• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    MATHES
    MATHES --- ---
    ELENFANT: pokud by tam nebyl dovetek "and you cant get additional" tak by se o tom asi dalo bavit, ale takhle je to uplne jedno, protoze bez ohledu na to kolik bys jich mel dostat a jakym zpusobem, tak dostanes jeden a tim to pro dane kolo konci.
    ELENFANT
    ELENFANT --- ---
    MATEEJ: V jeden okamžik, takže dostaneš jen jeden. Je to fajn.
    TMA: On to je ale replacement effect a ne trigger, což trochu mění situaci.
    TMA
    TMA --- ---
    MATEEJ: Není v tom podle mne rozdíl. Pokud naráz, tak dostáváš sumu, třeba 6, a na ni zafunguje 6->1. Kdyby postupně, tak se udělá Xkrát trigger, který první zredukuje Y->1 a dá "can't". A ty další už dají 0, protože je tam aktivní "can't".
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Dotaz k téhle potvoře [MATHES @ MAGIC THE GATHERING : it is one (ale az v utery)]

    Poison countery, které obdržím v combatu od vícero potvor, se udělují postupně nebo v jednom okamžiku? Tj. dostanu od každé toxic potvory 1 counter, nebo dostanu od jedné jeden a od ostatních nic?
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    KVIIIK: Osobně mě taky, ze všech mechanik asi nejvíce sere land destrukce a pak asi prison, potom discard (rack) a moc nechápu proč někomu vadí mill (ano na limited je to hnus, naposledy si pamatuji, že na prelease Ixalanu jsem jeden postavil s Fleet Swallower a fakt to šlapalo ;-) ). V EDH mám naschvál postavený Zo-Zu LD a vytahávám ho jen, když někdo dobu otravuje s 5C, kde má ještě tunu šutrů, ale popravdě moc zábavné to na hraní není ;-)
    KAPITAN_JACK
    KAPITAN_JACK --- ---
    V Areně mi na země zatím nikdo moc nesahal. Nebylo tam na to moc karet, hledal jsem když jsem chtěl counterovat to kombo když změníš zem na potvoru a dáš jí "You cannot lose and your opponents cannot win"...
    MATHES
    MATHES --- ---
    KVIIIK: it's being frowned upon:))
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    ROBIN_SNNS: nemůžu si pomoci, ale sahání na země a jejich ničení je zcela legitimní způsob, jak tu hru hrát. V EDH je to trochu problém, když land destruct deck zazmrdí celý stůl a pak umře bez šance na výhru, ale pokud je to v klasickém duelovém hraní jeden na jednoho (a nebo cEDH), tak nevidím problém. Je to imho na úrovni staxu nebo heavy controlu a po pravdě: ten control mě štve víc.
    IJACZEK
    IJACZEK --- ---
    ROXTYDY_A_BIBOB: Já bych ti doporučil ten starter kit. Poměr cena:výkon je tu dobrej.
    MATHES
    MATHES --- ---
    ROBIN_SNNS: jak blba urcite ne, je to pochopitelny. discards s land destrukci je nejvic obnoxious archetyp (spolu s millem v limited) co snad existuje

    nicmene ten problem je trochu jinde. vypada to, ze mas pocit, ze "mas plny pravo" hrat monocolored decky, to jsou ale z principu nejsnaze counterovatelny decky.

    Kdyz se budmeme bavit konkretne 3 z 5 barev s tou karou nemaj v podstate zadnej problem, protoze maji removal, ktery obchazi triggered abilitu + jak jsem rikal, je to reprint a uz poprve to nebylo nic o cem by clovek psal domu (krom spoiler season, kdy vsichni byli hyped jak to bude OP; spoiler alert - nebylo).

    Ani jedna z tech bytosti opravdu nevyhrava jednim utokem. Mas 20 zivotu, neboj se nechat se jednou dvakrat prastit pro ziskani tempa a dostatecnyho reache na finalni utok, tohle nemuzes blokovat, takze se proste musis snazit bejt rychlejsi.

    Pokud to potkavas fakt casto, tak pak bych doporucil splashovat nejakou jinou barvu na removal, nebo prejit na BO3, kde to nehraje nikdo, prave proto, ze je to pres sideboard fakt snadno resitelny.
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    MATHES: Budu vypadat jak blbá, ale budiž:

    já prostě nenávidím a nesnáším všechy kouzla a bytosti, co mi šahají na země - ať už je to krádež nebo zničení. V tom jak je magic jako hra postavený jsou hráči zavislí na množství zemí použitých k vyvolání čehokoli. Když jim tohle seberete, tak jim seberete možnost se jakkoli bránit a to už prostě není zábava.
    Hromadné ničení á-la obliterator mě přivádí od bezmocnosti k zuřivosti.

    Na obliteratora i vindicatora platí removal, ale co vám zbývá pokud hrajete BO1 s mono-R nebo mono-G? (Nehrát je, já vím) Na modernu je pro tyhle barvy všechno destroy cíleno na artefakty a exile na hraní karet z balíčku nebo hrobu. Counter a unsummon je doménou modré.
    Takže jediná naděje (kterou vidím) jak vyhrát v takové situaci je co nejdřív připravit soupeře o životy, což se snáz řekne než udělá. Protože jedinný způsob jak toho dosáhnout je buďto mít hordu bytostí na bojišti nebo spoustu kouzel typu lighting strike na ruce. A to je taky problém, protože karet, které můžou cílit přímo na životy moc není, většinou jsou omezeny typem na creature/PW. A jako bytosti jsou obě karty dost silné na to, abyste zaútočili jednou a buďto vyhráli nebo skončili. Prostě ruská ruleta.
    HEERO
    HEERO --- ---
    WIRUSS: třeba já, jako pravověrný vyznavač UB nebo UW, případně UBW controlu jsem v pohodě, že někdo vyhodí něco za 4 many co nic neudělá a ja to zničím za 2. Ale chápu, že jsou decky, který budou smutný a nejen mono red, ale i všechno ostatní, co hraje bytosti, stačí mít 5 many, zahrát obliteratora a za 1 fight with another creatur, nedej bože, aby měla 4 utok....ale to budou smutný i s reanimaci za 5 many a atd...
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    MATHES: To já taky neřekl, já jsem jen mluvil o tom, že jsem dopředu říkal, že si budou stěžovat, hned jak jsem viděl, že ho reprintnou... ;-)
    MATHES
    MATHES --- ---
    WIRUSS: dobre, ale to, ze si lidi stezujou jeste automaticky neznamena, ze je neco problem, ne?:)
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    MATHES: No to, že je to pro většinu decků v základu, blbá potvora na zabití, tak si budou stěžovat místo toho, aby dali odpovědi do mainu (pokud se s ním potkávají tak často), nebo budou hrát BO3, kde budou mít odpovědi v side...
    MATHES
    MATHES --- ---
    ja rikam, ze uvahy nad banovanim obliteratora jsou usmevny. ano kdyz hraju monored aggro a nekdo proti mne resolvne tohle, tak jsem asi docela smutnej, ale to budu s jakymkoliv jinym jednorozmernym deckem, kdyz narazim na tvrdej hate.

    bo1 s tim muze nejak souviset, ale nemyslim si to, porad je to proste za 4 many telo, ktery musi utocit a nema ETB value efekt
    MATHES
    MATHES --- ---
    WIRUSS: porad asi nechapu pointu
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    MATHES: Koukám, že jsi to nepochopil, neboj já to vím, byl nepříjemný hrál se v části mety, ale jak říkáš, žádnou extra díru neudělal a na ceně ho držela specifická schopnost i pro EDH... Ale jakmile ho oznámili, tak jsem říkal, že většina těch, co u v té době brečela kolem černé, bude mít další věc, jelikož je to posila. Ale stojím si za tím, že v BO1 je prostě nepříjemnej, jelikož právě v mainu často nemáš ty věci, co by se ho zbavili bez ztráty kytičky, ale to je tím, že BO1 je vlastně pokřivený MTG. Třeba já mám teď 80% winrate s reanimatorem na Historic v BO1, proč? Jelikož už netvoří tolik mety, tak nikdo nehraje hate v základu a ty prohry jsou z většiny jen to, že prostě nejsem schopnej odemlet relevantní potvoru do GW i když mám pryč půlku decku...
    MATHES
    MATHES --- ---
    ROBIN_SNNS: spacak je ozcnaceni (zpravidla) dvoumanovych enchantu v bile, ktere znemoznuji bytosti utocit ci blokovat (podle puvodni karty pacifism). aktualni zastupce na dvojce je tohle



    WIRUSS: smarja pano, vzdyt je to reprint, uz tady s nama jednou byl a zadnou diru do sveta neudelal a, svete div se, neudela ji ani tentokrat
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    MATHES: Ale počkej já to říkal dopředu, že tohle přijde... A ano je to za mě primárně pokrouceností BO1...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam