je to 2,5 121kw na lpg(gfi teleflex od noveho z DE),2005 , 236000km který dle reportu sedí teda mam jen servisku z de do 2008 pak hromadu papírů učtů a vypisy z stk co celkem sedí. sedlé to asi je protože to mam plný vercajku, včera sem dofoknul kola, přišlo mi že se ty vraníky v zatačkách moc hrnou, auto asi dlouho stalo a bylo tam jen1,6 bar tak sem dal 2,5? Trochu sem to hnedka protahl blatem a docela jsme v desti hledali pramen sázavy skončilo to asi 200m od cíle kde už byly koleje od traktoru moc hluboký:-) rozhodně to chce ocelovej kryt na spodek motoru) bude to sranda snad. Ma to taky par much třeba nezamyka centál zadní dveře, nešlo otevírat kufr, klička zarezlá, zatim pomoklo WDčko, neukazuje kolik je lpg v nádrži prý od 2016 co je jiná lpg nadrž což mi nevadí mam počitadlo na plnou 40l (500kč) to ujele lehce přes 300km, nejde bufík (nebo ho neumim pustit)nemá to tažný a končí stk a asi je třeba naky počateční servis rozvody, revizi plynu a zasahnout proti korozi atak dál... vevniř to bylo čistý což po tejdnu mého použití rozhodne neni..uvnitř me celkem vadí to originální radio co nema usb ani se neda pripojit k telefonu, aspon sem vytahl ze skříne starý kufr cd a posloucham to co sem mel před 15ti lety:-))