Já si osobně myslím, že ty rozdíly by tam být nemusely (vyjma budíků, světel, apod), když to vyjelo ze stejné fabriky, ale ruku do ohně bych za to nedal.
Ohledně Subaru dovezených ze států bych si pak ještě dal pozor na to, že u nás to z drtivé většiny prodává ten autobazar v Nové Pace a ten většinou kupuje tamní totálky a pak opravuje. Takže v tomhle případě je ještě dobré zjistit co s tím autem vůbec bylo (pač občas je to třeba taky utopené auto... a to radši spíš vážně nechceš :-) ).
S těma dílama: v autorizákách u nás mi přijde, že se celkem bez problémů dají objednat díly na auta, co se běžně v Evropě prodávali. Dobře, ty moje obě hračkou jsou z Japonska, ale předpokládám, že na Tribecu by ty díly mohli umět sehnat stejně. Z věcí co jsem kupoval, takové ty relativně běžnější věci šly obvykle ze skladu z Německa a byly tu během pár dnů. Občas některé ptákoviny snad šly až z Japonska a čekačku většinou inzerovali dva týdny, mnohdy to stihli rychleji (pro porovnání, kupoval jsem třeba ty T šrouby, kterými drží maska v kapotě, na 20 letého Outbacka, na ty jsem čekal. Štefty kol na libero byly za pár dní :-D ). Takže, hned k vyzvednutí to sice vždycky není... ale upřímně co vidím u kolegů s nabouraným autem, tak na úplně běžná konfekční auta, vyrobená v Evropě, kterých jezdí po ulici mraky, čekali mnohdy mnohem déle...