ZUBR: konkrétně u Imprezy 2.0 92kW. Rokem výroby si jistej nejsem, trochu se bojim, že do téhle hatchové generace se už dávaly jenom tyhle novější motory, ale ruku do ohně bych za to nedal. Pak je ještě vhodnost a "vhodnost" na LPG - jedna věc, jestli to ten motor přežije nějakou dobu bez jeho destrukce (tohle většinou ty novější motory s proměnnym časováním zničí), druhá je pak kontrola a případné seřízení vůlí ventilů. U některejch motorů se to štelovalo šroubkem přímo na motoru a bylo to v pohodě. U jinejch na seštelování se musel motor vyndat ven z auta a měnily se tam podložky, takže sumárně to stálo docela balík peněz (byť v závislosti nájezdu / spotřebě se to pořád mohlo vyplatit). Tady si upřímně jistej nejsem, myslim že 2.0 92kW měla šroubek, ale zase bych za to nedal ruku do ohně. U 2.5 motorů v Outbacku se to nějak míchalo dle roku výroby (SOHC / DOHC), jeden byl ok, druhý měl tenhle problém.