• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    LEHUOK: ale zase diky tomu se nez zabere turbo da jezdit i s mensi spotrebou ...
    SPM: 2l5 turbo v impreze? ve wrx ho mam. s ceskym puvodem
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    SPM: Jo, special pro Evropu udelali ty boxer diesel motory, ale aby se uplne nepodelali tak musel mit clovek kliku. Jeden jsem videl i tady na NZ, ale nesel bych do toho, kdyz jsem volal do mistniho servisu a ptal se na nazor ani nevedeli ze se neco takoveho vyrabelo

    Jinak este k tomu 2.0gt, lega pred 4. generaci meli TwinTurbo ze stejneho duvodu (jedno takove ma 4PTO), jedno pro nizke otacky, druhe pro vyssi.
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: no, do Evropy... prodávalo se to možná tak max v anglii, ne? Jinak si nevybavuju, že bych viděl 2,5 turbo, teda krom té chvilky ve Forestru XT a pak novější STI.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    SPM: Vyhoda tech 2.0GT (JDM, AU/NZDM) verzi je ze maji twin-scroll turbo, takze to docela dobre jede v nizkych i vyssich otackach (ke konci otacek tomu ale dochazi dech). Ty 2.5t turbo co se davali do Evropy a USA maji single-scroll a nizsich otazkach spolehaji spis na kroutak motoru jako takoveho.
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: 2,5 je nic; tam je vidět, že to turbo to právě tahá už od nízkých otáček :-) H6 začíná něco dělat ve 4 tisících :-)
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    CROSS: Zase, kdyz je rev-limiter na 7.5k rpm, tak komu to vadi zejo :)
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    EXCITE: tak ze jim ujel nakou dobu vlak..

    sti vzdy hralo druhe housle (i kdyz ne v prodejnosti), i nejhorsi evo historie- evo X bylo porad lepsi.. nicmene se na to v micine radsi vysrali, nez delat kram

    sti nema od ty doby, co do toho serou pro evropu a usa smejdskej 2.5l, cenu kupovat jinej, nez jdm

    ten pak naopak porad jeste v zaplave konkurence muze davat i dnes smysl
    Subaru WRX STI S207 (2015): limitovaná edice představená v Tokiu má 328 koní | Autoweb.cz
    http://www.autoweb.cz/subaru-wrx-sti-s207-2015-limitovana-edice-predstavena-v-tokiu-ma-328-koni/
    CROSS
    CROSS --- ---
    LEHUOK: myslim, že i pro atmosféru to platí, ty motory jsou stavěný na vysoký otáčky
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    CROSS: To ale plati pro turbo obzvlast, pod 2.5k otacek to moc nepredvadi :)
    MALEJNOREK
    MALEJNOREK --- ---
    CROSS: nejsem zvyklej na turbo, mam dosluhujiciho dvojkovyho golfa s 1.6kou :D spis se turbu snazim vyhnout
    CROSS
    CROSS --- ---
    MALEJNOREK: Imprezu jsem neměl, ale jsme na nyxu, takže -- atmosférickej dvoulitr s manuálem v Impreze pojede úplně v pohodě, pokud nejsi zvyklej na turbo (dovedu si představit, že že "to nejede" říkaj lidi, co nemaj WRX paket, ale prostě WRX, pak to samo dává smysl). Měl jsem dvoulitr (ten 116kW) ve Foresteru a nic bych tomu nevytknul, akorát chybějící šestku na dálnici, ale zase to mělo fajn zvuk. Holt se musí trošku točit, což je u Subaru normální.
    SPM
    SPM --- ---
    MALEJNOREK: dvoulitr pojede asi celkem taknějak normálně. To o 1.6 a 1.5 se říká, že je to dobré koupit jenom v případě, že chceš mít adrenalinový zážitek z předjíždění traktoru :-)
    MALEJNOREK
    MALEJNOREK --- ---
    Koukam uz i po necem jinym nez Legacy, tohle pry nejede... ma s tim nekdo zkusenosti? Diky :)
    Subaru Impreza 2,0iSport 4x4 WRX Paket - Sauto.cz
    https://www.sauto.cz/osobni/detail/subaru/impreza/17476342?goFrom=list
    SPM
    SPM --- ---
    MALEJNOREK: si to nekde vyzkousej, automat s HDM se bude chovat jinak, zase na nejake pomale popojizdeni to bude lepsi, nez dvojspojka. co se tyce sw, nedelal bych si iluze, ze sw v ridici jednotce motoru, asistetech, atd. na tom bude lip :-D
    MALEJNOREK
    MALEJNOREK --- ---
    SPM: moje jedina zkusenos s automatem je v RSu s DSG prevodovkou, kde ty rychlosti padou jak nemci do krytu, mozna by me to pak zklamalo. Kazdopadne se podilim na softwaru pro automaticky prevodovky a vim jak to funguje, mozna proto k tomu mam trosku neduveru kdyz vim jak se ten software smoli dohromady :D
    SPM
    SPM --- ---
    MALEJNOREK: Otázka co od tý převodovky čekáš... na normální ježdění ten obstarožní 4 kvalt je úplně v pohodě. Nevýhoda se začne projevovat, když se tomu šlape na krk - pak je poznat, že ty rychlosti jsou už dost dlouhé a těžko to drží v otáčkách (mně to při řazení nahoru v 6500rpm spadne na 4k). Na druhou stranu ale s dvoulitrem nějaký výrazný sportovní svezení stejně nebude, takže je otázka, jak moc by to vadilo :-)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    MALEJNOREK: Jo, je tam měničový 4kvalt, funguje dobře a moc se nesere. Já jsem s ním spokojený.
    4PTO
    4PTO --- ---
    LEHUOK: Chybí obě :P
    MALEJNOREK
    MALEJNOREK --- ---
    AXTHEB:
    EXCITE:
    to auto uz je kazdopadne mimo prodej :-/
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    CROSS: už to tu dlouho nebylo,ale zrovna dneska jsem doměřil spotřdebu a 2,0l ve Foresteru SH mi žere 10 L LPG, a tedy 9 L v benzínu :) Což se Oktávkáři skutečne bude zdát moc :)
    CROSS
    CROSS --- ---
    MALEJNOREK: důvod je k tomu obvykle ten, že tyvole dvoulitr v benzínu, ten tě sežere, a taky je to čtyřkolka, to se s oktáfkou co jezdí za 3 litry nedá vůbec srovnávat. Takže v principu bych se toho až tak nebál.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam