MALEJNOREK: spojka je IMHO spotřebák, byť neni z kategorie těch nejlevnějších a faktem je, že u 4x4 s MT se dá odkouřit blbými rozjezdy daleko rychleji a snáž, než u 2WD aut... nicméně, spojku stejně každej mění, až když začne prokluzovat :-) Co se týče setrváku, tak IMHO neni důvod proč kvůli spojce měnit setrvák. Co se reálně dělalo - tahle generace (a ta předchozí teda mám dojem že taky) Legacy/Outbacku měla dvouhmotnostní setrvačník ne úplně zrovna ideální kvality, takže relativně rychle začaly pískat a pak se to měnilo, buď za nový nebo se tam cpal jednohmotnostní z Forestra. Obě tyhle operace nebyly finančně zrovna nejlevnější... nicméně od nějakýho ročníku se tam dával dvouhmotnostňák jinej, kterej už snad tolik neodcházel a byl ok. Jenom teda nevím od kterýho :-)