BOB_GALLOWS: Chtel jsem facelift s 6spd prevodovkou, ale ty jsou tu hrozne vzacne a kdyz uz se objevi, chteji za to nekrestansky peniz. Navic mam pocit ze final drive je stejny u obou, 6spd ma kvalty bliz k sobe.
Jj ofiko je to 210kw. Polemizuju i nad vymenou downpipe, ta originalni ma dva katalyzatory a je docela resktriktivni, emise tu nejsou takovy problem. Mel jsem tem upgrade na sve predchozi MY 5EAT, a rozdil to byl neskutecny. Bohuzel to dle meho i tu prevodovku oddelalo (v kombinaci s mym rizenim, jsem docela trasher), coz byla draha sranda.
Byl jsem projet i par H6 s tim 6tikvaltem a nezaznamenal jsem velky rozdil. GT je ale lepsi odpich.
5MT radi pekne, drahy jsou kratke, presne.. libi se mi to. Kdyz jsem vahal mezi turbem a H6, rekl jsem si ze poridim neco co v Cechach mit nemuzu. Rad bych se v tom v cesku projel a svez kamose, holt musi nekteri prijet sem. Jestli dorazis, rad te svezu, bydlim v East Auckland :))
AXTHEB: Tak