• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    JULIAN: mas samozrejme pravo na nazor, ale objektivne vzato ta hra zas az tak strasne kosmickej random neni, vzhledem k tomu, ze pro hraci jsou schopny se relativne konzistentne dobre umistovat na velkejch turnajich... za me co jsem se k tomu tak nejak vratil uz s nejakejma zkusenostma z pokeru a hlavne po precteni tuny clanku o mtg (nejak me to bavi vic nez noviny:) tak nejak vidim ze v podstate kazdou hru udelam spoustu chyb, pac ta hra je hrozne tezka, clovek musi myslet statisticky a navic planovat jak pri deck buildingu tak pri samotny hre za tri rohy - a stejne se mu potom vysmeje nekdo, kdo dohlidne jeste za ctvrtej; jasne, ze ti to neprijde a i kdybys byl pvdr tak nevymyslis nic je soucast hry, ale dobrym deckem a dobrou hrou naberes vyherni konzistence vic nez dost
    WRATA
    WRATA --- ---
    MATHES: Problem v HS jsou spis ty random efekty. Ja jsem doufal ze tam bude format kde jsou karty s random efektem zakazany. To se bohuzel nestalo a proto se ted trapim kdyz jsou hry kde mi to prijde super early ale na 4tej land se nedostanu a stejne jako flood jak pica kdy zacnu se trema a dalsich 5-6 karet jsou zeme. Proto me asi tak moc bavi ten modern kde se s timhle obcas setkam u burnu anebo protoze hraju bud titanshift coz je land-galore nebo humany ktery stoji na vialce a na dvou zemich jsou porad schopny fungovat
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    MATHES: takhle je hra totalne random. jeden typek dostane v 5-7 kole trikrat land, druhej trikrat hratelnou kartu.
    To ze je mulligan tak strasne punishing se do standardu tez nehodi. Tady to proste strasne trpi na pozustatky nejakejch degenerate modern/vintage/legacy balicku. Tam chapu ze moct si dat mulligan trikrat na 7 tak protihrace rozmrdam v prvnim kole....
    MATHES
    MATHES --- ---
    JANDOS: to uz je ale skoro fakt HS, kde je to v podstate cely jen o tom kdo zacina a/nebo ma lepsi krivku a hra je strasne "snowball-y"
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    MATHES: Jiz jsem psal, ze nemuzes srovnavat vintage/legacy kde hrajes fetchky a jiny karty ktery ti balik od tohohle balastu cistej a treba draft kde basic land s obrazkem krajiny je temer kazda druha karta v baliku. Tam je to naprd
    MATHES
    MATHES --- ---
    kluci vzdyt se podivejte na vintage/legacy a predstavte si jak by to vypadalo
    WOLFBANE
    WOLFBANE --- ---
    mne se libilo jak to bylo vyreseny ve wow tcg, stacilo polozit jakoukoliv kartu z ruky licem dolu a fungovala jako land
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    Landy treba v Modernu nejsou takovej problem - vzdyt tam se hraji snad tri basicy v decku max? Plus fetchky snizuji pocet landu v decku. Ale to zas vadi ze je v papiru potreba moc casto michat.

    Ja osobne bych videl ze zahohim cervenou kartu - dostanu mountain. A na landy bych se vysral.
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    ATOMSK: No HS system je druhej extrem to bych sem netahal. Podle me super resource system mel Garfield v Netrunneru. Mas urcity pocet akci ktery muzes pouzit na zdroje a nebo neco jineho plus karty ktere to podporuji. A Netrunner me urcite neprijde jednodussi nez magicy spis naopak.
    Ted v Artifaktu to ma taky vymysleno dobre.
    ATOMSK
    ATOMSK --- ---
    JANDOS: To by z Magicu byl Hearthstone nebo jeho klon. Ta hra by byla potom celkem symetrická a přišlo by to o svoje kouzlo.
    EDIT: Případně se můžeš pojistit landama, který něco dělají (útočí za tapped many atd)
    MATHES
    MATHES --- ---
    JANDOS: prave proto, ze na prvni pohled je videt jenom "liznul jsem si tri kola zemi a prohral" a ta matematika za tim uz ne.
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    Ja to chapu, ze je tam dalsi vrstva komplexnosti a nerozporuju to. Proste to patri k magicu.
    Osobne uz me v dnesni dobe prijde system resourcu na kartach v baliku spatnej, hlavne v situaci kdy si proste liznes treba 3x po sobe land kterej uz je proste jenom blank a "nic" nedela. Urcite je duvod proc se to dneska uz nedela.
    RORSCHACH
    RORSCHACH --- ---
    WIRUSS: Právě. Je v tom hodně rozhodování a možností. Třeba rozbalíš pool na sealed a můžeš hrát stabilní (pod)průměrnou dvojbarvu, nebo to prostě risknout a hrát všechny dobrý karty ze tří barev.


    Nebo když mám dobrej stabilní balík, tak si klidně dám mulligan a neřeším to. U horší balíku si zase můžu nechat ruku s dobrejma kartama, ikdyž mi nemusí dojít země.
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    JANDOS: Ano, ale i o tom to je, budu mít podprůměrný deck, kde nebudu záviset na maně, nebo zkusím zariskovat...
    RORSCHACH
    RORSCHACH --- ---
    Tak pokud se rozhodneš hrát statisticky "optimální" počet zemí, tak vlastně měníš manovou stabilitu za větší sílu balíčku. Za sebe teda nevidím rozdíl v tom, jestli mi příjde málo/hodně zemí nebo karty nahovno, výsledek to má stejnej. U her tohohle typu vždycky bude hrát roli náhoda, jen jde o to v jaký formě.
    MATHES
    MATHES --- ---
    JANDOS: porad to samy - behem draftu musis taky premejslet o tom, jestli chces brat fixaci a splashovat neco atd atd.
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    MATHES: V constructed kde muzes hrat tunu fixace me to taky tolik nevadi. V Draftu kde nadraftujes jeden guildgate a jeden boros locket a potom cekas na jednu plan ktera ti odemkne celou ruku je to obcas k posrani.
    MATHES
    MATHES --- ---
    uprimne mi mechanika landu zas tolik nevadi, protoze je to proste dalsi vec, ktera z mtg dela nejvic komplexni hru. uz jen deckbuild - chci hrat X nebo Y zemi. Chci hrat tyhle extra mana sources? atd atd
    MATHES
    MATHES --- ---
    JANDOS: eternal to ma, nicmene eternal ma special mulligan rules - kdyz das mull, tak vzdycky dostanes minimalne 2 "zeme"
    MATHES
    MATHES --- ---
    SKUNK23: to popisujes spis tower deck, ne?
    JULIAN: Jak rikaval Raptor - "That's Magic."
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam