal na tohle, vypadá kurva dobře.. :)
    Subaru WRX a WRX STI: Modernizace pro rok 2018 | auto.cz
    http://www.auto.cz/subaru-wrx-sti-modernizace-rok-2018-102060
    SPM
    SPM --- ---
    Ono co taky můžeme čekat v naší ekoteroristický Evropě... H6 se třeba dělají pořád, ale průměrnej českej traktorista si to stejně nekoupí, protože to má moc velký objem a přece nekrade a kvůli těm pár, co by si to pořídili, se můžou vykašlat na to, aby plnili připitomnělý euro normy a platili pokuty za oxid uhličitej...
    CROSS
    CROSS --- ---
    WACLOSH: samo že i tohle je downsizing, ale pořád to má aspoň litr a půl ;-]

    stran aktuálně souhlasim, reagoval jsem na odkaz, co se tu objevil, z nedostatku času jsem nedohledával původní zdroj, ale přišlo mi, že to FHI asi pustili do světa v nějaký podobný formě, neni to tak dlouho, co jsem podobnej text četl v angličtině (už nevim kde, jalopnik možná?)
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    CROSS: ze Levorg je 1.6t, to neni downsizing? Btw Aktualne.cz brat jako zdroj automotive informaci je smutnej pribeh.
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    NIXIMOR: mám rád přejíždění po neupravených okrajích silnice,kdy se ostatní auta plazej uprostřed silnice v prokluzu :D
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    NIXIMOR: No tak vidíš. A mě tady ňáký frajeři obviňovali málem z obecnýho ohrožení, když mě srala nějaká paní, že se na sněhu tak courala se Subaru, až jsem jí s mojí Microu musel předjet. Asi nevěděla, jak se s tím má jezdit.
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Nejlepsi zazitek poslednich dni - predjizdet Oktavku plazici se 30 u krajnice v 90 :) A vsechny kruhace projizdet ve smyku, ostrejsi zatacky taky :) A pak jizda po zasnezeny neupraveny asfaltce do prudkyho stoupani, kdy si nehrablo ani jedno kolo, zatimco predokolka to sice vyjela, ale permanentne v prokluzu... (otazka co by delala kdyby musela v pulce zastavit) k nezaplaceni :)
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    ďábel v lese, dnes opět nezklamal hladký průjezd čerstvou nadílkou 30-40 čísel (na fotce lesní úsek kde je míň)
    CROSS
    CROSS --- ---
    EXCITE: mám benzínovej dvoulitr s CVT, AWD u toho vypadá trochu jinak, než popisujou (procházel jsem i tu příručku, co maj na českým webu, ale moc chytrej z toho nejsem), mám tam režimy Eco (předek + automaticky zadek při prokluzu, hádám ekvivalent škodovek ;-]), Auto (jestli se nepletu 50:50 s nějakou variabilitou) a Lock (tj. natvrdo 50:50). To CVT má navíc stupeň L, čili redukci.

    Jde o pofacelifovej modelovej rok 2016, koupenej v listopadu 2015.

    Většinou to mám na Auto, někde na horách, na sněhu a pod. používám Lock. Proč tam je Eco mi neni jasný, ve spotřebě nepozoruju oproti režiu Auto žádnej rozdíl. Obecně vzato při mém stylu jízdy se to elý chová hodně podobně jako Forester, se kterýma jsem jezdil osm let před Outlanderem, takže to byl bezbolestný přechod, navíc jsem šel z nafty k benzínu a na to CVT si nemůžu stěžovat, fofrklacek už asi nikdy. :-]
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    SPM: Mě ten Focus taky přišel dříve docela příjemnej na ježdění :)

    CROSS: koukám tady na toho Outlandera vypadá to docela zajímavě.. Máš přesně tohle AWD?
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    EXCITE: mam tuseni .. kdyz jsem sedel v toyote auris (i na suchu a holu ..) :)
    SPM
    SPM --- ---
    EXCITE: vim :-) Žena má doma Octavii, jakkoliv to auto nemám rád, tak z ryze uživatelskýho hlediska mi to dřív, když jsem tim i víc jezdil, přišlo jako celkem v pohodě normální auto. Pak jsem to někdy před Vánocema musel řídit, po tom co jsem několik měsíců strávil v Outbacku a nechápal jsem, jak s tim ty lidi můžou jezdit. Takový divný, mdlý řízení, nevýrazný... a to tenkrát jenom pršelo, žádnej sníh, mráz, led.
    CROSS
    CROSS --- ---
    SPM: no tak tříválec asi v dílně nemaj, ale o downsizingu na Aktuálně něco psali...
    EXCITE: tak taky přesedlat do Focusu by mě ani nenapadlo, jezdim Outlanderem, ale placatej motor bych radši.
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    CROSS: Byl jsem teď nucen 2 dny jezdit ženy Focusem na těch sračkách,co jsou na silnicích a bylo to dost psychicky náročné :) Víš jak jsem si odechl,když jsem seděl zpátky ve Foresteru? :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam