Tak příručku pro kraj bude psát někdo jinej, náš návrh s Tomášem Houškou byl shledán příliš dlouhým a odborným. (principy underachivementu a inkluzivíní školy prostě na 50 stránkách nevysvětlím).
Teda hlavně jsem asi podcenila marketingovou stránku toho našeho konceptu, protože jsem to prostě poslala tak jak jsme to vymysleli a nepřeložila to do americko vysvětlujícího small talku neobsahujícího odborné názvy. (dobře, tohle už je jen uražená ješitnost)
Tak jsem vážně zvědavá, jak se s tím poperou.
Ale má to lepší stránku, teď se mi ozvali, že by potřebovali někoho na semináře s učitelema, na což se jim chci vnutit, i když mě tedy trošku jímá hrůza, protože si myslím, že úspěšnost práce s nadanými studenty na SŠ závisí především na osobnostních charakteristikách učitele.
Umím si to představit jako nějakou "svépomocnou" skupinu učitelů, ale ne moc jako seminář, kam přijdu, odvykládám jim teorii a praktické tipy a oni to pak půjdou aplikovat... Bude spousta legrace!