ZUBR: Co se týče plynu, tak vysloveně bez problémový byly 2.0 92kW a pak některý 2.5 z legacy/outback (nedám z hlavy který). Na obojím se seřízení ventilů dělalo šroubem, takže se to štelovalo na autě. Pak byly motory, který s plynem při nějaké opatrnosti, hlídání a servisování fungovaly. Sem patří ty starší turba z forestrů a třeba H6 154kW (tu ale nesežranou korozí IMHO neseženeš). Nicméně na těhlech motorech seřízení ventilů je motor ven, kontrola se dá ještě udělat na autě. Stále se to teda finančně vyplatí, ale za ten servis, když se to musí seřídit, vyhodíš 10+ a je to otrava. Obecně se jinak plyn nedoporučoval do novějších motorů s variabilním časováním ventilů, co mají obvykle v R názvu, takže 2.0 z Legacy a Forestra. Nicméně je celkem dost aut, co tam to LPG mají a taknějak to funguje. (Jak je to s nastavováním vůli si u nich nejsem jistý). No a pak jsou motory, do kterých bych ten plyn fakt dávat nedoporučoval a skončí to prakticky vždycky špatně. Sem patří novější H6 (3.0 180kW, 3.6).
Ohledně tovární zástavby - výrobce to tam nemontoval nikdy. U některých aut to tam montoval importér, takže to auto s LPG si zákazník mohl koupit jako nové, s LPG, ale nebylo to z výroby, bylo to do něj dodělané. Kolují nějaké zkazky, že možná tyhle tovární zástavby měly nějaké další úpravy, jako například jiná sedla ventilů v motoru. Ale potvrzené jsem to ještě neviděl... a obecně vzato těmhle autům je spíše lepší se jako ojetinám vyhnout, protože ty LPG systémy, co se do toho dávaly, tady nikdo nebo skoro nikdo neumí servisovat a když už, tak je to hrozně drahé. Takže první problém na té "tovární" zástavbě stejně u lidí většinou končí výměnou LPG systému...