Me osobne se dost libi, ze se snazi mulliganovani trochu zvyhodnit (a tim zmensit pocet non-games, jak je tam Karsten popisuje, kdy se jeden hrac vubec nedostane do hry) a ze se neboji experimentovat
Co mi naopak prijde jako krok spatnym smerem, je takovy mull, ktery vyrazne zvyhodni neinteraktivni decky (napriklad 2card comba, jejichz zvyhodneni tam taky pocita a je dost zasadni)
Co si myslite o jednoduchem pravidle (ktere uz v "iteraci 1" ostatne plati)?
Na zacatku hry mate takove scry, kolikrat jste mulliganovali
Tzn mull to 6 + scry 1, mull to 5 + scry 2, atd
Zasadni rozdil oproti London mulliganu je v tom, ze nevidite tech 7 karet NAJEDNOU. Tudiz kdyz hledate 2card combo, nemate tolik informaci. Naopak v pripadech, kdy proste hledate jen many/nemany (tzn snazite se vyhnout situacim, kdy hra vlastne vubec neprobehne kvuli mana-floodu nebo mana-screwu), tak pred zacatkem hry celkem 7 karet vidite (akorat ne najednou, ale ve dvou davkach)
Furt by teda asi muselo dojit k nejakym individualnim nerfum nebo banum (napriklad grenzo v commanderu by byl razem tier 0), ale prijde mi to rozumnejsi a o nic slozitejsi nez Londyn