• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    SPM: netusim. proti STI jsou rozhodne jine pisty (sti ma vyssi kompresni pomer), turbo (sti ma vyssi plnici tlak) vstriky .. ono taky buhvi jak ktery konkretni model mam ten pocit ..
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    LEHUOK: nevim. ale nemam ten pocit. kdyz se drzim na rovnomerne rychlosti 2,5k-3k rpm(na tech 3krm zacina sranda, tzn zabira ve velkem turbo) (je to zhruba rychlost 100-130kmh pri 4krpm to je cca 160kmh) tak to vypada, ze dokazu na nadrz uject pres 700km (blbe se to zjistuje, tech 700km jsem nikdy nemel trpelivost ani naladu uject :) ) kdyz jedu rpes tech 3krpm tak jsem razem na nadrz 450-550km (popravde, ani to jsem nikdy nemel trpelivost uject :) )
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    4PTO: Vsak jasne, ale to pak zere vic kvuli tomu ze tocis 3k otacek, ne proto ze je naspoolovane turbo.

    Zajimave srovnani by byla spotreba ej20 a ej20t v ne-turbo otackach pri konstatni rychlosti..
    4PTO
    4PTO --- ---
    6746: :-*
    6746
    6746 --- ---
    4PTO: Spíná turbo...
    AAAAAAAAAGGGGGGHHHHHRRRRR!!!
    Tvl to snad ne tohle...
    4PTO
    4PTO --- ---
    LEHUOK: ze pokud neni sepnuty turbo ze by to zralo vic.. aspon u me imprezy..tam spina turbo az kolem 3t ot takze muzes jet konstantní rychlostí "bez turba" na klobouka a pokud pojedes to stejny o par km/h rychleji "s turbem" tak si to vezme nepoměrně vic..
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    4PTO: Co presne mas na mysli
    4PTO
    4PTO --- ---
    LEHUOK: v praxi to tak není...
    SPM
    SPM --- ---
    HONZAF: jo, to bude ale stejný motor jako v STI jenom s menším výkonem, ne? Ty 2,5 litry, co se dávaly do Legacy/Outbacku (a na některé trhy i do těhlech aut dávali turbo) je AFAIK úplně jiný motor...
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    HONZAF: Mno, o tom by se dalo polemizovat. Turbomotor bez zaberu turba neni to same jako stejne velky atmosferak. Jinymi slovy ten motor spoleha na turbo, a je na to patricne ladeny. Cili bez zaberu turba je tezce pod svym potencialem, jak vykonu tak efektivity.

    Naopak si myslim ze kdyz je turbo v zaberu a clovek jen udrzuje rychlost zere to mene, neb ma motor vyssi efektivitu. Vem si turbodiesely kde turbo vetsinou taha od 1.5k otacek. To ze turbo zere vic kdyz se tomu slape na krk samozrejme nerozporuju.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    142k
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    LEHUOK: ale zase diky tomu se nez zabere turbo da jezdit i s mensi spotrebou ...
    SPM: 2l5 turbo v impreze? ve wrx ho mam. s ceskym puvodem
    WIROZA
    WIROZA --- ---
    215K
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Ale jinak ta spojka je jedinej problem co jsem s tim autem kdy mel, zbytek funguje perfektne a menim jen olej, kapaliny a brzdovy desticky, nic jineho neplanovaneho nebylo :)
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Ja menil spojku poprve v cca 180k na Legacy r.v. 2008 (takze stejny model jako MALEJNOREK). Bohuzel ale jsem mel nejspis stesti na vadnej kus, nebo proste ta nova byla totalni sunt a po dalsich necelych 50k praskla zase, takze ted s cca 230k mam uz treti spojku a doufam, ze se toho auta rychle zbavim (uz aby zacli prodavat XV...) a nebudu ji muset menit potreti :)
    4PTO
    4PTO --- ---
    obě GT mají 210
    6746
    6746 --- ---
    EXCITE: 39208 mil :)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    EXCITE: 195k, z toho se mnou skoro 30k
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    129k
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    215k
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam