• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    4PTO
    4PTO --- ---
    LEHUOK: Tam te chytit tak te zlyncuji ukamenujou kiwim a píšou o tobě všechny noviny :D
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Meanwhile in NZ... :)

    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Btw, jestli se tady někomu neekluje Paramo Trysk Speed 10W-40, tak jsem si ho koupil 60litrovej soudek. Specifikace to má pro starší auta naprosto parádní. Pokud nelijete longlife, tak tohle v pohodě stačí do čehokoliv. Si přijeďte buď s kanystrem a nebo s novým filtrem rovnou na výměnu.
    SPM
    SPM --- ---
    IKSIK: :-D Já si právě vybavuju, že někdo na SFC se tam chlubil tim, že tam nalepil nějaký změkčovalo, pač ho to štvalo. Teda on to dělal snad na SFkovým forestru, ale on je co do interiéru asi dost podobnej :-D Jako pravda ještě je, že kdyby to mělo tempomat, tak na to možná nepřijdu, protože nemusim na tom plynu pořád stát :-D
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    SPM: Jo tak s tím tlačením do nohy jsi to trefil! Já mám po delší cestě pod pravým kolenem vytlačenej šlic přesně od toho středovýho panelu a na levým koleni důlek od toho panýlku s ovládáním oken. Nedovedu si představit člověka, kterýmu tam ty nohy nějak slušně pasujou. To by snad musel bejt i mezi japoncema trpaslík. Navíc ten měkkej plast na středovým panelu už mám vymačkanej a ten potah tam tak nějak hnusně plandá. Nevim co tam nalepit, aby to nevypadalo úplně odporně.
    SPM
    SPM --- ---
    IKSIK: Tak ono je to o zvyku. Strašná věc na H6 je, že je to tak strašně pohodlný auto, že se pak člověku nicmoc dalšího nelíbí :-D A pak teda ta Impreza má postižení, tim že je to půjčovací auto, tak je to taknějak udržovaný při životě, ale výstavní kousek to neni ani z rychlíku. Takže možná že velká část tý hlučnosti je taky o tom, že tomu hučí kdejaký ložisko a podobně :-D

    Ale s tím místem je to docela zajímavý. Žena třeba včera tvrdila, že jí to přijde strašně prostorný, proti BH Outbacku. A celkem neni jediná, na SFC je třeba jeden člověk, co měří hodně přes dva metry, má hawkeye STIčko a tvrdí taky, že do Outbacku se nevejde. A při tom mně to třeba ani nepřijde. Naopak mě vysírá ten středový panel, který mě tlačí do nohy; mít to dýl, tak tam nalepim molitan :-D
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    SPM: On ten motor je sice číselně slabej, ale je parádně pružnej a tu pětku skousne i pěkně vocpoda jako to TDI.
    Jasně, když už bych měl H6, tak bych zpátky do BG nešel. :-)
    Ale dali jsme v tom se dvěma dětma Bulharsko - 2x1750km. Potom už byl Zadar jen tak na odskok od rekonstrukce baráku. S tou Imprezou si aspoň to Chrovatsko dokážu představit úplně v pohodě.
    V poslední době jsme se rozmnožili jako králíci a už se do toho nevejdeme. Než koupím něco většího, tak zkoušíme fungovat se dvěma autama. Ale větší auto zřejmě nebude Subaru i když třeba Tribeca se asi dá sehnat 7mimístná.
    Za starý Legacy mi nikdo nic nedá, protože je to prostě starý nemoderní auto bez barevnejch displejů a nikdo neocení, že technicky je úplně v pohodě (celkem úspěšně bojuju i se rzí) , takže už to spolu potáhneme dokud nás smrt nerozdělí... :-]
    SPM
    SPM --- ---
    IKSIK: Je boží :-) Je v tom dvoulitr, popravdě nevím jakej (podle ročníku by to měl být 85kW, ale je to servisní auto, ti by byli schopní tam narvat i H6ku :-D), ale lítá to jak hovado :-) Dost mě překvapilo, že i na 5ku v nízkejch otáčkách to zabere a jede (žena tvrdila, že to její na pětku takhle nezabírá a to jezdí TDIčkem :-D). Jako za svýho Outbacka (mám toho, co stojí za ní ;-D) bych to pořád asi nevyměnil, nechtěl bych v tom asi jet 1000km někam, což je s tím OTB v pohodě, ale na to ježdění po vesnicích a okreskách je to prostě boží :-)

    Akorát Outback má teda nehezký bebíčko. Dával jsem ho na servis kvůli tomu, že v rychlosti okolo 50km/h se ozve dunění, jak když se dusí motor a zavibruje to autem. Teda někdy - dělá to jenom v tahu (čim víc plynu, tim větší projev) a obvykle jenom při rozjezdu z místa (když už je v pohybu a jenom se zpomalí a zrychlí, tak se to ozve minimálně nebo vůbec). Diagnózou je bohužel automatická převodovka :-(
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    SPM: Civoe tydle auta maj ještě pořád duši! Z týhle generace máme doma dodnes Legacy BG 2.0, slabejch 85kW, ale dodnes mě neláká kupovat žádnýho outbacka ani wrx. Máme to doma přes 8 let, najezdili jsme asi 100kkm a v servisu to bylo jenom na výměně gum a doplnění klimy. :-)
    SPM
    SPM --- ---
    Tak jsem dal oservisovat H6ku a nafasoval jako náhradní tohle :-) Proti Outbacku je to teda úplně strašnej pekáč, ale je to hrozně kouzelný. Tak kouzelný, že mám skoro chuť to koupit taky :-D

    SPM
    SPM --- ---
    SCOOBY: diskuzi je to na spousta vsude :-) co jsem videl ty nastrely cen, tak neco jako 100 - 150k
    PEDRO
    PEDRO --- ---
    Lesaci na chalupe :)

    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    Na co vlastně přijde generálka diseasla? Nebo je k tomu někde na CZ/AJ v nejhorším i DE sůbo fóru diskuse, kde by bylo komplet info?
    MARIHAI
    MARIHAI --- ---
    Lesák v lese

    MARIHAI
    MARIHAI --- ---
    Chci si koupit takovou tu síť na dno kufru Forestra SG5. Zatim jsem nenatrefil nic co by se na mě tvářilo že tam na tuty bude sedět. Nemá někdo tip? dík :)
    SPM
    SPM --- ---
    rekl bych, ze jakykoliv naftovy subaru je pruser na zruinovani. rikalo se, ze nekdy okolo 2012 se to lamalo a ty motory byly pak lepsi, ale uz jsem zase videl i nejakou zminku o tom, ze nekolik motoru po tehle dobe taky padlo... videl jsem par lidi, co s tim najeli hodne, pak to strelili a novemu majiteli to po chvili kleklo. pak vyslovene par jedincu co jim to jezdi doted a jsou s tim spokojeni. ale vetsina takovouhle kliku nema :-) to uz radsi ten benzin v SJ, ktery tou spotrebou sel snad jeste niz (furt to novejsi auto bude levnejsi, nez vysrana nafta na oprave :-) )
    LOST_DOG
    LOST_DOG --- ---
    Ja jsem cetl ze od 2011 (euro 5?) uz by na tom meli byt lip. Me by se spis hodila 6ka nez redukce. Navic v CZ moc jetych benzinaku z prvnich let na trhu neni.
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Ty prvni diesely mely prece hlavne problem s tim, ze jim praskala klika... a to ne po konkretnim najezdu, ale spis "nahodne". Ja bych do toho rozhodne nesel.
    CROSS
    CROSS --- ---
    LOST_DOG: na dieselovýho Forestera ti asi naprosto kdokoli řekne, že ne. Jejich problémy jak s tim motorem, tak se spojkou jsou notoricky známý. Na druhou stranu, já najezdil s dieselovým SH, rv 2010 (Euro 5) 140 tisíc km a za celou dobu jsem byl jednou na oživení/čištění nebo co DPF a jednou mi upadla nějaká hadice sání či něco podobnýho. Takže za mě dobrý. Ovšem zbavoval jsem se ho s tím, že takovejch problémků bude asi přibývat.

    Obecně bych řekl, že jak ta spojka, tak hlava těch prvních dieslů byly problémy, co se projevovaly poměrně brzo, takže jestli to má něco ;-] najeto, buď je to dobrej kus, nebo problém vyřešila oprava.
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    4PTO: cool! já na svým teď řeším alťák, následovat bude kosmetika kastle a pak se rovnou ptám, jak ve spec B vyřešit rádio - nenacte CD...? Nebránil bych se ani vykuchani a návštěvě ahifi. Dělá se redukce...?
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    LOST_DOG: benzín 2.0 SH záleží kde budeš jezdit a jak ale průměr pod 8,0 nedostaneš. Já mám smíšenou město a vesnice 8,6. ale jak jezdím moc po městě tak jdu přes 9.
    (v plynu dlouhodobě je to 9,4 měřeno počítadlem, reálně tak 10,2)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam