Ono u těch MPT systémů (což jsou prakticky všechny subaru s automatem kromě VTD) je fakticky vzato tohle číslo úplně jedno. V tom autě je místo středovýho diferenciálu hydraulicky ovládaná spojka. Je to technicky to samý, co Haldex. Přední kola jsou připojená natvrdo, zadní spíná tahle spojka (a tedy v jakém poměru je to sevřené při kolech stočenýma rovno a nulové rychlosti je prakticky šumák, důležité je, co to dělá za provozu a to se může dost lišit). Teoreticky tenhle systém je hodně dobrý. Přední kola jsou teda natvrdo, tam se s tím kouzlit nedá, ale zadek to může ovládat jak chce, včetně připnutí natvrdo, což zase neumí drtivá většina těch jiných diferákových systémů. V praxi je ale nedostatek v tom, že je to celé řízené softwarově, takže to, jak moc dobře nebo blbě se to chová je dáno tím, jak moc dobře nebo blbě to SW ovládá...
Jinak k té praxi - s tím hrozně těžkým třílitrem před přední nápravou jsem dnes obdočoval z vedlejší doleva na hlavní. Po hlavní se sunul nějakej mašinfíra se škodovkou, tak jsem při tom výjezdu trošičku víc přidal plyn, abych se dostal ještě před něj... a už jsem letěl prdelí napřed :-)
Takže ono asi hodně záleží... osobně co mám nejvíce najeto s H6kou s VTD, tak mi to auto přijde hodně neutrální. Nejezdím s tím nějaké brutality, je to přecejenom přerostlej nazvedanej kombík. Ale nechá si to líbit podle mě docela hodně a jede to kam má... a je to vcelku nezáludné (když už se to přežene, tak se to dá velice jednoduše srovnat zpátky).