• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    SPM
    SPM --- ---
    Jsem vážně zvědavej, jestli to ještě někdy bude jezdit :-D

    YARY
    YARY --- ---
    The all-new 2022 Subaru Outback® Wilderness™.
    https://youtu.be/BZDxH9zTvQ8

    Ale jo za mě pěkný...
    SPM
    SPM --- ---
    EXCITE: jak píše AXTHEB: spojka tam není a naopak tomu hydroměniči je ten prokluz úplně ukradený. Takže nevadí (teda, ona to pořád nějaká zátěž je, ale proti spojce furt lepší) rozjíždění se s těžkým přívěsem, nevadí popojíždění po milimetrech v terénu, do kopce, ... dá se s tím všude plazit v minimální rychlosti. Jako ano, pokud se to přežene, tak se přehřeje olej i v tom automatu a svítí ošklivá kontrolka. Ale slyšel jsem zatím o jednom případu, kdy to někdo rozsvítil (a ten si to auto spletl se sněžnou rolbou).
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    KLATIC: jo, napadlo mne jedno proti: Krapet to žere. A krapet je 10l ,když jezdím smíšeně město, okresky.


    AXTHEB: Ale když chce tahat, pokud by tahal těžký vozejky,tak dostává spojka na prdel, ne?
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    EXCITE: Hydroměničové automaty nemají redukci, naopak ve sračkách se s automatem rozjíždíš rovnou na dvojku. Redukce je od toho, aby ti to nechcíplo, ale měnič to chcípnout nenechá, oproti tomu větší stupeň - menší krouťák - menší riziko proklouznutí kola.
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    SPM: Má ten automat redukci?


    KLATIC: Mám 2.0 atmo, manual s redukcí,s LPG, za mne jo :)
    SPM
    SPM --- ---
    4PTO: ja ho mam v H6 a celkem se mi to libi :-) teda, ja mam jeste 4 kvalt a je tam na dvojce takova blba dira, ale jinak ok. naproti tomu co jsem mel pujcene alespon ty starsi kusy (jednickova impreza, jednickovy a trojkovy lego), tak me manual nebetycne sr... stval :-) teda, to melo tak priserne tuhou spojku, ze jsem si po kazdy jizde Prahou sel nakladat levou nohu do lavoru s horkou vodou :-D
    4PTO
    4PTO --- ---
    SPM: jo a na zbytek času na silnici je to v kombinaci s tím 2,0 uplně na hovno. Člověk kolikrát ani nepředjede než se ten automat vzpamatuje co po něm člověk chce. Měl jsem ho i v SH i v twinturbu legacy, tam to už aspoň jelo,,,
    SPM
    SPM --- ---
    4PTO: automaty jsou v pohodě... ok, ve většině je 4 rychlostní a výkonnově to tomu autu dost ubírá, ale fungujou dobře a třeba zrovna na to tahání vozejků nebo ježdění terénem jsou mnohem lepší, než manuál.
    4PTO
    4PTO --- ---
    KLATIC: s manualem OK, od AT bych tě odrazoval. Technicky jinak bezproblémové auto, z výbavy bych chtěl zase velké střešní okno, řízení je přeposilovačovaný, ale u takovýho auta je to fuk. Rejd slušnej. Prostup/výšku to má na obyč ježdění po promočených kopcovitých loukách, polňačkách zatím vždy dostačující i s nákladem. Na sněhu s tím nemám moc zkušenost. Co za to teď tak chtějí?
    KLATIC
    KLATIC --- ---
    zdravim a pozdravuji, uvazuji o porizeni forestera III z roku 2011 (po fl s novym benzinem 2.0) a manualem, provoz okresky, mnesi hory, snih, bahno, obhospodarovani velke zahrady, tahani vozejku, mate nekdo osobni zkusenost, pripadne duvody proc ne ? diky
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    HERR_FLICK: Ty beďary na nárazníku jsou strašlivý.
    FANDANGO
    FANDANGO --- ---
    4PTO: a nejlépe se cejtí na sněhu :) ..i když už loňském.

    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    4PTO: nevim jestli nejhezci.. 4PTO:

    4PTO
    4PTO --- ---
    SPM
    SPM --- ---
    ... dneska už je Subaru potřeba i na to, aby se člověk dostal za hranici okresu :-)
    WAMP_ELF
    WAMP_ELF --- ---
    BIGHEAD: Vysočina, pracovně, těžba. Velmi osvěžující :-).
    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    Ja sem si jel dneska pro vajicka

    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    WAMP_ELF: Paradni cestakde si lital???
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam