• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    EXCITE: Hydroměničové automaty nemají redukci, naopak ve sračkách se s automatem rozjíždíš rovnou na dvojku. Redukce je od toho, aby ti to nechcíplo, ale měnič to chcípnout nenechá, oproti tomu větší stupeň - menší krouťák - menší riziko proklouznutí kola.
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    SPM: Má ten automat redukci?


    KLATIC: Mám 2.0 atmo, manual s redukcí,s LPG, za mne jo :)
    SPM
    SPM --- ---
    4PTO: ja ho mam v H6 a celkem se mi to libi :-) teda, ja mam jeste 4 kvalt a je tam na dvojce takova blba dira, ale jinak ok. naproti tomu co jsem mel pujcene alespon ty starsi kusy (jednickova impreza, jednickovy a trojkovy lego), tak me manual nebetycne sr... stval :-) teda, to melo tak priserne tuhou spojku, ze jsem si po kazdy jizde Prahou sel nakladat levou nohu do lavoru s horkou vodou :-D
    4PTO
    4PTO --- ---
    SPM: jo a na zbytek času na silnici je to v kombinaci s tím 2,0 uplně na hovno. Člověk kolikrát ani nepředjede než se ten automat vzpamatuje co po něm člověk chce. Měl jsem ho i v SH i v twinturbu legacy, tam to už aspoň jelo,,,
    SPM
    SPM --- ---
    4PTO: automaty jsou v pohodě... ok, ve většině je 4 rychlostní a výkonnově to tomu autu dost ubírá, ale fungujou dobře a třeba zrovna na to tahání vozejků nebo ježdění terénem jsou mnohem lepší, než manuál.
    4PTO
    4PTO --- ---
    KLATIC: s manualem OK, od AT bych tě odrazoval. Technicky jinak bezproblémové auto, z výbavy bych chtěl zase velké střešní okno, řízení je přeposilovačovaný, ale u takovýho auta je to fuk. Rejd slušnej. Prostup/výšku to má na obyč ježdění po promočených kopcovitých loukách, polňačkách zatím vždy dostačující i s nákladem. Na sněhu s tím nemám moc zkušenost. Co za to teď tak chtějí?
    KLATIC
    KLATIC --- ---
    zdravim a pozdravuji, uvazuji o porizeni forestera III z roku 2011 (po fl s novym benzinem 2.0) a manualem, provoz okresky, mnesi hory, snih, bahno, obhospodarovani velke zahrady, tahani vozejku, mate nekdo osobni zkusenost, pripadne duvody proc ne ? diky
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    HERR_FLICK: Ty beďary na nárazníku jsou strašlivý.
    FANDANGO
    FANDANGO --- ---
    4PTO: a nejlépe se cejtí na sněhu :) ..i když už loňském.

    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    4PTO: nevim jestli nejhezci.. 4PTO:

    4PTO
    4PTO --- ---
    SPM
    SPM --- ---
    ... dneska už je Subaru potřeba i na to, aby se člověk dostal za hranici okresu :-)
    WAMP_ELF
    WAMP_ELF --- ---
    BIGHEAD: Vysočina, pracovně, těžba. Velmi osvěžující :-).
    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    Ja sem si jel dneska pro vajicka

    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    WAMP_ELF: Paradni cestakde si lital???
    WAMP_ELF
    WAMP_ELF --- ---


    WAMP_ELF
    WAMP_ELF --- ---
    4PTO
    4PTO --- ---
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    PIPLA: problém se škrtící klapkou.
    Tl-dr chce to do servisu.
    P2102 Throttle Actuator A Control Motor Circuit Low Input
    https://www.obd-codes.com/p2102
    PIPLA
    PIPLA --- ---
    Prosím, vyrazila jsem někam autem - subaru outback 2007 - a vůbec nejede, jelo max tak rychlost 10 a ke konci málem nedojelo zpět.. háže mi to kuře - chybu jsem si načetla a je to chyba P2102. Prosím, netušíte, co s tím?
    P2102 Throttle Actuator Control Motor Circuit Low - co to znamená?
    Díky za pomoc.
    SPM
    SPM --- ---
    WACLOSH: Přirovnání je tam proto, že MPT v Subaru a Haldex jsou z pohledu technického řešení prakticky identické. Jestli jedno funguje líp než druhé, je rozdíl patrně v tom softwaru (což může dělat hodně, protože je to celé o tom), případně o nějakém nalazení na životnost (tradovalo se něco v tom smyslu, že haldex nebyl dimenzován na to, aby se přes něj přenášel výkon trvale) a spotřebu. Ale princip fungování je tam stejný...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam