ZUZKAOU: na té konferenci jsem ze zvědavosti i s kamoškou s taky nadaným synem - byla...sborník mi poslali...
syn taky studuje Jarošku... ale v primě je s matikou na to, že je v matematicke třídě - docela zklamanej, nebaví ho to - pro něj je to také neustálé opakování naučeného.... nechápe, že třetina třídy to tak rychle nepochopí - jsou tam i 4 a na vyzo má za 1 z matiky jen sotva půlka z 30 dětí... co bys poradila ... učitel s ním nic navíc dělat nechce, prej je to těžké dost a bude v dalším roce, ale Rony se nudí...zato v češtině - diktáty, je to pro něj náročné za každou chybu o 1 stupen dolů... tedy dostal už tři 3, ze slohu také - opraveno na 2, nějaké učení zpaměti tam není... takže je z ní docela neštastnej... ta první dvojka na vyzo ho dost mrzí...no a jak se to dověděla uča z angliny - měl tam stejně dvojek jak jedniček dala mu ji též... ani ho nevyvolala...
Takže závěr mého syna z prvního pololetí - čeština těžká, matika lehká, přísné známkování... větší nároky na celkové vědomosti studentu...velmi se cení aktivita ( nespat v hodinách) a tu má naštěstí dostatečnou...