• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    JEENA
    JEENA --- ---
    MATHES
    MATHES --- ---
    JEENA: ten shuffle vypada fakt divne
    JEENA
    JEENA --- ---
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    ZURG: Je to takový zmatečný, oni o tom mluví jako o dvou komplimentárních setech (a úplně původní informace naznačovaly, že by měly vyjít téměř současně), nicméně teď říkají, že Crimson Vow je zimní set posunutý o 6 týdnů dopředu (tj. že počet setů v tomto standardním prostředí zůstane stejný). Souběžně s tím jedou info, že nedělají a neplánují dělat bloky, ale tohle samozřejmě jako blok vypadá. Každý z obou setů bude mít plnohodnotnou velikost, ale draftovatelné budou zvlášť i dohromady.

    Mně nevadí, že se nedrží nějaké vytčené linie, ale vadí mi způsob komunikace, že najednou říkají něco jiného než před půlrokem nebo před rokem. Ale oni prostě nezvládají tu úplně obyčejnou mediální komunikaci. Podobný to bylo s těma setama z prostředí LotR a W40k. Ještě předtím, než oni sami vydali oficiální info, co to bude za projekty a že to nebudou STD sety, to vyšlo v článku ve Wall Street Journal (který měl info od nich), který řešil jenom to IP a do technicko-herních detailů nezabíhal, takže úplně zbytečně vznikl buzz, co to zase chystají za greedy kočičárnu.
    ZURG
    ZURG --- ---
    MATEEJ: Nová sada jenom po dvou měsících?
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Names and release dates confirmed

    Innistrad: Midnight Hunt releases September 17 and promises to be a howling good time. By the silvery shine of moonlight, you'll find plenty of packs to hunt for. What you'll do if you find a pack of Werewolf creatures—or, more likely, they find you—is entirely another matter.

    Innistrad: Crimson Vow releases November 19 and is a party unlike any you've seen before. This description is only a small bite—just a drop, really—of what to expect: the biggest Vampire wedding in Innistrad history.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Hype train: Maro’s Strixhaven Teaser

    Before previews for Strixhaven officially begin, I thought it would be fun to do another of my Duelist-style teasers where I give tiny hints of things to come. Note that I’m only giving you partial information.

    First up, here are some things you can expect:

    • a white card with the rules text “draw three cards”

    • a planeswalker you know, but not as you know them

    • a card featuring Paulo Vitor Damo da Rosa’s likeness (for winning the World Championship)

    • a spell with three X’s in its mana cost

    • introduction of a new evergreen keyword

    • a red sorcery that you can have as many copies in your deck as you want

    • a futureshifted card (appearing for the first time in a premier set other than Future Sight)

    • an MDFC with the same card type on both sides that hasn’t been printed before

    • a card sharing something never shared before

    • a cycle of enemy dual lands finishing off a ten-card cycle

    Here are some snippets from rules text that appear in the set:

    • “Search your library and graveyard for up to four creature cards with different names”

    • “Otherwise, put a study counter on it.”

    • “Whenever a permanent entering the battlefield causes a triggered ability to trigger”

    • “untap each creature you control, then tap any number of creatures you control”

    • “Pay 10 life:”

    • “Repeat this process six more times.”

    • “Pests, Bats, Insects, Snakes, and Spiders”

    • “Each mode must target a different player.”

    • “Whenever an opponent activates an ability that isn’t a mana ability”

    • “where X is the number of cards in your library”

    And finally, here are some creature type lines from the set:

    • Creature – Turtle Druid

    • Creature – Bird Warlock

    • Creature – Frog Wizard

    • Creature – Spirit Dwarf

    • Creature – Troll Druid

    • Creature – Eye Bat

    • Legendary Creature – Vampire Warlock

    • Legendary Creature – Orc Shaman

    • Legendary Creature – Dryad Druid

    • Legendary Artifact Creature – Construct
    ASYD
    ASYD --- ---
    dekuji
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    Mám tu navíc prelease kod z Kaldheim, takže pokud někdo nemá: 2C87E-58E9D-C2C3A-A5FDD-41DAD
    RASTASHAMAN
    RASTASHAMAN --- ---
    RASTASHAMAN: omlouvám se za zmatení. Jen pro pořádek, hrajem duely edh podle Centurion commander banlist. A když ti někdo plácne do hry Oubliette, kapitán rozhodně nemůže odejít do commandzone. Změna wordingu, karta má phase out.
    RASTASHAMAN
    RASTASHAMAN --- ---
    WRATA: však sme si to vyrikali... ;-)
    WRATA
    WRATA --- ---
    RASTASHAMAN: Tak to ale podle tech puvodnich pravidel fungovat nemohlo. Dle starych pravidel sis musel vybrat zda Dite pujde do hrobu kde se jeho trigger spusti anebo do CM a pak se nic nestane. Dle novych pravidel nejdrive odejde do hobu a pak si vybiras. Pokud to nekdo hral tak ze odpalil dite, nechal shoret stul a pak si ho poslal do CM tak je to dobytek co by mel skoncit v popelnici hlavou napred
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARDY: Tam jde prave o to, ze to byl replacement. Tim padem karta nezmenila zonu (odesla rovnou do jiny) a fungovalo to
    RASTASHAMAN
    RASTASHAMAN --- ---
    Proto bylo třeba u Child of alara nutné ji dávat do hrobu při aktivaci, pár lidí ji zvesela odpalovalo a pak dávalo do commandzone. Změny zón jsou vklidu, bylo těžké si vrátit kapitána z Oubliette..
    HARDY
    HARDY --- ---
    MATHES: oukej, tak už jsem na to přišel. WRATA: měl nakonen pravdu, že v tomhle je zakopán pes. Všechny ty články a otázky, které jsem četl, byly z doby před změnou pravidel, kdy commander nikdy do hrobu/exilu nedošel, protože byl nahrazen raplacement efektem a první zóna, do které došel byla commander zona, čímž banishing light (přípdně ta marchesa v tomto kontextu bych se stále hádal) by ho dokázala hledat i v commander zoně. Teď, když nejdřív dojde do hrobu a až potom je přesunut do zony, tak se z něj stává nový objekt a je to tak, jak říkáš.
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARDY: Porad si nerozumime. Ty se drzis toho "odkud" se karta vraci zpatky, coz je uplne jedno v situaci, kdy karta zmeni zonu.

    Puvodni dotaz byl, jestli Marchesa vrati commandera z komand zony, kdyz by umrel pod tvoji kontrolou s counterem.

    To by se stalo pouze v pripade, ze by se souper rozhodl si Marchesu po jeji smrti nevratit do command zony. Jakmile tohle totiz souper udela, tak commander zmeni zonu a stane se z nej uplne novej commander, kterymu je uplne jedno, ze nejakej commander predtim by se mel nekam vracet.
    HARDY
    HARDY --- ---
    WRATA: to není úplně tenhle případ, pokud to chápu správně
    MATHES: hoď do googlu "banishing light commander", je na to spousta dotazů a odpovědí, viděl jsem to hrát na yt kanále play with power. Podstatou efektu je, že starý exilovací karty jako banishing light nespecifikujou, že se ta karta má vrátit z exilu. Stejně tak Marchesa nespecifikuje, že ta karta má vrátit z hrobu, tak mi to přišlo podobný. Je to super kontraintuitivní a docela bych chtěl vidět právě ta pravidla, která to u banisging lightu umožňujou a u Marchesy ne.
    2) bylo ujištění, že hráč B má tyhle možnosti podle prvidel.
    MATHES
    MATHES --- ---
    WRATA: Tam ale neslo o zmenu zony. Zmena zony je, ze efekt posle kartu do zony A, karta je v zone A a pote ji jiny efekt presune do zony B.
    WRATA
    WRATA --- ---
    Tak ta zmena jeste neni ani rok stara, cerven 2020

    June | 2020 | Official Commander Website
    https://mtgcommander.net/index.php/2020/06/
    WRATA
    WRATA --- ---
    MATHES: Drive to tak fungovalo ze v pripade commandera exilovaci efekty jako Banishing light atp pri zniceni vratili commandera z command zony. Samo nesmel ji predtim opustit. Relativne nedavno to zmenili v ramci pravidel co se replacement effektu tyce. "die" effekty na commanderech diky tomu zacli byt pouzitelny takze se daji hrat veci jako Child of Alara anebo Elenda, the Dusk Rose protoze jejich die efekty se vyhodnoti driv nez volba jestli pujde do hrobu/exilu/command zony. A zmenili to relativne nedavno, cca rok a pul zpet.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam