LEHUOK: no já mám 3.0 atmosféru :-) Jako zase když teď popíšu ty zkušenosti, tak musim na férovku říct, že to byly vyježděný a starý vergly a všechno sedany bez redukce. Jmenovitě Impreza 1 2.0, Legacy BE 2.0 a Legacy 1 2.2. A chovánim: spojka ve všech tuhá jako kráva (když jsem si po pár dnech v tomhle sednul do svýho swifta s MT, tak jsem měl pokaždý pocit, že mi prasklo spojkový lanko a nebyl jsem schopnej se s tim rozjet). Rozjezdy jsou dost divoký, je potřeba tomu přidat, rozhýbat a to už to zase celkem jede, takže v městský koloně vzápětí okamžitě brzdíš a znova. To řazení bylo taky dost vychrochtaný, takže některý rychlosti tam šly blbě nebo kopaly do ruky, ta spojka navíc musela bejt domáčknutá fakt až do podlahy... no a hlavně já to auto používám jako daily na dojíždění do Prahy, takže ráno najedu na dálnici a po 10 minutách skáču půl hodinu v koloně. A ono když půl hodiny neděláš nic jinýho, než že dupeš na spojku, brzdu a pereš se s řadičkou... tak se bojim, že by mě to auto omrzelo a prodal bych ho :-D