• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    4PTO
    4PTO --- ---
    LEHUOK: v praxi to tak není...
    SPM
    SPM --- ---
    HONZAF: jo, to bude ale stejný motor jako v STI jenom s menším výkonem, ne? Ty 2,5 litry, co se dávaly do Legacy/Outbacku (a na některé trhy i do těhlech aut dávali turbo) je AFAIK úplně jiný motor...
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    HONZAF: Mno, o tom by se dalo polemizovat. Turbomotor bez zaberu turba neni to same jako stejne velky atmosferak. Jinymi slovy ten motor spoleha na turbo, a je na to patricne ladeny. Cili bez zaberu turba je tezce pod svym potencialem, jak vykonu tak efektivity.

    Naopak si myslim ze kdyz je turbo v zaberu a clovek jen udrzuje rychlost zere to mene, neb ma motor vyssi efektivitu. Vem si turbodiesely kde turbo vetsinou taha od 1.5k otacek. To ze turbo zere vic kdyz se tomu slape na krk samozrejme nerozporuju.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    142k
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    LEHUOK: ale zase diky tomu se nez zabere turbo da jezdit i s mensi spotrebou ...
    SPM: 2l5 turbo v impreze? ve wrx ho mam. s ceskym puvodem
    WIROZA
    WIROZA --- ---
    215K
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Ale jinak ta spojka je jedinej problem co jsem s tim autem kdy mel, zbytek funguje perfektne a menim jen olej, kapaliny a brzdovy desticky, nic jineho neplanovaneho nebylo :)
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Ja menil spojku poprve v cca 180k na Legacy r.v. 2008 (takze stejny model jako MALEJNOREK). Bohuzel ale jsem mel nejspis stesti na vadnej kus, nebo proste ta nova byla totalni sunt a po dalsich necelych 50k praskla zase, takze ted s cca 230k mam uz treti spojku a doufam, ze se toho auta rychle zbavim (uz aby zacli prodavat XV...) a nebudu ji muset menit potreti :)
    4PTO
    4PTO --- ---
    obě GT mají 210
    6746
    6746 --- ---
    EXCITE: 39208 mil :)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    EXCITE: 195k, z toho se mnou skoro 30k
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    129k
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    215k
    FANDANGO
    FANDANGO --- ---
    16k :)
    SPM
    SPM --- ---
    302 and still counting :-)
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    to byly asi zajímavá čísla, kolik maj vaši mazlíci najeto? :) Můj Lesník SH skoro 140tis.
    MALEJNOREK
    MALEJNOREK --- ---
    SPM: Tak spojka byla vazne tragicka a tvrda. Musel jsem ji tlacit silou abych mohl vubec zaradit a i ta radici paka sla hrozne blbe zaradit. Kazdopadne zadny piskani jsem neslysel, ale ta spojka je nejspis jeste puvodni a ma najeto pres 160kkm. :-( zatim z toho nejsem moc nadsenej asi budu koukat dal
    SPM
    SPM --- ---
    MALEJNOREK: je levnější, je s tim zase o něco víc mrdání, ale v součtu to asi furt vyjde levnějš a je to už na furt... ale já mám pocit, že u 2007 už ten problém stejně není; ale ruku do ohně za to nedám, abys mě pak nekamenoval :-) Každopádně odcházející dvouhmota napřed začala pískat, tak uvidíš, jestli něco takovýho uslyšíš.
    MALEJNOREK
    MALEJNOREK --- ---
    SPM: jo to mi rikal kolega taky, novej dvouhmotak stoji 25k tak tam dal obyc z jinyho modelu, kterej je znacne levnejsi.
    SPM
    SPM --- ---
    MALEJNOREK: spojka je IMHO spotřebák, byť neni z kategorie těch nejlevnějších a faktem je, že u 4x4 s MT se dá odkouřit blbými rozjezdy daleko rychleji a snáž, než u 2WD aut... nicméně, spojku stejně každej mění, až když začne prokluzovat :-) Co se týče setrváku, tak IMHO neni důvod proč kvůli spojce měnit setrvák. Co se reálně dělalo - tahle generace (a ta předchozí teda mám dojem že taky) Legacy/Outbacku měla dvouhmotnostní setrvačník ne úplně zrovna ideální kvality, takže relativně rychle začaly pískat a pak se to měnilo, buď za nový nebo se tam cpal jednohmotnostní z Forestra. Obě tyhle operace nebyly finančně zrovna nejlevnější... nicméně od nějakýho ročníku se tam dával dvouhmotnostňák jinej, kterej už snad tolik neodcházel a byl ok. Jenom teda nevím od kterýho :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam