• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    808303
    808303 --- ---
    Impreza Wagon 2007, 2.0R, 4EAT, 148tkm. Když jedu s lehkou nohou na plynu okolo 80-90km/h na čtyrce, tak se ozývá hučení od převodovky. Setkal se s tim někdo?
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    BOB_GALLOWS:
    AXTHEB: Haha, jo jo ja to mam jako prihradku na bryle. Navic ten komp u JDM importu nechces, pac cudliky apod maj kanji misto normalnich popisku, a to se mi osobne moc nelibi :) A kolikrat je to nepouzitelny.

    SPM
    SPM --- ---
    ROZCUCHANA: no zasadni problem je, ze je to tak liny, ze to nepredjede ani traktor :-) jinak obecne ty motory pruserovy nebyly a oproti predchozi 1.6 ta 1.5ka pry alespon nezere, kdyz se s ni jede slusne (1.6 byla zoufale pomala taky a jeste k tomu zrala stejne jako dvoulitr).
    ROZCUCHANA
    ROZCUCHANA --- ---
    Ahoj, mám fakt jednoduchý stupidní dotaz:) Kdyby si chtěl začátečník pořídit Imprezu 1.5 z roku 2006, byla by to naprostá blbost nebo ne? Prý je 1.5 líná, to mi ale vůbec nevadí a je to manuál, takže ideální. Jestli je spodek zrezlý bych si samo zkontrolovala. Jen mě zajímá, jestli tam není nějaký zásadní průser, proč by se tomu měl nováček raději vyhnout? Díky!
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: no já mám 3.0 atmosféru :-) Jako zase když teď popíšu ty zkušenosti, tak musim na férovku říct, že to byly vyježděný a starý vergly a všechno sedany bez redukce. Jmenovitě Impreza 1 2.0, Legacy BE 2.0 a Legacy 1 2.2. A chovánim: spojka ve všech tuhá jako kráva (když jsem si po pár dnech v tomhle sednul do svýho swifta s MT, tak jsem měl pokaždý pocit, že mi prasklo spojkový lanko a nebyl jsem schopnej se s tim rozjet). Rozjezdy jsou dost divoký, je potřeba tomu přidat, rozhýbat a to už to zase celkem jede, takže v městský koloně vzápětí okamžitě brzdíš a znova. To řazení bylo taky dost vychrochtaný, takže některý rychlosti tam šly blbě nebo kopaly do ruky, ta spojka navíc musela bejt domáčknutá fakt až do podlahy... no a hlavně já to auto používám jako daily na dojíždění do Prahy, takže ráno najedu na dálnici a po 10 minutách skáču půl hodinu v koloně. A ono když půl hodiny neděláš nic jinýho, než že dupeš na spojku, brzdu a pereš se s řadičkou... tak se bojim, že by mě to auto omrzelo a prodal bych ho :-D
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    BOB_GALLOWS: Já mám 2006 taky bez navi, ale aspoň tam místo toho zbytečného displeje mam přihrádku na bonbóny :)
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    LEHUOK: Chm, kromě pár dalších detailů mě zaujalo, že je model 2007 bez kompu / navi. Ne že by stará navigace v dobách waze k něčemu byla...
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    SPM: Co se ti na tom nezda? :) Jako je pravda ze ta spojka je dost tezka, a v mym pripade, origo spojec s 155k najeto, byt neprokluzuje, uz je to holt stary a jet s tim plynule chce dost zvyku, a dobrej "rev-matching". Zas ale mit turbo v automatu uplne popira ten ucel, potrebujes cejtit ten kroutak a spool turba v zadech, to ti automat nedovoli
    SPM
    SPM --- ---
    Já teda po pár půjčenejch obyčenejch atmosfér jako náhradní vozidlo ze servisu bych manuál v Subaru nechtěl asi ani omylem :-DDD A jsem celkem rád, že jsem si tu H6 tenkrát koupil, když u Otb to jinak než s automatem koupit nešlo, ačkoliv jsem automat fakt nechtěl... díky tomu mám teď levou nohu ještě stále funkční :-D
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    4PTO: Ouch! :D Hele ne kazdej je skazenej jizdou v exotikach jako ty :P

    BLULAJTA: Hele popravde oni nejsou moc nikde. Najit krasny zachovaly SpecB s manualem je tezsi a tezsi, skenuju NZ trh uz asi dva roky. Nejlepsi co jsem za tu dobu videl je asi todle: https://www.trademe.co.nz/motors/used-cars/subaru/auction-1949319445.htm

    Prijde mi ze je tu tak 10 automatu na jeden manual, ty manualy se prodavaj za mnohem vic taky logicky.
    V Australii maj mnohem vetsi vyber, ale tam je vetsina AUDM turb 2.5ky, a to nechces (praskaj hlavy, jedou min v tovarnim provedeni atd..).

    4PTO
    4PTO --- ---
    BOB_GALLOWS: Když už to nejede at je to aspoň pohodlný ne?
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    BLULAJTA: Přemýšlím, že až vyřeším viskózu, tak svoje spec B 6mt pošlu o dům dál případně... :)
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    BOB_GALLOWS: Manual by chtel kazdej a pritom v CR, potazmo v Evrope nejsou... :D
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    BLULAJTA: Meh, automat... :)
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    Subaru Legacy 3.0R - Sauto.cz
    https://www.sauto.cz/osobni/detail/subaru/legacy/18138326?goFrom=list

    kdyby měl někdo zájem... :-)
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    BOB_GALLOWS: jj, pre-facelift JDM turbo spec b meli 5mt, po faceliftu uz taky 6mt..

    No na ty pneu se ptam, protoze obcas lidi mneni pneu pouze na predni (nebo zadni) naprave, a ten rozdil mezi napravama muze ten diferak taky oddelat..
    4PTO
    4PTO --- ---
    BOB_GALLOWS: jen jdm (5mt specB) on má myslim 06ku..pro zeland jestli se nepletu
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    LEHUOK: Podle tacho 175 tis.

    Hele ja to auto mam docela chvili, pres pul roku. Tak jezdim na tom, co tam bylo, protoze furt neco resim. Letňáky novy pekny, zimaky sjety trochu nerovnomerne, ale jestli je rozdil tak milimetr na predku / zadku...

    5mt spec B dafaq, to existuje? :)
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    BOB_GALLOWS: No nezavidim, proto me zajimalo jaky mas najezd, ja mam sice 5mt SpecB, ale ten diferak tam bude imho stejnej.. Btw pneu jsi mel vzdy stejne a menene ve stejnou dobu na vsech 4 kolech?
    SPM
    SPM --- ---
    BOB_GALLOWS: ono nevim, jak to u toho STI vychází... STI obecně mají DCCD, ale taky snad až od nějakýho roku a popravdě nevím, kdy se to lámalo. Takže možná to může být skříň z STI z doby, kdy DCCD tam standardně nebylo. (DCCD jinak k výše zmíněnýmu funguje stejně, akorát to funkci svornosti tam neřeší viskózní spojka, ale nějaký bazmek, který krom posledního STI je částečně mechanický a částečně ovládaný elektronicky. Takže si elektronika auta tu svornost může upravovat - viz taky ty nastavení. Nové STI už to má snad jenom čistě elektronicky).

    BOB_GALLOWS: na fóru jsem viděl pár lidí, co to repasovali. Generálně vzato to fungovalo, ale už tam byl snad i takový, kde to po nějakých 30k km zase začalo zlobit... Jinak ten slovák to snad dle domluvy uměl dělat i na počkání... byl tam snad někdo, kdo se s ním domluvil, dorazil tam ráno, hodil mu tam auto, šel na procházku a odpoledne s tím odjel.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam