SCHEEZE: UW a Azorius je to samy. Od doby co vysla prvni ravnica (pozdeji, kdyz vysla Alara a uplne naposledy Tarkir) dostala kazda dvou a tri bareveny kombinace jmeno podle Guildy (dve barvy) nebo podle shardu/klanu (tri barvy).
SCHEEZE: tady popisujes presne tu past do ktery novacek casto spadne - najde si neco co se mu libi a zacne kolem toho stavet deck, jen aby o par mesicu pozdeji zjistil, ze vlastne stavel o tridu az dve horsi verzi balicku, kterej uz postavil a vyladil nekdo jinej a pak se dostavi zklamani, ze si vyhodil spoustu penez za prinejlepsim sub-optimal karty.
Ted jsem random projel
to co sem hazel Forace a na prvni pohled to vypada dobre - mas tam dve ruzny aggra, midrange a "tempo" (jmenuje se tempo, ale mne osobne to prijde spis do kontrolu nez do tempa).
Vsechny 4 decky jsou slusnej zaklad na tier decky (tj decky o kterych panuje shoda, ze jsou dobry) a daj se pomalu ladit do turnajovy podoby, jak se ti bude chtit. A hlavne jsou idealni na to zjistit co te bavi, jak spravne podotknul
_DOMINIK_. Stavet par mesicu kontrol abys pak zjistil, ze te to vlastne nebavi hrat je skoda (na tohle si myslim, ze je Arena dost dobra, protoze tam muzes splacat vicemene nejakej basic deck od kazdyho typu a jak to budes hrat, tak zjistis, co te bavi a jediny co te to bude stat je cas)
Boostery jsou obecne velmi spatna "investice" pokud si chces vylepsovat balicek. Jasne muzes otevrit ten mythic, kterej potrebujes, ale sance je fakt mala. Navic jakmile se trochu rozkoukas a zorientujes, tak zjistis, ze existuje limited format, kterej je duvod, proc kupovat boostery (opet bych doporucil Arenu, protoze nikde jinde si draft zadarmo nezahrajes:))