LEHUOK: On je na NZ, takže je to 80 mph ;-) cca 130 km/h. H6 větší low-end torque z logiky věci má, ale pořád je to atmosféra, takže ten výkon graduje s otáčkama. Takže jako ne že by to v těch nízkých otáčkách nejelo, ale ty šílenosti, co by člověk od auta s 150+kW výkonu čekal, to začne předvádět až za 4000rpm. Což v kombinaci s AT teda jednak znamená vyčkat, než to podřadí a jednak tím, že to má takhle dlouhý rychlosti, tak to má problém držet se v tom spektru vysokých otáček - když mi to přeřadí někde na těch 6000rpm, tak to spadne na 4000, atd. Právě proto mě zarazily ty otáčky na biturbu, kde tím pádem ten propad bude asi ještě o něco větší.
NIXIMOR: co se týče dílů, tak máš pravdu. Některé díly na tom jsou jiné, což pak vede k problému je měnit - v Evropě nejsou, takže se to musí objednávat z USA, trvá to a je to pak o to dražší. Nevím jestli bych to řešil kvůli vzhledu... když už, tak třeba alespoň kvůli motoru, kde v USA budou buď nějaký turboblbosti a nebo třeba stále H6, která u nás někdy kolem 2012 vymizela...