• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    KLATIC
    KLATIC --- ---
    zdravim a pozdravuji, uvazuji o porizeni forestera III z roku 2011 (po fl s novym benzinem 2.0) a manualem, provoz okresky, mnesi hory, snih, bahno, obhospodarovani velke zahrady, tahani vozejku, mate nekdo osobni zkusenost, pripadne duvody proc ne ? diky
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    HERR_FLICK: Ty beďary na nárazníku jsou strašlivý.
    FANDANGO
    FANDANGO --- ---
    4PTO: a nejlépe se cejtí na sněhu :) ..i když už loňském.

    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    4PTO: nevim jestli nejhezci.. 4PTO:

    4PTO
    4PTO --- ---
    SPM
    SPM --- ---
    ... dneska už je Subaru potřeba i na to, aby se člověk dostal za hranici okresu :-)
    WAMP_ELF
    WAMP_ELF --- ---
    BIGHEAD: Vysočina, pracovně, těžba. Velmi osvěžující :-).
    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    Ja sem si jel dneska pro vajicka

    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    WAMP_ELF: Paradni cestakde si lital???
    WAMP_ELF
    WAMP_ELF --- ---


    WAMP_ELF
    WAMP_ELF --- ---
    4PTO
    4PTO --- ---
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    PIPLA: problém se škrtící klapkou.
    Tl-dr chce to do servisu.
    P2102 Throttle Actuator A Control Motor Circuit Low Input
    https://www.obd-codes.com/p2102
    PIPLA
    PIPLA --- ---
    Prosím, vyrazila jsem někam autem - subaru outback 2007 - a vůbec nejede, jelo max tak rychlost 10 a ke konci málem nedojelo zpět.. háže mi to kuře - chybu jsem si načetla a je to chyba P2102. Prosím, netušíte, co s tím?
    P2102 Throttle Actuator Control Motor Circuit Low - co to znamená?
    Díky za pomoc.
    SPM
    SPM --- ---
    WACLOSH: Přirovnání je tam proto, že MPT v Subaru a Haldex jsou z pohledu technického řešení prakticky identické. Jestli jedno funguje líp než druhé, je rozdíl patrně v tom softwaru (což může dělat hodně, protože je to celé o tom), případně o nějakém nalazení na životnost (tradovalo se něco v tom smyslu, že haldex nebyl dimenzován na to, aby se přes něj přenášel výkon trvale) a spotřebu. Ale princip fungování je tam stejný...
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    SPM: to je docela špatně přirovnáno s tím haldexem.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    SPM: Jo, mas pravdu, uz je to chvile co jsem to studoval naposled :)
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: podle me si v tom mel spis VTD (to same, co maji H6, je tam mechanicky diferak); sedi na to i ten pomer (u H6 je to taky konstruovane tak, ze na zadek pri vychozich podminkach jde vic). a to je dost odlisne od MPT ("haldex"), ktery ma vetsina ostatnich subaru automatu :-)
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    LEHUOK: Pokud se mi povede sehnat 6st manual se samosvorem vzadu, budu mit dalsi bod srovnani - bohuzel jich ale na prodej na Zelandu stale ubyva
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    SPM: Ja mam zajimavy srovnani mezi legacy GT 5st. automatem a 5st. manualem.

    Ten automat byl podle mnohych jeden z nejvic pokrocilych systemu - samosvor vzadu a rozdeleni 45:55 predek:zadek. I kdyz to teoreticky funguje jako haldex, na pisku to bylo krasne pretacive a dalo se to udrzet v driftu.

    Ted mam manual, a presto ze je to viskozni spojka, je to 50:50 a tech 10% rozdil mezi napravama je opravdu znat, musim to "nakopnout" do zatacky abych dostal ten pretacivej smyk, pod plynem se to ale eventualne zneutralizuje a auto se spis sune stranou.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam