Za mě je multiplayer EDH zábava k pivu a určitě ne nic competitive.
Každopádně podle mě bych měl deck building směřovat tak, abych měl odpověď na každý typ karty. Ne se zaseknou nad tím, že někdo vytáhl artifact a já to nemám čím smaznout. Samozřejmě je dobré, mít nějaký win condition a sinergii s generálem či mezi kartami.
Sám mám postavený 5c hate balík plných planeswalkeru bez potvor. Plný enchantu, co zakazují téměř vše co dělá Magic zábavnou hrou. V komunitě kde se scházíme o tom lidi vědí, počítají s tím a problém není.
Určitě lepší, než když někdo vytáhne balík co má tempo, křivku, například elfy a odchází po 2 hodinách hraní z hospody se skóre 7:0, protože je schopný zabíjet všechny v 2.,3. kole. To pak fakt nevím koho to baví hrát... Hraju tento formát, protože mě baví ty situace a užívám si i řešení těch locků, které jsou naprosto otravné pro ostatní.
Rozhodně je to formát pro zábavu. Pokud přijde někdo vyloženě kazit hru ostatní, já se bavím, protože se baví on. Snažím se mu v tom zabránit a pokud to nelze, možná bych měl upravit svůj build.
Asi tak za mě...