• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    NIXIMOR: To jsou igelity na tech limcich?

    Ja nevim, me bila auta pripominaji domaci spotrebice, bral bych cokoli jen ne to :)
    REDDAY8
    REDDAY8 --- ---
    Ahoj, chci se zeptat kam vozite svoje milacky do servisu Brno/Blansko. Dnes jsem byla v MIJA AUTOCENTRUM a byli rychli a ochotni, ale asi bych uvitala pro priste něco trochu levnějšího. :-D Jestli to ale nedoporucujete, tak si prostě příště zase priplatim. :-)
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Tak vcera objevena bila v druhem brnenskem autosalonu, cerstve dovezena jeste zabalena :) A vypada hodne dobre.

    AQUARIUS
    AQUARIUS --- ---
    BELIEVER: coz o to, ta kombinace je pomerne zajimava, ale osobne mam oranzovou spojenou s uplne jinou znackou :)

    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    NIXIMOR: Orange is the new black! :)
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    SPM: No zrovna bila je momentalne nejzhavejsi kandidat, protoze v kontrastu s temi cernymi plasty vypada fakt dobre :)
    SPM
    SPM --- ---
    NIXIMOR: jenom bych nebral bílou, ta bude prosvítat i pod nánosem bahna :-D
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Jinak resim to XV a nikdy bych nerekl, ze nejvetsi problem pri nakupu novyho auta bude vyber barvy :) V realu jsem videl akorat cervenou, tmave modrou a tu sedomodrou, jenze v realu ani jedna barva neodpovidala tomu, co je na fotkach na netu. Takze to tak jako tak bude sazka do loterie, jak to auto nakonec bude vypadat :D Ale pod nanosem bahna je jedno, jakou ma barvu, ze? :)
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    ZUBR: 1.5 2wd? Co Toyota Corolla?
    ZUBR
    ZUBR --- ---
    SPM: Je to především auto pro ženckou a děti . 9 let jezdi v Mitsubishi SpaceStar 1.3 98'na lpg ale uz je docela před smrtí. Subaru se ji líbí, me taky jen nevim po čem se koukat aby to nebyla past. Diesel v Subaru bych po tom co sem četl vynechal zcela. Provoz na LPG mi přišlo jako dobrý nápad ušetrilo to dost peněz.
    SPM
    SPM --- ---
    ZUBR: Jestli chceš levnej provoz a 2WD, tak bych asi koukal spíš po jiný značce :-)
    SPM
    SPM --- ---
    EXCITE: Měl jsem za to, že Forestry měly po 92kW spíš 116kW, ale nevim, těch kombinací je hromada: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Subaru_engines

    Jestli to R má nějakej konkrétní význam kromě označení taky nevim. AFAIK všechny tyhle motory už mají AVCS. A obecně se u nich LPG spíš moc nedoporučuje. Jasně, ono taky záleží jak se o to kdo stará, jak se s tím jezdí... nicméně třeba 3.0R (180kW) na LPG ve finále padly snad všechny, přitom stará 3.0 154kW to LPG snáší v pohodě (až na problematický seřizování vůlí s motorem venku). A ty motory jsou defakto stejný, mají i stejnej kód a liší se to snad akorát tím, že R má jinou hlavu s AVCS a má tam nahoněný ten výkon navíc.
    ZUBR
    ZUBR --- ---
    EXCITE: to by ani moc nevadilo ze je tam mrdnik. Spis jde o pomer celkové stav vs cena a levnej provoz. Jeste koukam ze delali 1.5 2wd
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    SPM: Co je tam to R?
    Jinak motor 110Kw mám ve svým Foresteru s LPG taky, žádný problém..


    ZUBR: mě tedy přijde celkově dost ošuntělá.. mrdnik uvnitř auta nevěšt nic dobrého pro ostatní části auta..
    SPM
    SPM --- ---
    NIXIMOR: jestli ty výkony fakt sedí, tak motor by stejnej asi měl bejt (jinak byly 2.0 116, 118, 121kW a kdo ví co ještě). Ale u ojetýho auta podezřele levnýho s LPG v motoru, který to úplně nejlíp nedávaly, taky může být dost past.
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Ten 2.0R 110kW bude to samy co mam v Legacy ne? Mam tam LPG od zacatku (montaz by subaru.cz u Coubala), vuli jsem nikdy nesteloval a po 236k km to porad jede, neklepe, neprojevuje se nijak divne.
    SPM
    SPM --- ---
    ZUBR: konkrétně u Imprezy 2.0 92kW. Rokem výroby si jistej nejsem, trochu se bojim, že do téhle hatchové generace se už dávaly jenom tyhle novější motory, ale ruku do ohně bych za to nedal. Pak je ještě vhodnost a "vhodnost" na LPG - jedna věc, jestli to ten motor přežije nějakou dobu bez jeho destrukce (tohle většinou ty novější motory s proměnnym časováním zničí), druhá je pak kontrola a případné seřízení vůlí ventilů. U některejch motorů se to štelovalo šroubkem přímo na motoru a bylo to v pohodě. U jinejch na seštelování se musel motor vyndat ven z auta a měnily se tam podložky, takže sumárně to stálo docela balík peněz (byť v závislosti nájezdu / spotřebě se to pořád mohlo vyplatit). Tady si upřímně jistej nejsem, myslim že 2.0 92kW měla šroubek, ale zase bych za to nedal ruku do ohně. U 2.5 motorů v Outbacku se to nějak míchalo dle roku výroby (SOHC / DOHC), jeden byl ok, druhý měl tenhle problém.
    ZUBR
    ZUBR --- ---
    SPM: po jaky motorizaci roku vyroby se koukat na lpg?
    SPM
    SPM --- ---
    ZUBR: tak hned první problém je LPG v Rkovym motoru - většinou to nekončí moc dobře...
    ZUBR
    ZUBR --- ---
    Našel jsem jednu imprezu přijde mi to podezřele levné https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=252068240&utm_source=sharedAd&utm_medium=android
    Co tomu krom osklivyho laku muze být.?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam