• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    Sháním 1 kolo na spec B viz fotky. Koupil jsem spec B a kromě origo kol jsem vyfáral v kumbale 3/4 sady. případně tipy... dik

    REDDAY8
    REDDAY8 --- ---
    Prodavam sve auto, treba to tu někoho zaujme. :-)
    Subaru Forester - Sauto.cz
    https://www.sauto.cz/osobni/detail/subaru/forester/17900095?goFrom=list
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: no ona ta rucicka strasne lze a drzi v ty stejny pozici pri velkym rozptylu teplot ( u mne asi 70 - 105C), takze realne se jeste nepohla. jinak zrovna zacpa je v pohode, to ten vetrak ufouka v klidu.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    SPM: Cau, s tim jsem nikdy problem nemel, na tom screenu vidis teplotu - je v norme jako je vzdycky. Jinak ted je na NZ zima takze teploty tak 5-15 stupnu v Aucklandu.

    Ses si jistej ze je vse ok, termostat apod..? Co vim ze zavari i sebelepsim novejm autum je popojizdeni v zacpe na rozpalenym asfaltu se zapnutou klimatiazci..
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: Hele a zkoušel jsi koukat na reálnou teplotu vody při takovýhle jízdě? :-) Nevim teda jaká je v tuhle dobu teplota na NZ, ale co jezdím teď poslední dobou u nás, kde panujou teploty přes 30, tak se i při blbejch 130 dostávám s teplotou skoro ke stovce, když přijde nějaký větší stoupání (a eventuelně nutnost další akcelerace kvůli nějakýmu kikotovi).
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    IKSIK: Nj ten tlak je spis z tradice v psi, Zeland jede naplno metrickej system uz par desitek let.. :)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    LEHUOK: Slušný. :) Hele a tlak měříš v psi a rychlost v km/h? Na NZ, jo?
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    IKSIK: Je na nastence :)

    Legacy GT.

    Dopral jsem mu po roce par malych upgradu (pardon vetsinu veci znam lip v anglictine):
    - ported catless front downpipe (trubka mezi turbem a rezonatorem uprostred auta)
    - vysokopruchodovej katalyzator
    - oil catch can (zachytava olej a vzduch z motoru, z fabriky to vsechno jde zpet do sani a muze snizovat oktanovy cislo)
    - ECU road tune, vyladil mi smes, odstranil detonace, zvysil lehce boost na 16psi a hlavne odstranil omezovac rychlosti (190km/h).

    Docela prdel, ty omezovace tam jsou dva, jeden an rychlost, druhy na otacky pri zarazenem patem stupni, proto s tim dost lidi na netu valci. Bylo to poprvy co jsem se byl poradne projet po tom cipnuti, bezva zazitek.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    LEHUOK: A co to máš za bourák?
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    4PTO: Nemysli si, peclivej vyzkum kde a jak, zda tam jsou kamery, a misto kde je videt daleko dopredu zda tam jsou auta nebo policajti (jedno policejni auto kolem me projelo kdyz jsem cekal u krajnice) :)) Neboj, nehodlam to podstupovat kazdy tyden
    4PTO
    4PTO --- ---
    LEHUOK: Tam te chytit tak te zlyncuji ukamenujou kiwim a píšou o tobě všechny noviny :D
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Meanwhile in NZ... :)

    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Btw, jestli se tady někomu neekluje Paramo Trysk Speed 10W-40, tak jsem si ho koupil 60litrovej soudek. Specifikace to má pro starší auta naprosto parádní. Pokud nelijete longlife, tak tohle v pohodě stačí do čehokoliv. Si přijeďte buď s kanystrem a nebo s novým filtrem rovnou na výměnu.
    SPM
    SPM --- ---
    IKSIK: :-D Já si právě vybavuju, že někdo na SFC se tam chlubil tim, že tam nalepil nějaký změkčovalo, pač ho to štvalo. Teda on to dělal snad na SFkovým forestru, ale on je co do interiéru asi dost podobnej :-D Jako pravda ještě je, že kdyby to mělo tempomat, tak na to možná nepřijdu, protože nemusim na tom plynu pořád stát :-D
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    SPM: Jo tak s tím tlačením do nohy jsi to trefil! Já mám po delší cestě pod pravým kolenem vytlačenej šlic přesně od toho středovýho panelu a na levým koleni důlek od toho panýlku s ovládáním oken. Nedovedu si představit člověka, kterýmu tam ty nohy nějak slušně pasujou. To by snad musel bejt i mezi japoncema trpaslík. Navíc ten měkkej plast na středovým panelu už mám vymačkanej a ten potah tam tak nějak hnusně plandá. Nevim co tam nalepit, aby to nevypadalo úplně odporně.
    SPM
    SPM --- ---
    IKSIK: Tak ono je to o zvyku. Strašná věc na H6 je, že je to tak strašně pohodlný auto, že se pak člověku nicmoc dalšího nelíbí :-D A pak teda ta Impreza má postižení, tim že je to půjčovací auto, tak je to taknějak udržovaný při životě, ale výstavní kousek to neni ani z rychlíku. Takže možná že velká část tý hlučnosti je taky o tom, že tomu hučí kdejaký ložisko a podobně :-D

    Ale s tím místem je to docela zajímavý. Žena třeba včera tvrdila, že jí to přijde strašně prostorný, proti BH Outbacku. A celkem neni jediná, na SFC je třeba jeden člověk, co měří hodně přes dva metry, má hawkeye STIčko a tvrdí taky, že do Outbacku se nevejde. A při tom mně to třeba ani nepřijde. Naopak mě vysírá ten středový panel, který mě tlačí do nohy; mít to dýl, tak tam nalepim molitan :-D
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    SPM: On ten motor je sice číselně slabej, ale je parádně pružnej a tu pětku skousne i pěkně vocpoda jako to TDI.
    Jasně, když už bych měl H6, tak bych zpátky do BG nešel. :-)
    Ale dali jsme v tom se dvěma dětma Bulharsko - 2x1750km. Potom už byl Zadar jen tak na odskok od rekonstrukce baráku. S tou Imprezou si aspoň to Chrovatsko dokážu představit úplně v pohodě.
    V poslední době jsme se rozmnožili jako králíci a už se do toho nevejdeme. Než koupím něco většího, tak zkoušíme fungovat se dvěma autama. Ale větší auto zřejmě nebude Subaru i když třeba Tribeca se asi dá sehnat 7mimístná.
    Za starý Legacy mi nikdo nic nedá, protože je to prostě starý nemoderní auto bez barevnejch displejů a nikdo neocení, že technicky je úplně v pohodě (celkem úspěšně bojuju i se rzí) , takže už to spolu potáhneme dokud nás smrt nerozdělí... :-]
    SPM
    SPM --- ---
    IKSIK: Je boží :-) Je v tom dvoulitr, popravdě nevím jakej (podle ročníku by to měl být 85kW, ale je to servisní auto, ti by byli schopní tam narvat i H6ku :-D), ale lítá to jak hovado :-) Dost mě překvapilo, že i na 5ku v nízkejch otáčkách to zabere a jede (žena tvrdila, že to její na pětku takhle nezabírá a to jezdí TDIčkem :-D). Jako za svýho Outbacka (mám toho, co stojí za ní ;-D) bych to pořád asi nevyměnil, nechtěl bych v tom asi jet 1000km někam, což je s tím OTB v pohodě, ale na to ježdění po vesnicích a okreskách je to prostě boží :-)

    Akorát Outback má teda nehezký bebíčko. Dával jsem ho na servis kvůli tomu, že v rychlosti okolo 50km/h se ozve dunění, jak když se dusí motor a zavibruje to autem. Teda někdy - dělá to jenom v tahu (čim víc plynu, tim větší projev) a obvykle jenom při rozjezdu z místa (když už je v pohybu a jenom se zpomalí a zrychlí, tak se to ozve minimálně nebo vůbec). Diagnózou je bohužel automatická převodovka :-(
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    SPM: Civoe tydle auta maj ještě pořád duši! Z týhle generace máme doma dodnes Legacy BG 2.0, slabejch 85kW, ale dodnes mě neláká kupovat žádnýho outbacka ani wrx. Máme to doma přes 8 let, najezdili jsme asi 100kkm a v servisu to bylo jenom na výměně gum a doplnění klimy. :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam